Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «Особливості маркетингу в сфері торгівлі пивом» (ID:601)

| Размер: 59 кб. | Объем: 36 стр. | Стоимость: бесплатно | Добавлена: 27.12.2006 | Код продавца: 2 |
СодержаниеВступ. 3
Розділ 1. Специфіка мікросередовища функціонування торгових фірм на ринку пива.
1.1. Особливості мікросередовища фірми. 6
1.2. Постачальники. 9
1.3. Маркетингові посередники.
1.4. Клієнтура і конкуренти.
1.5.Контактні аудиторії.
Розділ 2. Організація роботи торгових фірм на ринку пива на основі концепції маркетингу.
2.1. Концепція маркетингу торгової фірми в умовах перехідної економіки України.
2.2. Особливості здійснення рекламної діяльності при виході на ринок пива.
Висновок.
Література
Додатки
Просмотр
ПросмотрПросмотреть с сайта...
Скачивание
СкачатьСкачать работу в архиве..
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Структура і динаміка світової торгівлі
  • Необхідність застосування інтерактивного маркетингу і електронної торгівлі в Україні
  • Розвиток маркетингу в Україні
  • ПОЛІТИКА ЄВРОПЕЙСЬКОГО СОЮЗУ В СФЕРІ МІЖНАРОДНОЇ ТОРГІВЛІ
  • Особливості міжнародної торгівлі в євро-регіонах
  • Поняття і сутність міжнародного маркетингу
  • МЕТОДОЛОГІЯ ТА МЕТОДИКА ВИВЧЕННЯ СПОЖИВЧОГО РИНКУ У СФЕРІ ТУРИЗМУ
  • Емоційний маркетинг (маркетинг вражень)
  • Маркетинг послуг громадського харчування
  • Особливості послуг як товару та управління ними
  • Соціально-етичний маркетинг та основні вимоги до нього
Cгенерировано за 0.050334 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...