|
-
МЕТОДОЛОГІЯ ТА МЕТОДИКА ВИВЧЕННЯ СПОЖИВЧОГО РИНКУ У СФЕРІ ТУРИЗМУ
ВСТУП 3-5
1. СПОЖИВЧИЙ РИНОК ЯК СКЛАДОВА МАРКЕТИНГОВОГО КОМПЛЕКСУ 6-43
1.1. Поняття маркетингу та його напрямки 6-27
1.2. Особливості споживчого ринку у сфері туризму 27-44
2. МЕТОДОЛОГІЯ ТА МЕТОДИКА ВИВЧЕННЯ СПОЖИВЧОГО РИНКУ У СФЕРІ ТУРИЗМУ 45-88
2.1. Методи дослідження споживчого ринку у сфері туризму 45-67
2.2. Вибір методу та організація дослідження споживчого ринку 67-78
2.3. Результати дослідження 78-88
3. ПРОБЛЕМИ ТА ШЛЯХИ ЇХ УСУНЕННЯ У СПОЖИВЧОМУ РИНКУ У СФЕРІ ТУРИЗМУ 89-97
ВИСНОВКИ 98-102
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 103-106
ДОДАТКИ
-
Контрольна з маркетингу (1 варіант ВЗУТТЯ)
ЗМІСТ
1. Дослідження внутрішнього потенціалу підприємства 3
2. Дослідження кон'юнктури товарного ринку взуття 7
3. Дослідження споживчих переваг і визначення місткості ринку взуття 12
Список використаної літератури 18
-
Ринок праці та можливості використання маркетингу ринку праці в умовах України
Зміст
Вступ 3
Розділ 1 Теоретичні характеристики та напряки дослідження ринку праці 5
1.1 Визначення ринку праці в системі сучасних економічних відносин 5
1.2 Дослідження кон’юнктури ринку праці як складова маркетингу ринку праці 7
Розділ 2 Ринок праці та можливості використання маркетингу ринку праці в умовах України 11
2.1 Поняття та актуальність маркетингу ринку праці в умовах ринкової економіки 11
2.2 Інфраструктура українського ринку праці як основні суб’єкти маркетингу ринку праці 18
Розділ 3 Особливості плануванні та організації набору персоналу для підприємств з використанням маркетингу ринку праці 23
Висновки 33
Список використаної літератури 35
-
Дослідження та вибір цільового ринку підприємства туристичної фірми «Лайт»
Вступ 3 Розділ 1. Теоретичне обгрунтування проведення дослідження цільового ринку підприємства 5 1.1 Етапи та методи дослідження цільового ринку підприємства 5 1.2 Сегментація ринку як головний етап аналізу цільового ринку підприємства 9 1.2.1 Принципи сегментації ринку 9 1.2.2 Причини проведення досліджень та аналізу цільового ринку підприємства 13 Розділ ІІ. Організація проведення дослідження цільового ринку на прикладі туристичної фірми «Лайт» 21 2.1 Коротка характеристика господарської діяльності туристичної фірми «Лайт». 21 2.2 Вибір цільового ринку туристичної фірми «Лайт» 23 Висновки 35 Література 37
-
Маркетингове дослідження телевізорів Березка
1. Визначення предмета дослідження і збір вихідних даних 3
2. Дослідження товару 5
3. Визначення місткості ринку 12
4. Сегментація ринку 15
5. Позиціювання товару на ринку 24
6. Розробка маркетингової стратегії 26
7. Дослідження кон’юнктури ринку 28
8. Вибір стратегії ціноутворення 30
9. Формування каналів збуту і
системи руху товарів 32
10. Розробка рекламної програми 34
11. Бюджет реалізації маркетингової програми 36
Список літератури 37
-
Маркетингове дослідження товару
Вступ 3
I. Теоретичні основи маркетингового дослідження 4
1.1 Поняття маркетингу та його значення в економіці 4
1.2 Методи маркетингового дослідження 7
II Маркетингове дослідження товару (парфуми) 13
2.1 Дослідження ринку парфумів в Україні та закордоном 13
2.2 Перспективи розвитку ринку парфумерних виробів в Україні 18
2.3 Розрахунок коефіцієнту конкурентоспроможності парфумерних виробів 20
2.4 Дослідження товару методом анкетування 23
Висновки 28
Література 30
-
АНАЛІЗ РИНКУ ЗБУТУ ПРОДУКЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА ТА РОЗРОБКА ПРОПОЗИЦІЇ
ЗМІСТ
ВСТУП......................................................................................................................... 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНО МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ РИНКУ КОНДИТЕРСЬКИХ ВИРОБІВ................................................................................... 4
1.1. Харчова кондитерська промисловість в структурі економіки України......... 4
1.2. Особливості дослідження ринку в умовах України.......................................... 6
1.3. Методи дослідження ринку продукції підприємств......................................... 11
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ РИНКУ ЗБУТУ ПРОДУКЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА ТА РОЗРОБКА ПРОПОЗИЦІЇ.......................................................................................... 24
2.1. Загальна характеристика підприємства.............................................................. 24
2.2. Аналіз показників діяльності підприємства....................................................... 28
2.3. Аналіз вітчизняного та закордонного ринку кондитерських виробів............. 49
2.4. Оцінка перспектив виходу підприємства на зовнішній ринок......................... 69
ВИСНОВКИ.................................................................................................................. 76
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ.................................................................... 77
-
Опис маркетингової діяльності зарубіжної фірми
СПИСОК ДОДАТКІВ 3
СПИСОК ІЛЮСТРАЦІЙ 4
СПИСОК ВЖИВАНИХ У ЗВІТІ СКОРОЧЕНЬ 5
ВСТУП 6
1. Методологія дослідження 7
2. Маркетингове дослідження світового ринку безалкогольних напоїв 8
2.1. Лідери світового ринку безалкогольних напоїв 8
2.2. Маркетингове дослідження діяльності компанії Назва на світовому ринку безалкогольних напоїв 13
2.3. Аналіз фінансових показників діяльності компанії Назва 15
3. Маркетингове дослідження українського ринку безалкогольних напоїв 21
3.1. Уподобання українців щодо безалкогольних напоїв 21
3.2. Дослідження діяльності компанії Назва в Україні 24
ВИСНОВКИ 28
РЕКОМЕНДАЦІЇ 30
РЕЗЮМЕ 31
ДЖЕРЕЛА ВТОРИННОЇ ІНФОРМАЦІЇ 32
КОРИСНІ АДРЕСИ ТА ТЕЛЕФОНИ 33
ДОДАТКИ 34
ІЛЮСТРАЦІЇ 38
-
Дослідження попиту та пропозиції на туристичному ринку України
Зміст 1
Вступ 2
1. Поняття, сутність, структура туристичного ринку 4
2. Аналіз туристичного ринку України 13
2.1 Дослідження структури туристичного попиту в Україні 13
2.2 Дослідження структури туристичної пропозиції 25
3. Перспективи розвитку туристичного ринку 28
Висновок 40
Література 43
-
Маркетингове дослідження або ресторану або готелю на вибір
ВСТУП 3
РОЗДІЛ І. МАРКЕТИНГОВЕ ДОСЛІДЖЕННЯ РИНКУ ГОТЕЛЬНИХ ПОСЛУГ 5
1.1. Дослідження проблем та перспективи розвитку готельного бізнесу 5
1.2. Дослідження ситуації на ринку на ринку готельних послуг 12
1.3. Дослідження споживачів послуг підприємств готельного бізнесу 13
1.4. Дослідження конкурентів на ринку готельних послуг 15
РОЗДІЛ ІІ. ХАРАКТЕРИСТИКА КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГУ ПІДПРИЄМСТВА 20
2.1. Характеристика маркетингової продуктової політики підприємства 21
2.2. Характеристика маркетингової цінової політики підприємства 24
2.3. Характеристика маркетингової збутової політики підприємства 26
2.4. Характеристика маркетингової комунікаційної політики підприємства 31
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 40
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 42
ДОДАТКИ 45
-
Описати маркетингову діяльність зарубіжної фірми (Зроблено на прикладі Coca-Cola)
СПИСОК ДОДАТКІВ 3
СПИСОК ІЛЮСТРАЦІЙ 4
СПИСОК ВЖИВАНИХ У ЗВІТІ СКОРОЧЕНЬ 5
ВСТУП 6
1. Методологія дослідження 7
2. Маркетингове дослідження світового ринку безалкогольних напоїв 8
2.1. Лідери світового ринку безалкогольних напоїв 8
2.2. Маркетингове дослідження діяльності компанії Coca-Cola на світовому ринку безалкогольних напоїв 13
2.3. Аналіз фінансових показників діяльності компанії Coca-Cola 15
3. Маркетингове дослідження українського ринку безалкогольних напоїв 21
3.1. Уподобання українців щодо безалкогольних напоїв 21
3.2. Дослідження діяльності компанії Coca-Cola в Україні 24
ВИСНОВКИ 28
РЕКОМЕНДАЦІЇ 30
РЕЗЮМЕ 31
ДЖЕРЕЛА ВТОРИННОЇ ІНФОРМАЦІЇ 32
КОРИСНІ АДРЕСИ ТА ТЕЛЕФОНИ 33
ДОДАТКИ 34
ІЛЮСТРАЦІЇ 38
Cгенерировано за 0.120542 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
Від партнерів
загрузка...
|
|
|