|
-
Європейська система освіти. Порівняльна характеристика
ЗМІСТ
Вступ___________________________________________________________ 3
1 Система освіти Франції__________________________________________ 4
2 Система освіти у Великобританії__________________________________ 12
3 Система освіти Німеччини_______________________________________ 16
4 Система освіти України__________________________________________ 22
Висновки_______________________________________________________ 27
Перелік використаної літератури____________________________________ 28
-
Аналіз фінансової системи України і Німеччини
Вступ 3
1. Фінансова система 5
1.1. Фінансова система, її суть і види 5
1.2. Структура фінансової система 7
2. Аналіз фінансової системи України і Німеччини 9
2.1. Фінансова система України 9
2.2. Фінансова система Німеччини 15
2.3. Порівняльна характеристика фінансової системи України і Німеччини 21
Висновки 29
Список літератури 31
-
Система європейської вищої освіти (Франція, Англія, Німеччина).
Вступ 3
1. Німеччина та її система вищої освіти 4
2. Система вищої освіти у Великобританії 7
3. Французька вища освіта 11
Висновки 13
Література 14
Вступ
Україна переживає сьогодні не найкращі часи. Кризові явища, які є достатньо відчутними в області політики, економіки, соціальної сфери, не обійшли і освіту. Виходячи з цього, становиться зрозумілим актуальність остаточного визначення моделей подальшого розвитку як усього українського суспільства, так і окремих частин суспільної сфери: культури, науки, освіти, а на їх базі – економіки та державного управління. Підготовка майбутніх високопрофесійних діячів в усіх галузях народного господарства та управління давно вже є нагальною проблемою часу.
Система освіти за кордоном, а зокрема – вищої освіти, може стати тим орієнтиром, який допоможе реорганізувати та налагодити в себе ефективну та безкризову систему підготовки висококваліфікованих кадрів. Найбільш гідними для розгляду вбачаються освітні моделі, які існують в передових та економічно розвинутих країнах Європи – Німеччині, Великобританії, Франції.
Висновки
Освітянські системи Німеччини, Франції, Великобританії не є однорідними та сувороструктурованими моделями. Студенти в цих країнах мають декілька варіантів отримання вищої освіти відповідно до своїх життєвих цілей, можливостей та здібностей. Найбільші відмінності між вищими навчальними закладами існують у Великобританії, де розбіжності між різними типами і формами навчання є достатньо помітними. Найбільш чітка та однорідна система освіти характерна для Німеччини.
Для всіх трьох країн спостерігається загальна тенденція розділення вищої освіти на декілька напрямків. Перша – отримання всебічної (академічної) освіти. Друга отримання широкої освіти відповідного напряму (гуманітарного або технічного). Третє – одержання поглибленої освіти відповідного вузько спеціалізованого напряму. В усіх трьох країнах існує можливість безперервної освіти, постійного підвищення свого кваліфікаційного рівня.
Значною в цих країнах є державна підтримка освіти, яка в них є основним видом забезпечення навчального процесу. Приватний сектор складає не дуже велику частину від загального числа закладів і стосується підготовки, в основному, спеціалістів в області бізнесу.
-
система освіти в Німеччини
Зміст
Вступ 2
Розділ І.Внесок видатних представників німецької педагогічної думки у становлення системи освіти Німеччини 4
1.1 Ідеї німецьких педагогів - філантропістів І. Базедова і Х. Зальцмана 4 1.2 Неогуманістичні проекти В. Гумбольда 4
1.3 Дидактика Ф. Дістервега 9
1.4 Ідея цілісного виховання Р. Штайнера 12
Розділ ІІ. Особливості організації шкільної освіти 15
2.1 Середня загальноосвітня школа 15
2.2 Професійна школа 20
Розділ ІІІ. Перспективи розвитку та актуальні проблеми вдосконалення змісту загальної шкільної освіти в контексті її реформування 25
Висновки 31
Список використаної літератури 32
ДОДАТКИ 33
-
Економіка праці
1. Реформування системи освіти. Система безперервної освіти 3
2. Посадова інструкція 5
Список літератури 9
-
Фінансування освіти в Україні
Зміст
Вступ 3
Розділ 1. Система управління освітою в Україні 6
1.1. Мережа освітніх закладів України 6
1.2. Органи управління освітою 7
Розділ 2. Розподіл функцій щодо організації загальної середньої освіти між різними рівнями управління освітою 16
2.1. Управління навчальними закладами та створення навчальних закладів 16
2.2. Ліцензування та реєстрація шкіл 18
2.3. Керівництво закладами освіти 20
2.4. Педагогічні працівники 22
2.5. Контроль за педагогічними працівниками 23
2.6. Зміст освіти та прийом дітей до закладів освіти в Україні 24
2.7. Державний контроль за діяльністю закладів освіти 31
Розділ 3. Фінансування освіти в Україні 33
3.1. Правові основи фінансування середньої освіти 33
3.2. Реальна практика фінансування закладів освіти 36
3.3. Видатки шкіл 37
3.4. Можливості додаткових джерел фінансування закладів освіти 39
Висновки 40
Список використаної літератури 42
-
Зовнішня політика Германії у 70-х на поч. 90-х рр. ХІХ ст.
ПЛАН
Вступ
1. Початок мілітаристської політики Бісмарка.
2. Основні риси зовнішньої політики Німеччини в 70-90–х рр.
3. Бісмарівська система союзів - загроза миру в Європі
4. Система союзів Бісмарка. „Союз трьох імператорів” – новий Священний союз.
5. Колоніальні захоплення Німеччини в 80 –х рр.
6. Перехід до „мирної політики”
7. Антифранцузька політика Бісмарка
Висновки
Список використаної літератури
-
Принципи економічної освіти
Вступ 2
1.Місія мета та ціннісні орієнтири економічної освіти. 4
2. Принципи економічної освіти. 5
3. Завдання економічної освіти. 6
4. Безперервність економічної освіти. 8
5. Основні заходи щодо розвитку економічної освіти. 12
Висновки 13
Список використаної літератури 14
-
Конституційне право
1. Порівняння моделі конституцій США, Німеччини, Франції, України 3
2. Порівняльний аналіз конституційного статуса особи в Україні, Німеччини, Франції, Швейцарії, Італії 9
3. Порівняльний аналіз конституційних моделей законодавчої влади України, Польщі, Німеччини 12
3. Порівняльний аналіз судової влади України, Німеччини, США 19
5. Порівняльний аналіз моделей місцевого самоврядування в Україні, Німеччини, Франції, Англії 24
Список использованных источников 28
-
Загальна характеристика Цивільного Уложення Німеччини 1896 р. та юридична конструкція власності за Цивільним Кодексом
1. Загальна характеристика Цивільного Уложення Німеччини 1896 р. та юридична конструкція власності за Цивільним Кодексом
2. Правоспроможність власника по розпорядженню речами за Цивільним Уложенням Німеччини 1896 р.
3. Володіння як найважливіший речно - правовий інститут за Цивільним Уложенням Німеччини 1896 р.
4. Захист права власності за Цивільним Уложенням Німеччини 1896 р.
Використана література
Cгенерировано за 0.116594 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|