-
БУХГАЛТЕРСЬКА ЗВІТНОСТІ – БАЗА ЕКОНОМІЧНОГО АНАЛІЗУ КОМЕРЦІЙНОГО БАНКУ
ВСТУП 3
БУХГАЛТЕРСЬКА ЗВІТНІСТЬ ЯК ОСНОВА ПРОВЕДЕННЯ АНАЛІЗУ 6
1.1 Економічна сутність і значення бухгалтерської звітності для банківської системи України 6
1.2 Склад бухгалтерської звітності комерційного банку 14
1.3 Загальна характеристика бухгалтерської звітності 21
МЕТОДИКА ТА ОРГАНІЗАЦІЯ СКЛАДАННЯ БУХГАЛТЕРСЬКОЇ ЗВІТНОСТІ КОМЕРЦІЙНОГО БАНКУ 39
2.1 Методика складання бухгалтерської звітності комерційного банку 39
2.2 Зміст підготовчої роботи до складання бухгалтерської звітності комерційного банку 53
2.3 Показники форм бухгалтерської звітності комерційного банку 57
Аналіз фінансового стану комерційного банку на підставі даних бухгалтерської звітності 69
3.1 Економічна сутність і значення аналізу фінансового стану комерційного банку 69
3.2 Аналіз стану активів, зобов’язань і капіталу 77
3.3 Аналіз доходів, витрат та фінансових результатів і їх розподілу 93
3.4 Загальний аналіз та висновки щодо фінансового стану комерційного банку 105
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 113
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 118
Додаток А 123
-
Аудит
1. Метод і методичні прийому аудиту 3
2. Планування аудиту та його етапи. 6
3. Аудит стану внутрішньогосподарської діяльності. 9
Задача 1. 13
Аудитор перевірив 60 документів на покупку та визнав дві помилки. Потрібно визначити допустиму помилку якщо рівень довіри 90 %.
Задача 2. 16
Перевірка бухгалтерської звітності з метою викладення думки за її результатами потребує використання певних прийомів та методів, що є головною метою аудиту.
Необхідно пояснити процедури, які виконує аудитор:
1. Оцінка системи внутрішнього контролю.
2. Перевірка системи ведення облікових записів.
3. Перевірка документів на предмет вирішення відображених в них операціях.
4. Шукає підтвердження окремих положень.
5. Проведення тестування на відповідність і по суті.
Список використаної літератури 18
-
Контрольна робота з аудиту
1. Зміст, місце і функції аудиту у господарському контролі в умовах ринкових відносин. 3
2. Суб’єкти аудиту. Користувачі аудиту. 5
3. Договори на аудит. Зміст, основні вимоги, оцінка вартості послуг. 7
4. Заключний етап аудиту. Оформлення наслідків роботи аудитора. 9
5. Узагальнення наслідків огляду обліку та бухгалтерської звітності. 10
6. Особливості інвентаризації різних видів матеріальних цінностей. 12
7. Перевірка правильності обчислення, оцінки та включення у витрати виробництва прямих витрат. 15
8. Аудит розрахунків з покупцями, постачальниками та іншими дебіторами і кредиторами. 17
9. Завдання, об’єкти, джерела інформації та методика аудиту інвестиційної діяльності. 20
Список літератури 22
-
Державний фінансовий контроль
13. Суть податкового контролю 2
6. Перевірка стану розрахунків з працівниками підприємств по оплаті праці 5
9. Особливості інвентаризації грошових коштів в касах підприємств різних галузей національної економіки 8
3. Перевірка реальності балансу та інших форм бухгалтерської звітності 12
Список використаної літератури 15
-
Аналіз та прогнозування показників бухгалтерської фінансової звітності
ВСТУП 3
1. ФОРМИ ФІНАНСОВОЇ БУХГАЛТЕРСЬКОЇ ЗВІТНОСТІ ТА МЕТОДИ ЇЇ АНАЛІЗУ 5
1.1. Форма фінансових звітів 5
1.2. Методи і технологія проведення фінансового аналізу звітів 7
2. АНАЛІЗ ПОКАЗНИКІВ БУХГАЛТЕРСЬКОЇ ФІНАНСОВОЇ ЗВІТНОСТІ 11
2.1. Аналіз показників бухгалтерської фінансової звітності ВАТ «Галнафтогас» 11
2.2. Аналіз бухгалтерської звітності за допомогою фінансових коефіцієнтів 19
3. ПРОГНОЗУВАННЯ ПОКАЗНИКІВ БУХГАЛТЕРСЬКОЇ ФІНАНСОВОЇ ЗВІТНОСТІ 30
3.1. Складання прогнозних фінансових звітів 30
3.2. Прогнозування фінансового стану підприємства 33
ВИСНОВКИ 37
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 39
ДОДАТКИ 42-45
Метою роботи є виявлення методів аналізу та прогнозування показників бухгалтерської фінансової звітності.
Об’єктом дослідження є діяльність, фінансова звітність підприємства, показники його фінансової діяльності та методи і технологія проведення аналізу фінансової звітності.
Предметом дослідження є законодавчі акти, наукові публікації, навчальні посібники з бухгалтерського обліку, фінансів, фінансового менеджменту.
-
Порядок складання звіту про власний капітал
Вступ
Розділ І. Мета та вимоги до складання бухгалтерської звітності
1.1. Мета та завдання бухгалтерської звітності
1.2. Вимоги до складання бухгалтерської звітності
1.3. Користувачі бухгалтерської звітності
Розділ ІІ. Порядок складання звіту про власний капітал
2.1. Загальні положення по формуванню власного капіталу
2.2. Інформаційна база для складання звіту про власний капітал
2.3. Методика подання звіту про власний капітал
2.4. Порядок подання звіту про власний капітал
Розділ ІІІ. Значення бухгалтерської звітності
Висновки
Список використаних джерел:
-
ОРГАНІЗАЦІЯ СКЛАДАННЯ ЗВІТНОСТІ
Вступ 3
Розділ 1. Роль та значення бухгалтерської звітності підприємства в ринкових умовах господарювання 7
1.1. Основні вимоги до бухгалтерської звітності 7
1.2. Використання даних фінансової звітності для управління 21
1.3. Склад фінансової звітності в бухгалтерській звітності підприємства 25
Розділ 2. Організація складання бухгалтерської звітності 28
2.1. Організація складання бухгалтерського Балансу 28
2.2. Організація складання Звіту про фінансові результати 37
Розділ 3. Удосконалення механізму складання та аналізу фінансової звітності діяльності ТОВ "Трител" 41
3.1. Удосконалення механізму складання фінансової звітності діяльності ТОВ "Трител" 41
3.2. Аналіз фінансової звітності ТОВ "Трител" 46
ВИСНОВКИ 54
Список використаної літератури 56
ДОДАТКИ 58
-
ОРГАНІЗАЦІЯ СКЛАДАННЯ ЗВІТНОСТІ.
Вступ 3
Розділ 1. Роль та значення бухгалтерської звітності підприємства в ринкових умовах господарювання 7
1.1. Основні вимоги до бухгалтерської звітності 7
1.2. Використання даних фінансової звітності для управління 11
1.3. Склад фінансової звітності в бухгалтерській звітності підприємства 13
Розділ 2. Організація складання бухгалтерської звітності 16
2.1. Організація складання бухгалтерського Балансу 16
2.2. Організація складання Звіту про фінансові результати 20
Розділ 3. Удосконалення механізму складання та аналізу фінансової звітності діяльності ТОВ "Трител" 25
3.1. Удосконалення механізму складання фінансової звітності діяльності ТОВ "Трител" 25
3.2. Аналіз фінансової звітності ТОВ "Трител" 28
ВИСНОВКИ 32
Список використаної літератури 34
ДОДАТКИ 36
-
АУДИТОРСЬКІ ПРОЦЕДУРИ ДОСЛІДЖЕННЯ АКТИВІВ НА ОСНОВІ ПОКАЗНИКІВ БУХГАЛТЕРСЬКОГО ОБЛІКУ ТА ФІНАНСОВОЇ ЗВІТНОСТІ ЧОДП “ЧЕРНІВЦІТУРИСТ”
ЗМІСТ
ВСТУП…………………………………………………………..............................3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛГІЧНІ ЗАСАДИ АУДИТУ АКТИВІВ У
КОНТЕКСТІ ЗАСТОСУВАННЯ МІЖНАРОДНИХ СТАНДАРТІВ
АУДИТУ................................................................................................5
1.1. Економічна сутність, класифікація та оцінка активів
підприємства..........................................................................................5
1.2. Завдання аудиту активів у контексті міжнародних стандартів.....14
1.3. Методологічні прийоми аудиту активів ...........................................16
РОЗДІЛ 2. АУДИТОРСЬКІ ПРОЦЕДУРИ ДОСЛІДЖЕННЯ АКТИВІВ НА
ОСНОВІ ПОКАЗНИКІВ БУХГАЛТЕРСЬКОГО ОБЛІКУ ТА
ФІНАНСОВОЇ ЗВІТНОСТІ ЧОДП “ЧЕРНІВЦІТУРИСТ”.............23
2.1. Економічна характеристика діяльності ЧОДП “Чернівцітурист”.....23
2.2. Процедури аудиту активів за даними бухгалтерської та фінансової звітності................................................................................................26
2.3. Основні порушення, виявлені в ході аудиту та пропозиції по їх усуненню..............................................................................................33
ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ ....................................................................38
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ...........................................42
ДОДАТКИ
-
Мета та завдання аудиту розрахунків з бюджетом
ЗМІСТ
1. Мета та завдання аудиту розрахунків з бюджетом. 3
2. Мета та завдання аудиту бухгалтерської звітності. 8
Задача. 13
Список використаних джерел 18
-
Склад і призначення фінансової (бухгалтерської) звітності
Вступ 2
1. Склад і призначення фінансової (бухгалтерської) звітності. 4
2. Річна фінансова (бухгалтерська) звітність
2.1. Складання форми №1 "Баланс" 8
2.2. Складання форми №2"Звіт про фінансові результати" 9
2.3. Складання форми №3 "Звіт про рух грошових коштів" 12
2.4. Складання форми №4 "Звіт про власний капітал" 14
2.5. Примітки до фінансової (бухгалтерської) звітності. 16
3. Взаємозв’язок форми фінансової (бухгалтерської) звітності. 19
Висновок 25
Література 26
Додатки