|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua! |
|
-
Економіка підприємств
1. Підприємство – як суб’єкт господарювання 3
Задача 1. 7
Виходячи з наведених даних по випуску товарної продукції по фірмі «Фенікс» за звітний період визначити: суму випуску товарної продукції ціну реалізації з ПДВ торгівельну націнку роздрібну ціну суму ПДВ що входить до роздрібної ціни.
Задача 2. 8
Маючи приведені дані по фірмі «Ара» за рік розрахувати:
- амортизаційні відрахування
- балансову вартість основних засобів на кінець року
- продуктивність основних засобів
- ефективність або рентабельність основних засобів
- фондоємність товарної продукції.
Задача 3. 10
Згідно наведених даних за звітний період по фірмі «Прогрес» потрібно розрахувати:
- випуск товарної продукції за звітний період
- продуктивність праці по фірмі
- суму прибутку по кожному виробу
- суму прибутку по фірмі
- рентабельність по фірмі.
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 12
-
Контрольна робота з економіки підприємства
1. Загальна характеристика виробничих фондів 3
2. Методичні підходи і система показників ефективності відтворення та рівня використання основних і оборотних фондів 13
Задача 24
У розрахунковому році підприємство має такі показники діяльності: Рентабельність продукції - 20% Рентабельність основних фондів - 402% Обсяг реалізованої продукції - 3000 тис. грн..
Розрахувати:
1) рівень рентабельності продукції, який забезпечив би одержання прибутку, більшого на 100 тис. грн.., ніж у розрахунковому році;
2) рівень рентабельності продукції, якщо середньорічна вартість основних фондів збільшиться на 5%;
3) обсяг реалізованої продукції, який забезпечив би рентабельність продукції 25%.
Література 26
-
Контрольна робота з предмету: Ціна та ціноутворення в галузі туризму
ЗМІСТ
1. Розрахунок ціни на туристичний продукт туристичною фірмою – посередником. 3
2. Обґрунтування прибутку (рентабельності), що закладається в ціну. 10
Задачи 17
Задача 1
Роздрібна ціна виробу 3024 грн. Торгівельна надбавка 20% ціни посередника. Націнка посередника – 5% відпускної ціни виробника. Ставка акцизного збору – 35%. Визначити прибуток в ціні виробника, якщо собівартість виробу дорівнює 1000 грн.
Задача 2
Відпускна ціна посередницької організації - 690 грн. Збутова націнка - 15%. Ставка акцизного збору 40%. Визначити собівартість, яка забезпечить 50-ти відсотковий рівень рентабельності.
Задача № 3
Собівартість - 500 грн. Рентабельність - 20 %, ставка акцизного збору - 40%.
Торгівельна надбавка - 35% ціни посередника. Роздрібна ціна - 1944 грн.
Витрати посередницької організації на одиницю продукції- 125 грн. Визначити прибуток в складі збутової націнки.
Список літератури. 20
-
Управління операційною діяльністю. Прибуток від реалізації продукції
1) Управління операційною діяльністю 3
а) інформаційне забезпечення фінансової звітності підприємства 3
б) баланс підприємства 4
в) операційний важіль 14
2) Прибуток від реалізації продукції 14
а) фактори, які впливають на формування прибутку 14
б) собівартість продукції та її вплив на прибуток 16
в) встановлення цін на продукцію і її вплив на формування прибутку, рентабельність продукції 17
3) Методи розрахунку прибутку. Рентабельність підприємства 19
Список використаної літератури 25
-
Прибуток і доход як основні показники результатів діяльності підприємства
План.
Вступ.
І. Поняття доходу та прибутку. Їх види.
І. Роль прибутку в умовах розвитку підприємництва.
1) оцінка рівня прибутковості;
2) функції прибутку;
3) рентабельність підприємства:
ІІ. Чинники, що впливають на величину прибутку:
1) витрати на виробництво і реалізацію продукції;
2) обсяг виручки від реалізації продукції;
3) ціноутворення.
ІІІ. Склад валового доходу підприємства:
1) прибуток від реалізації продукції;
2) прибуток від реалізації іншої продукції і послуг нетоварного характеру;
3) прибуток від реалізації основних фондів і іншого майна.
IV. Розподіл прибутку в умовах сучасної системи оподаткування:
1) балансовий прибуток;
2) прибуток, який залишається в розпорядженні підприємства;
3) чистий прибуток.
V. Значення чистого прибутку.
VI. Визначення планового прибутку:
1) метод прямого рахунку;
2) аналітичний метод;
3) метод суміщеного розрахунку.
Висновок.
-
Рентабельність як узагальнюючий показник ефективності діяльності підприємства
ВСТУП 3
1. ТЕОРЕТИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРИБУТКУ ТА РЕНТАБЕЛЬНОСТІ. 4
2. РЕНТАБЕЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА ТА МЕТОДИ ЇЇ РОЗРАХУНКУ 6
3. ОСНОВНІ ФАКТОРИ ВПЛИВУ НА РЕНТАБЕЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА ТА РЕЗЕРВИ ЇЇ ПІДВИЩЕННЯ 13
ВИСНОВОК 16
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 18
-
Розробка політики використання прибутку підприємства
Вступ 3
1. Методологічні основи формування прибутку підприємства 6
1.1 Прибуток як економічний показник 6
1.2 Класифікація прибутку торговельного підприємства 7
1.3 Розрахунок точки беззбитковості та мінімальної рентабельності 10
1.4 Управління прибутком торговельного підприємства 15
1.5 Визначення рівня рентабельності 17
1.6 Прибуток торговельного підприємства 20
2. Аналіз використання прибутку на торгівельному підприємстві ЗАТ «Едем» 23
2.1 Характеристика підприємства 23
2.2 Формування та розподіл прибутку підприємства 27
2.3 Аналіз рівнів, динаміки та структури прибутку підприємства 29
2.4 Факторний аналіз прибутку від реалізації продукції (робіт, послуг) 30
2.5 Граничний аналіз та оптимізація прибутку, витрат та обсягу виробництва 35
3. Обгрунтування стратегії формування прибутку підприємства на наступний рік 41
3.1. Стратегія управління прибутком торговельного підприємства. 41
3.2. Обгрунтування обсягу формування прибутку торговельного підприємства на 2005 рік 45
Висновки 52
Список літератури 56
Додаток 1 58
Додаток 2 61
Предмет: економіка торговельного підприємства
Випускна робота
-
СУТНІСТЬ І ВИДИ ПРИБУТКУ
ЗМІСТ
Вступ 2
1. Організаційно-економічна характеристика підприємства 4
2. Сутність і види прибутку 8
3. Чинники, які впливають на прибуток 10
4. Показники прибутковості, їх розрахунок 12
5. Аналіз фінансових результатів діяльності підприємства - важлива основа для обгрунтування прибутку на наступний рік 14
5.1. Аналіз дінаміки та стуктури прибутку ТОВ "Веселка" 14
5.2. Оцінка прибутку від реалізації продукції 19
6. Планування прибутку підприємства 22
6.1. Методи розрахунку прибутку від реалізації продукції 22
6.2. Рекомендації по збільшенню суми і вдосконалення використання прибутку 23
6.3. Планування розподілу прибутку 26
Висновки 29
Література 31
Додатки 33
-
“Управління формуванням і розподілом прибутку”
1. Теоретичні та методологічні основи управління прибутком.
1.1. Сутність та види прибутку підприємства.
1.2. Ціль та функції управління прибутком.
1.3. Організаційна система управління прибутком.
2. Аналіз балансового прибутку підпримства.
2.1. Аналіз формування та використання прибутку на підприємстві.
2.2. Рентабельність підприємства.
2.3. Вплив зовнішніх факторів на отриманий прибуток підприємства.
3. Удосконалення системи управлінням прибутку.
3.1. Резерви, необхідні для стимулювання росту прибутку підприємства.
3.2. Шляхи оптимізації прибутку та витрат підприємства.
Висновки.
Список використаної літератури.
-
Управління формуванням і розподілом прибутку”
Вступ.
1. Теоретичні та методологічні основи управління прибутком.
1.1. Сутність та види прибутку підприємства.
1.2. Ціль та функції управління прибутком.
1.3. Організаційна система управління прибутком.
2. Аналіз балансового прибутку підпримства.
2.1. Аналіз формування та використання прибутку на підприємстві.
2.2. Рентабельність підприємства.
2.3. Вплив зовнішніх факторів на отриманий прибуток підприємства.
3. Удосконалення системи управлінням прибутку.
3.1. Резерви, необхідні для стимулювання росту прибутку підприємства.
3.2. Шляхи оптимізації прибутку та витрат підприємства.
Висновки.
Список використаної літератури.
Cгенерировано за 0.009157 секунд
|