|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua! |
|
-
Чинники, які впливають на поведінку виробника на ринку України
Зміст
Вступ 2
Розділ 1 4
Економічна сутність та становлення ринкових відносин 4
1.1 Суть, суб’єкти ринку та умови ефективного функціонування ринку 4
1.2 Види ринків 7
Розділ 2 9
Механізм функціонування ринку 9
2. 2. Ринковий механізм та його елементи 9
2.2. Інфраструктура ринку 16
Розділ 3 18
Основні чинники поведінки виробника в Україні 18
3.1 Світовий досвід ринкових реформ і проблеми встановлення ринку в Україні 18
3.2. Чинники, які впливають на поведінку виробника на ринку України 27
Висновки 35
Література 37
-
Основні чинники поведінки виробника в Україні
Зміст
Вступ 2
Розділ 1. Чинники поведінки виробника в умовах досконалого ринку 4
1.1 Суть, суб’єкти ринку та умови ефективного функціонування ринку 4
1. 2. Ринковий механізм та його елементи 8
Розділ 2. Чинники поведінки виробника при державному регулюванні економіки 14
2. 1. Об’єктивна необхідність, суть і моделі державного регулювання 14
суспільного виробництва 14
2. 2 Головні цілі, економічні функції та методи державного регулювання 16
Розділ 3 .Основні чинники поведінки виробника в Україні 21
3.1 Світовий досвід ринкових реформ і проблеми встановлення ринку в Україні 21
3.2. Основні чинники поведінки виробника в Україні 30
Висновок 54
ЛІТЕРАТУРА 56
-
Основні чинники поведінки виробника в Україні
Зміст
Вступ 2
Розділ 1. Чинники поведінки виробника в умовах досконалого ринку 4
1.1 Суть, суб’єкти ринку та умови ефективного функціонування ринку 4
1. 2. Ринковий механізм та його елементи 8
Розділ 2. Чинники поведінки виробника при державному регулюванні економіки 14
2. 1. Об’єктивна необхідність, суть і моделі державного регулювання 14
суспільного виробництва 14
2. 2 Головні цілі, економічні функції та методи державного регулювання 16
Розділ 3 .Основні чинники поведінки виробника в Україні 21
3.1 Світовий досвід ринкових реформ і проблеми встановлення ринку в Україні 21
3.2. Основні чинники поведінки виробника в Україні 30
Висновок 54
ЛІТЕРАТУРА 56
-
АНАЛІЗ ОСНОВНИХ ЧИННИКІВ ЯКІ ВПЛИВАЮТЬ НА ФОРМУВАННЯ ТУРИСТИЧНОГО РИНКУ
ВСТУП 3
Розділ 1. Загальна характеристика чинників, які впливають на туризм 7
1.1. Загальноекономічні чинники 8
1.2. Соціально-демографічні чинники 10
1.3. Чинники культурного порядку 12
1.4. Чинники розвитку туристичної інфраструктури 15
1.5. Податкове стимулювання як чинник розвитку туризму в Україні 19
Розділ 2. Аналіз розвитку туристичного ринку України 27
2.1. Оцінка стану туристичного ринку України 28
2.2. Шляхи розвитку українського туристичного сектору 37
2.3. Співробітництво України з ЄС у галузі розвитку туризму 48
Розділ 3. Проблеми та шляхи пожвавлення сучасного національного ринку туризму 71
3.1. Проблеми національного ринку туризму 71
3.2. Чинники пожвавлення сучасного національного ринку туризму 76
Висновки 91
Список використаної літератури 94
ДОДАТКИ 99
-
Психологічні особливості особистості політичного лідера
Зміст
Вступ 3
1. Я - концепція політичного лідера 4
2. Потреби й мотиви лідерів, що впливають на політичну поведінку 7
3. Переконання, що впливають на політичну поведінку 13
Висновок 17
Список використаної літератури 18
-
Податки і оподаткування
1. Чинники, які потрібно врахувати при побудові податкової системи держави 3 2. Об’єкт оподаткування та його характеристика 7 3. Ставки акцизного збору та чинники, які на них впливають 12 Список використаної літератури 17
-
Встановлення ринку робочої сили в Україні в умовах трансформації
Зміст
3. Встановлення ринку робочої сили в Україні в умовах трансформації 2
3.1 Макроекономічні чинники трансформації зайнятості та становлення ринку робочої сили в Україні 2
3.1.1 Перша група чинників 2
3.1.2 Друга група чинників 5
3.1.3 Рівень економічної активності населення та чинники які на нього впливають 8
3.2. Характеристика етапів формування ринку робочої сили в Україні 12
-
Розміщення і розвиток автомобільної промисловості України
План
Вступ
1. Значення автомобільної промисловості в господарстві України
2. Чинники, які впливають на розміщення галузі.
3. Сучасний стан українського автопрому.
Висновок
Література.
-
Маркетинг
1. Охарактеризуйте маркетингові функції туроператора 3
2. Визначте й охарактеризуйте чинники, що впливають на поведінку туриста 5
3. Розкрийте сутність асортиментної політики туристичного підприємства 10
Творче завдання: 13
Туристичне підприємство, що спеціалізується на розробці та продажу нетривалих пізнавальних турів Україною та Східною Європою, планує новий сегмент ринку - організації, що купують пізнавальні тури вихідного дня для своїх працівників. Сформулюйте основні відмінності між споживчим ринком і ринком організацій.
Література 16
-
Особливості функціонування грошового ринку в Україні
Вступ 3
1. Основні параметри грошового ринку 5
2. Особливості функціонування грошового ринку в Україні 9
2.1. Чинники попиту на грошовому ринку 9
2.2. Чинники пропозиції на грошовому ринку 16
2.3. Аналіз регулювання грошового ринку та його вплив на економічне зростання в Україні 22
3. Політика регулювання грошової маси в економіці України на 2008 рік 29
Висновки 34
Список використаної літератури 36
Cгенерировано за 0.012978 секунд
|