|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua!
|
|
-
Статистична та бухгалтерська інформація підприємства для зовнішніх використувачів
1. Статистична та бухгалтерська інформація підприємства для зовнішніх використувачів.
Особливості економічного аналізу господарської діяльності під
2. приємств на сучасному етапі.
3. Охарактеризувати сутність умови зіставлення – ідентичності періодів, які вивчаються.
4. Вимоги, які пред’являються до побудови економічних моделей
5. Особливості аналізу підприємств різних форм власності. Джерела інформація
6. Задачи.
7. Список литературы
-
Теорія економічного аналізу Варіант 3
1.Особливості економічного аналізу господарської діяльності підприємств на сучасному етапі.
2.Статистична та бухгалтерська інформація підприємства для зовнішніх використувачів
3.Характеристика сутності умови зіставлення – ідентичності періодів, що вивчаються
4.Вимоги, які пред’являються до побудови економічних моделей
5.Особливості аналізу підприємств різних форм власності. Джерела інформації
6.Задачі.
-
Теорія економічного аналізу Варіант 3
1.Особливості економічного аналізу господарської діяльності підприємств на сучасному етапі.
2.Статистична та бухгалтерська інформація підприємства для зовнішніх використувачів
3.Характеристика сутності умови зіставлення – ідентичності періодів, що вивчаються
4.Вимоги, які пред’являються до побудови економічних моделей
5.Особливості аналізу підприємств різних форм власності. Джерела інформації
6.Задачі.
-
Особливості економічного аналізу господарської діяльності підприємств на сучасному етапі.
З М І С Т
РОЗДІЛ 1. Особливості економічного аналізу господарської діяльності
підприємств на сучасному етапі. 3
РОЗДІЛ 2. Статистична та бухгалтерська інформація підприємства
для зовнішніх користувачів. 6
РОЗДІЛ 3. Охарактеризувати сутність умови зіставлення – ідентичності
періодів, які вивчаються. 9
РОЗДІЛ 4. Вимоги, які пред’являються до побудови економічних моделей 11
РОЗДІЛ 5. Особливості аналізу підприємств різних форм власності.
Джерела інформація 13
Задача 27 19
Задача 28 22
Задача 29 23
Задача 31 26
Список літератури 27
-
принципи і методи регулювання зовнішніх торгівельних операцій (на прикладі ВАТ)
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ ЗОВНІШНІХ ТОРГОВИХ ОПЕРАЦІЙ УКРАЇНИ 5
1.1. Основні види зовнішніх торгових операцій та їх регулювання 5
1.2. Принципи і методи регулювання зовнішніх торгових операцій 16
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ЗОВНІШНІХ ТОРГІВЕЛЬНИХ ОПЕРАЦІЙ (НА ПРИКЛАДІ ВАТ „__”) 21
2.1. Аналіз базових показників економіко-господарської діяльності підприємства 21
2.2. Аналіз ефективності зовнішніх торгових операцій підприємства 24
РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА ЗАХОДІВ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ЗОВНІШНІХ ТОРГОВЕЛЬНИХ ОПЕРАЦІЙ 32
3.1. Заходи, що сприятимуть підвищенню ефективності зовнішньоторговельних відносин України 32
3.2. Проблеми імпортних операцій в Україні та методи їх поліпшення 35
3.3. Економічні методи підвищення ефективності імпортних операцій в діяльності підприємства 45
ВИСНОВКИ 48
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 51
-
Зовнішні маркетингові комунікації (на прикладі)
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ЗОВНІШНІХ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ 5
1.1. Роль та завдання комунікаційної діяльності підприємства 5
1.2. Основні складові зовнішніх маркетингових комунікацій та їх характеристика 8
1.3. Методи визначення ефективності зовнішніх маркетингових комунікаційних заходів 13
РОЗДІЛ 2. ОЦІНКА КОМУНІКАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДП ВАТ «Назва» 19
2.1. Комплекс маркетингу підприємства 19
2.2. Дослідження зовнішніх комунікацій підприємства 23
2.3. Оцінка ефективності комунікаційної діяльності підприємства 27
РОЗДІЛ 3. ВДОСКОНАЛЕННЯ КОМУНІКАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДП ВАТ «Назва» 33
3.1. Розрахунок бюджету комунікаційних заходів 33
3.2. Оцінка ефективності комплексу зовнішніх маркетингових комунікацій 38
ВИСНОВКИ 44
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 48
-
Статистична оцінка туристських ресурсів
1. Статистична оцінка туристських ресурсів 3
2. Статистична оцінка діяльності персоналу туристичної фірми 12
Список використаної літератури 17
-
Бухгалтерська експертиза
1. Основні положення бухгалтерської експертизи 3
2. Бухгалтерська експертиза основних засобів 4
3. Бухгалтерська експертиза нематеріальних активів і товарно-матеріальних цінностей 8
Список використаної літератури 16
-
Бухгалтерська експертиза основних засобів. Бухгалтерська експертиза нематеріальних активів
1. Основні положення бухгалтерської експертизи 3
2. Бухгалтерська експертиза основних засобів 5
3. Бухгалтерська експертиза нематеріальних активів і товарно-матеріальних цінностей 9
Список використаної літератури 17
-
Фінанси підприємств
Інформація про організаційну структуру підприємства
Опис обраної облікової політики
Інформація про основні види діяльності
Інформація про основні ринки збуту
Інформація про особливості стану розвитку галузі
Інформація щодо істотних проблем, що впливають на діяльність
Таблиця 1. Основні показники майнового стану підприємства
Таблиця 2 Класифікація та порядок розрахунку показників прибутковості підприємства.
Таблиця 3 Класифікація та порядок розрахунку показників ліквідності, платоспроможності та кредитоспроможності підприємства.
Таблиця 4 Класифікація та порядок розрахунку показників фінансової стійкості та стабільності підприємства.
Таблиця 5 Класифікація та порядок розрахунку показників оцінки рентабельності підприємства.
Таблиця б Класифікація та порядок розрахунку показників оцінки ділової активності підприємства.
Таблиця 7 Порівняння основних оцінних показників фінансового стану підприємства з нормативними значеннями.
Вступ
Виконання роботи
Висновок
ДОДАТКИ 5 шт.
Cгенерировано за 0.014350 секунд
|