Вступ
Розділ І. Основні напрямки соціального виховання у спадщині А. С. Макаренка
1.1. Трудове виховання
1.2. Сімейне виховання
1.3. Робота з важковиховуваними у практичній діяльності А. С. Макаренка (за “Педагогічною поемою”)
Розділ ІІ. Педагогічна спадщина А. С. Макаренка і сучасність
2.1. Застосування спадщини А. С. Макаренка у підготовці соціальних працівників
2.2. А. С. Макаренко про роль педагога у соціальному вихованні учнівської молоді
Висновки
Список використаних джерел
Вступ…………………………………………..............................3
Розділ 1. Основи педагогіки Макаренка.....................................7
1.1 Виховання дітей у колективі........................................7
1.2 Дисципліна і режим......................................................8
1.3 Трудове виховання........................................................8
1.4 Проблема сімейного виховання...................................8
Розділ 2. Педагогічний досвід Макаренка..................................9
2.1 Педагогічна діяльність Макаренка.............................16
2.2. Рольовий принцип педагогічної системи
А.С. Макаренка…………………………………………....19
2.3. Шляхи формування вчителя-вихователя та його
педагогічної майстерності. ……………………………….25
2.4 Критика Макаренка.......................................................26
2.5 Державні нагороди........................................................27
Висновки.......................................................................................28
Список використана література літератури...............................30
Вступ 3
Розділ І. Теоретичні основи естетичного виховання у творчій спадщині В.О. Сухомлинського 5
1.1. Естетичний розвиток і естетичне виховання дітей дошкільного віку 5
1.2. Естетична освіта в педагогічнійспадщині В.О.Сухомлинського….8
1.3. Проблема естетичного виховання дітей старшого дошкільного віку та молодших школярів у творчій спадщині В.О.Сухомлинського………….. 11
1.4. Основні напрями та завдання естетичного виховання дітей у педагогічнійспадщині В.О.Сухомлинського 14
1.5. В.О.Сухомлинський про формування почуття прекрасного в процесі спостережень за природою та її збереження 19
Розділ II. Впровадження ідей В.О.Сухомлинського з питання естетичного виховання в практику роботи сучасних дошкільних навчальних закладів…… 25
2.1. Визначення рівня естетичної культури у дітей старшого дошкільного віку 25
2.2.Технологія використання ідей В.О.Сухомлинського в розвитку естетичної культури у дітей старшого дошкільного віку 26
2.3. Аналіз результатів експериментальної роботи 35
Висновки 42
Список використаних джерел 44
Вступ 3
Розділ 1. Ідеї гуманізму і свободи в педагогічнійспадщині В.О. Сухомлинського 5
1.1. Проблемивиховання сучасної молоді 5
1.2. Ідея свободи особистості, гуманізму і любові В.О. Сухомлинського 15
Розділ 2. Виховання любові до матері в педагогічних творах В.О. Сухомлинського 18
2.1. Як вчити дітей любити своїх батьків 18
2.2. Як виховувати гармонійні відносини між батьками й дітьми 20
2.3. Роль матері в житті дитини 23
Висновки 28
Список використаної літератури 30
Додатки 35
Вступ ..................................................................................................................3
Розділ І.
Тенденції розвитку національної школи й проблеми національного виховання.
1.1. Завдання і складові частини національного виховання..........................5
1.2. Проблеми національного виховання в творчій спадщині
вітчизняних педагогів. ....................................................................................18
Розділ II.
II. 1. Українознавство в педагогічному процесі сучасної
початкової школи....................................................................................23
Висновки. .........................................................................................................31
Список використаної літератури. ..................................................................32
ВСТУП 1 І.АНАЛІЗ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ЛІТЕРАТУРИ З ПРОБЛЕМИ МОРАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ В ЗАКЛАДАХ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ. 4 І.1. Дошкільна освіта України та Великобританії 4 І.2. Основи психологічної літератури, присвяченої питанню морального виховання дітей-дошкільників 8 І.3. Морально-естетичне дошкільне виховання в педагогічній літературі 11 ІІ. ЗАДАЧІ МОРАЛЬНО-ЕСТЕТИЧНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ ЗОБРАЖУВАЛЬНОГО МИСТЕЦТВА 15 ІІ.1. Констатуючий експеримент 17 ІІ.2. Формуючий експеримент 21 ІІ.3. Контрольний експеримент 26 ВИСНОВКИ 31 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 32 ДОДАТОК 1 33
Вступ 3
1. Сутність перевиховання, його функції та завдання в загальній системі виховного процесу. 4
2. Взаємозв’язок методів виховання і перевиховання. 12
Висновки 26
Література 27
Вступ Проблеми перевиховання людини завжди турбувало людство. Особливо актуальним це було у сферах, які традиційно вважаються „раковою пухлиною” будь-якого суспільства – кримінальне та асоціальне середовище. Повернення людини, що переступила закон, до нормального образу життя постійно було в центрі уваги політиків, соціологів, психологів, керівників держави. Не менш важливою ця проблема була і в сфері родинного та шкільного виховання. Вона вимагала розв’язання питання, як зробити окремого індивіда більш „лояльним” до свого оточення і навіть більш гуманним, людяним, працьовитим, чесним, відповідальним та ін.
В педагогічній та психологічній науці накопичений достатній досвід щодо прийомів і методів перевиховання людини, однак і сьогодні виникають ситуації, коли фахівці опускають руки перед окремими індивідами – продуктами виховної діяльності асоціального оточення, які, здавалось би, практично не підлягають педагогічному впливу. Виходячи з цього, дослідження та наукові напрацювання в цій сфері продовжуються, вдосконалюються теоретичні концепції, встановлюються нові закономірності та визначаються взаємозв’язки складових елементів даної науки. Співвідношення виховання і перевиховання – є одним із теоретичних питань педагогічної психології, яке допомагає більш детально вивчити та проаналізувати ці процеси.
ВСТУП 3
РОЗДІЛ І 6
ПРОБЛЕМИ СЕНСОРНОГО ВИХОВАННЯ У ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІЙ ЛІТЕРАТУРІ 6
1.1. Сутність сенсорного розвитку. 6
1.2. Поняття сенсорної культури, сенсорного виховання та сенсорних етапів 17
1.3. Зміст сенсорного виховання в освітніх програмах „Дитина”, „Зернятко”, „Я у світі” 25
1.4. Методика сенсорного виховання 33
Висновки до розділу І 42
РОЗДІЛ ІІ 44
ПРАКТИКА ВИЗНАЧЕННЯ РІВНЯ СЕНСОРНОГО РОЗВИТКУ ТА ФОРМУВАННЯ СЕНСОРНОЇ КУЛЬТУРИ 44
2.1. Визначення рівня сенсорного розвитку дітей молодшого дошкільного віку 44
2.2. Формування сенсорної культури у дітей молодшого дошкільного віку в ході ігрової діяльності 54
Висновки до розділу ІІ 64
ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ 66
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 69
ДОДАТКИ 72
Cгенерировано за 1.397766 секунд
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт,
або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.