Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «Стратегія виходу підприємства на зовнішні ринки» (ID:5767)

| Размер: 398 кб. | Объем: 106 стр. | Стоимость: 260 грн. | Добавлена: 21.07.2006 | Код продавца: 2 |
СодержаниеЗМІСТ
ВСТУП 5
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ МІЖНАРОДНОЇ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТА ЇЇ ЗНАЧЕННЯ ДЛЯ ВИХОДУ ПІДПРИЄМСТВА НА ЗОВНІШНІ РИНКИ 9
1.1. Сутність та значення міжнародного маркетингу 9
1.2. Види стратегій проникнення на зовнішній ринок 14
1.3. Процес розробки концепцій міжнародного маркетингу 25
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ЗОВНІШНІХ МІЖНАРОДНИХ РИНКІВ МІНЕРАЛЬНОЇ ВОДИ ТА МОЖЛИВОСТЕЙ ВИХОДУ НА РИНКИ 35
2.1. Дослідження міжнародного ринку мінеральної води 35
2.2. Місце підприємства ТОВ „Корпорація „Українські мінеральні води” на міжнародному ринку. Аналіз економічних показників діяльності підприємства 44
2.3 Тенденції (сегментування, позиціонування) 54
РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА СТРАТЕГІЇ ВИХОДУ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ „КОРПОРАЦІЯ „УКРАЇНСЬКІ МІНЕРАЛЬНІ ВОДИ” НА ЗОВНІШНІ РИНКИ 68
3.1. Визначення конкурентоздатності товару та розробка стратегії ціноутворення 68
3.2. Стратегії збуту та каналів розподілу 77
3.3. Прогнозування обсягів збуту мінеральної води та обґрунтування на 2006-2007 роки 83
ВИСНОВКИ 89
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 95

Метою даного дослідження є поглиблення теоретичних і практичних знань з питань розробки стратегії виходу підприємства на міжнародні ринки, розроблення вмінь застосовувати ці знання при вирішенні конкретних практичних завдань, сприяння пошуку сучасних наукових досягнень у сфері розробки стратегії виходу підприємства на міжнародні ринки та вміння їх застосовувати при вирішенні прикладних проблем.
Предметом дослідження є відносини, які виникають між учасниками міжнародних ринків під час виходу на них нових підприємств або підприємств з новою продукцією.
Об"єктом дослідження є вітчизняне підприємство ТОВ „Корпорація „Українські мінеральні води” з новою продукцією: бутильована мінеральна вода „Цілюще джерело”.
Основними завданнями даної роботи є :
1. Систематизація та творчий аналіз сучасної вітчизняної й світової наукової літератури та розробка на цій основі власних підходів стратегії виходу підприємства на міжнародні ринки.
2. Систематизація, закріплення та розширення практичних знань, а також застосування їх при вирішенні наукових та економічних завдань.
3. Аналіз міжнародних ринків для виходу на них підприємства.
4. Дослідження основних впливових факторів для виходу підприємства на міжнародні ринки.
5. Розробити стратегію виходу підприємства на міжнародні ринки з новою продукцією, враховуючи всі виявлені в дослідження фактори.
Дипломна робота складається з вступу, трьох розділів, висновків, списку використаної літератури, додатків.
У вступі розглянуто актуальність обраної теми, її мету та завдання, структуру дипломного дослідження, методи.
Перший розділ присвячено теоретичним аспектам обраної теми. В цьому розділі досліджені питання сутності та значення міжнародного маркетингу, основні види стратегій проникнення на зовнішні ринки, процес розробки концепцій міжнародного маркетингу.
Другий розділ присвячено аналізу зовнішніх міжнародних ринків та можливості виходу підприємства на них з новим видом товару.
Третій розділ містить рекомендації по виходу підприємства на міжнародні ринки з новим видом товару та розробку стратегії такого виходу.
У висновку містяться узагальнення даного дослідження.
Дослідження в дипломній роботі проводилось за даними підприємства, отриманими впродовж 2002-2004 років.
Основними методами, застосованими в даній роботі можна назвати кабінетні та польові методи, якісні та кількісні методи досліджень.
Під час написання дипломної роботи були використані праці таких вчених як Гаркавенко С.С., Голубков Є.П., Данилова А.Р., Дракера П., Фалинський І.П. та інші.
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
Заказ Заказать Купить «Стратегія виходу підприємства на зовнішні ринки»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Адаптація конкурентних стратегій до особливостей інтернаціоналізаційних етапів
  • Аналіз стратегії виходу фірм вітчизняних виробників на зовнішній ринок та розробка міжнародного маркетингового комплексу
  • Форми виходу підприємств на зовнішні ринки
  • Проблеми виходу відчизняних підприємств на зовнішній ринок
  • Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності
  • СУЧАСНІ СВІТОВІ РИНКИ І УКРАЇНА
  • Розробка стратегії підприємства
  • Розробка стратегії підприємства
  • Контрольна з маркетингу
  • Стратегія і її роль у діяльності підприємства
Cгенерировано за 0.124060 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...