|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua! |
|
-
Контрольная по информатике для ЕУФИМБ
1. Апаратні засоби ПК 2
2. Терміни інформатики 5
3. Логічні та математичні основи персональних комп’ютерів 7
4. Програмне забезпечення ПК 8
5. Операційна система MS-DOS 10
6. Операційна система MS-Windows 13
7. Антивірусні програми 16
8. Програми-архіватори 17
9.1 Створення резюме 19
9.2 Розробка бланка (студентський квиток) 20
9.3 Робота з редактором Equation 21
9.4 Робота з таблицями 22
9.5. Розробка та використання макросів 23
10.1 Программа Плай 25
10.2 Програма PROMPT 26
11.1 Графічний редактор Adobe Photoshop. Робота з палітрами та фільтрами 27
12 Завдання з Excel
13. Завдання з Acces
-
ОГЛЯД МОЖЛИВОСТЕЙ ТА ПОРІВНЯЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ГРАФІЧНИХ РЕДАКТОРІВ CORELDROW, ADOBEFOTOSHOP ТА PAINTSHOPPRO
ВСТУП 2
1. ГРАФІЧНІ РЕДАКТОРИ 4
2. ГРАФІЧНИЙ РЕДАКТОР Adobe Photoshop 5
3. ГРАФІЧНИЙ РЕДАКТОР CORELDRAW 7
4. ГРАФІЧНИЙ РЕДАКТОР PAINT SHOP PRO 9
ВИСНОВОК 11
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 12
-
Российская православная церковь как субъект социальной работы
ОГЛАВЛЕНИЕ:
СОВРЕМЕННАЯ РУССКАЯ ПРАВОСЛАВНАЯ ЦЕРКОВЬ И НАЦИОНАЛЬНАЯ БЛАГОТВОРИТЕЛЬНАЯ МОДЕЛЬ: СТРАНИЦЫ ИСТОРИИ 2
СОЦИАЛЬНОЕ СЛУЖЕНИЕ РУССКОЙ ПРАВОСЛАВНОЙ ЦЕРКВИ 8
АНТИАЛКОГОЛЬНАЯ ПРОГРАММА. 11
ДЕТСКАЯ ПРОГРАММА. 12
СОЦИАЛЬНАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ РПЦ В СФЕРЕ ОБРАЗОВАНИЯ. 13
ОКАЗАНИЕ ПОМОЩИ ЖЕРТВАМ СТИХИЙНЫХ БЕДСТВИЙ И ЧРЕЗВЫЧАЙНЫХ СИТУАЦИЙ. 16
РАБОТА С ЗАКЛЮЧЁННЫМИ. 16
МЕДИЦИНСКАЯ И ПАТРОНАЖНАЯ ПОМОЩЬ. 18
СОЦИАЛЬНОЕ СЛУЖЕНИЕ РПЦ В ВООРУЖЁННЫХ СИЛАХ. 20
ПРОГРАММА ПО ЦЕРКОВНОМУ ВЗАИМОДЕЙСТВИЮ С ГОСУДАРСТВОМ И ОБЩЕСТВОМ В СОЦИАЛЬНОЙ ОБЛАСТИ. 22
ЛИТЕРАТУРА 27
-
Программа PhotoShop
Зміст
Вступ 3
1. Основи роботи з Photoshop 5
2. Настройки програми 12
3. Інструменти малювання і заливання 14
4. Канали 18
5. Робота зі слоями 22
6.Тонова і кольорова корекція 31
Висновки 33
Література: 35
-
2 контрольні з інтернет-технологій
Варіант 2
1. Дайте загальну характеристику основних сервісів Internet (електронної пошти, телеконференцій, FTP. Web).
2. Для чого і як в Internet організована система доменних імен? Яку інформацію можна отримати з аналізу доменного імені?
3. Як при роботі з Microsoft Outlook Express 97 додати електронну візитну картку до листа, що відсилається? Як налаштувати програму на те, щоб така картка додавалась автоматично до кожного листа, що відсилається?
4. Як у Microsoft Outlook Express 97 серед листів, що надійшли, знайти ті, що містять вкладення?
5. Як, використовуючи Microsoft Outlook Express 97, надіслати повідомлення у групу новин'
6. Опишіть призначення кнопок панелі інструментів броузера Internet Explorer.
7. Як у Microsoft Internet Explorer 5.0 малюнок активної сторінки зробити малюнком робочого столу?
8. Як у Microsoft Internet Explorer 5.0 можна зберегти документ на жорсткому диску, не відкриваючи його для перегляду?
9. Для чого призначена мова HTML (HyperText Markup Language)?
10. Як на мові HTML виділити фрагмент документа напівжирним шрифтом, курсивом, підкресленням''
11. Як у HTML-документ вставити гіперпосилання на інший документ?
12. Як документ Microsoft Word 97 конвертувати у формат HTML?
13. Як використовуючи Microsoft Word 97 або Microsoft FrontPage 98, створити на Web-сторінці нумерований список?
14. Для чого в Microsoft Word 97 використовується спеціальний стиль "Разметка HTML"?
15 Що таке CGI-скрипти? Які мови програмування можуть використовуватись для їх написання?
16. Які стандартні ефекти використовують дизайнери при роботі з Adobe Photoshop 6.0?
17. Як забезпечується безпека комерційних операцій у мережі?
18. Поясніть терміни: банер, банерний обмін, банерна реклама.
19. Поясніть принцип функціонування ІР-телефонії.
20. Які переваги надає використання активного робочого столу в Microsoft Windows 98?
Контрольна 2:
Варіант 4
1. Що таке мережні протоколи та в чому полягає багаторівневий принцип їх побудови? Назвіть рівні протоколів сімейства TCP/IP й охарактеризуйте їх.
2. Як у Microsoft Outlook Express 97 зберегти окремим файлом вкладення до електронного листа?
3. Як у Microsoft Outlook Express 97 заблокувати надходження повідомлень від конкретного адресата?
4. Як налаштувати Microsoft Outlook Express 97 для роботи з групами новин в автономному режимі?
5. У чому полягає сутність механізму закладок? Як додати, перемістити, вилучити закладку в Internet Explorer?
6. Як у Microsoft Internet Explorer 5.0 використати адресний рядок для пошуку Web-документів?
7. Як у Microsoft Internet Explorer 5.0 зберегти на жорсткому диску повністю Web-сторінку разом з усіма файлами, необхідними для її відображення при відсутності каналу зв'язку з Internet?
8. Як налаштувати Microsoft Internet Explorer 5.0 на використання для пошуку кількох пошукових систем, наприклад Yadex, Rambler, Aport?
9. Назвіть обов'язково присутні в кожній Web-сторінці теги HTML. Поясніть їх призначення.
10. Для чого у Web-документах використовуються списки, як їх можна створити на мові HTML?
11. Як задати фон HTML-доку мента?
12. Як у Microsoft Word 97 створити власний шаблон для Web-сторінки?
13. Як за допомогою Microsoft Word 97 або Microsoft Front-Page 98, змінити фон або текстуру Web-сторінки?
14. Як перевірити правопис при підготовці Web-сторінки в Microsoft Word 97?
15. Для чого призначена Flash-технологія?
16. З яких елементів складається вікно Adobe Photoshop 6.0? Яке призначення цих елементів?
17. У чому полягають переваги електронних банків?
18. Зазначте засоби просування інформаційного ресурсу в мережі, дайте їх коротку характеристику.
19. Охарактеризуйте скретч-картки "Алло", ALTERTELECOM і "Пріоком".
20. Як у Microsoft Windows 98 задати графік оновлення Web-сторінки на активному робочому столі?
-
Реферат з інформатики
1. Розбіжності векторної та растрової графіки 3
2. Формати графічних файлів 8
BMP (Windows Device Independent Bitmap) 8
TIFF (Tagged Image File Format) 9
PSD (Photoshop Document) 9
CDR (CorelDRAW Document) 10
JPEG (Joint Photographic Experts Group) 10
Список використаної літератури 12
-
Анализ рекреационных возможностей Германии.
Содержание.
I. Введение
II. Основная часть.
1. География и климат.
2. Историческая справка.
3. Экономика
4. Население.
5. Язык и религия.
6. Государственное устройство.
7. Национальные особенности.
8. Национальные праздники.
9. Туристические зоны.
10. Полезные дополнения.
11. Программа тура.
12. Расчет стоимости тура.
13. Туристические зоны.
14. Полезные дополнения.
15. Программа тура.
16. Расчет стоимости тура.
III. Заключение.
1.Собственное мнение
2.Список литературы.
3.Приложения.
-
"Особенности создания и использования неплатёжных систем в ПМР. Сопоставление с мировым опытом." .
Оглавление.
Введение. 3
Глава 1. Международные неплатежные системы. Опыт использования 5
1.1 Идентификационные карты 5
1.2 Пластиковые карточки в дисконтных системах. 7
1.2.1 Дисконтная программа международной ассоциации пассажиров авиалиний (IAPA) 8
1.2.2 Дисконтная программа Countdown. 9
1.3 Телефонные карты 10
1.4 Пластиковые карты и страховое дело. 12
1.5 Пластиковая карта как рекламный продукт. 12
Глава 2. Особенности создания и использования неплатежных систем в ПМР. 14
2.1 Дисконтные карты. 14
2.1.1 Дисконтные карты Максимум. 15
2.1.2 Молодежная Карта Credo. 17
2.1.3 Карточки сети аптек 36.6. 19
2.2 Телефонные карты и карты Интернет. 19
2.3 Идентификационные карты. 23
Глава 3 Пути совершенствования и развития неплатежной системы в ПМР. 24
Заключение. 31
Список используемой литературы. 34
Приложения. 35
-
"Особенности создания и использования неплатёжных систем в ПМР. Сопоставление с мировым опытом." .
Оглавление.
Введение. 3
Глава 1. Международные неплатежные системы. Опыт использования 5
1.1 Идентификационные карты 5
1.2 Пластиковые карточки в дисконтных системах. 7
1.2.1 Дисконтная программа международной ассоциации пассажиров авиалиний (IAPA) 8
1.2.2 Дисконтная программа Countdown. 9
1.3 Телефонные карты 10
1.4 Пластиковые карты и страховое дело. 12
1.5 Пластиковая карта как рекламный продукт. 12
Глава 2. Особенности создания и использования неплатежных систем в ПМР. 14
2.1 Дисконтные карты. 14
2.1.1 Дисконтные карты Максимум. 15
2.1.2 Молодежная Карта Credo. 17
2.1.3 Карточки сети аптек 36.6. 19
2.2 Телефонные карты и карты Интернет. 19
2.3 Идентификационные карты. 23
Глава 3 Пути совершенствования и развития неплатежной системы в ПМР. 24
Заключение. 31
Список используемой литературы. 34
Приложения. 35
-
Основные устройства ПК
План
1 Основные понятия
2 Программа-оболочка Norton Commander
3 Операционная система Windows.
4 Текстовый редактор WORD
Литература
-
ГИПЕРАКТИВНОЕ ПОВЕДЕНИЕ МЛАДШИХ ШКОЛЬНИКОВ И ЕГО КОРРЕКЦИЯ
Содержание
Стр.
Введение……………………………………………………… 3
Глава 1 Гиперактивное поведение школьников как
предмет исследований в современной психологии
1.1. Феномен гиперактивного поведения ребенка и его причины………………………………………………………. 7
1.2. Самоконтроль как важнейшая составляющая саморегуляции поведения гиперактивных детей…………. 14
1.3. Основные проявления гиперактивного поведения детей………………………………………………………….. 18
1.3.1. Факторы риска для формирования гиперактивного поведения детей……………………………………... 19
1.4. Категории диагноза гиперактивного поведения…….. 24
1.4.1. Гиперактивное поведение у детей как один из вариантов минимальных мозговых дисфункций………….. 24
1.4.2. Возрастная динамика минимальных мозговых дисфункций и гиперактивного поведения ……………….... 25
1.5.Исследование частоты встречаемости гиперактивного поведения среди учеников начальных классов общеобразовательных школ Москвы………………………. 26
1.6. Лечение и коррекция гиперактивного поведения детей …………………………………………………………. 28
выводы………………………………………………………... 36
Глава 2 Комплексная программа коррекции гиперактивного поведения детей младшего школьного возраста
2.1. Программа коррекции гиперактивного поведения детей младшего школьного возраста проводимая в школе…………………………………………………………. 37
2.2. Рекомендации по оптимизации общения родителя с гиперактивным ребенком……………………….…………... 43
Глава 3 Экспериментальное исследование с целью оценки эффективности разработанной нами комплексной программы коррекции гиперактивного поведения младших школьников
3.1. Программа исследования……………………………… 45
3.2. Результаты исследования и их анализ методом математической статистики ……………………………….. 48
3.3. Обсуждение полученных результатов………………... 53
Выводы……………………………………………………… 55
Заключение …………………………………………..…….. 57
Литература………………………………………………….. 59
Приложения………………………………………………… 61
Cгенерировано за 0.009342 секунд
|