-
Комерційна діяльність на ринку товарів та послуг
4 Комерційна інформація, її роль, види , вимоги до неї. Використання ПЕОМ в інформаційному забезпеченні комерційної діяльності. Комерційна таємниця, її суть, правове забезпечення. Поняття товару, як об єкту комерційної діяльності. Комерційна класифікація товару (послуг). Торговельна класифікація товарів широкого вжитку та послуг. 3
14 Етапи і порядок формування асортименту товарів, в підприємствах роздрібної торгівлі. Планування асортименту товарів у магазинах. 10
26 Організація постачання підприємств роздрібної торговельної мережі. Вимоги та основні форми товаропостачання. Облік і контроль виконання договірних зобов язань. 12
32 Складіть програму проведення конференції покупців, яка завершує виставку-продаж «Одяг до зимового сезону». 18
47 . Скласти проект специфікації 20
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 24
-
Організація роботи торгівельної фірми та шляхи її вдосконалення
ВСТУП 4
РОЗДІЛ 1. Теоретичні аспекти організації та управління торгівельною діяльністю 7
1.1 Організаційні основи та поняття торговельної діяльності 7
1.2 Регламентування та організація діяльності торговельних підприємств 14
1.3 Теоретичні засади управління операційною діяльністю на підприємствах торгівлі 31
РОЗДІЛ 2.Організація та управління діяльністю торгівельного підприємства ТОВ „Таврія-В” 53
2.1 Загальна організаційно-економічна характеристика підприємства 53
2.2 Аналіз управління торгівельною діяльністю на підприємстві 59
РОЗДІЛ 3. Напрямки розвитку системи управління торгівельною діяльністю ТОВ „...” 74
3.1 Використання можливостей мережі Інтернет в діяльності підприємства 74
3.2 Ефективні напрямки використання сучасних інформаційних технологій в торговельній діяльності підприємства 78
ВИСНОВКИ 89
ЛІТЕРАТУРА 92
ДОДАТОК А. Основні звітні показники ТОВ „..” за 2002-2004 рр. 99
ДОДАТОК Б. Основні показники, які характеризують фінансовий стан ТОВ „....” 102
ДОДАТОК В. Методика розрахунку показників оцінки операційного менеджменту підприємств торгівлі 103
ДОДАТОК Г. Інформація про товарооборот та товарні запаси 105
ДОДАТОК Д. Алгоритм проведення дослідження операційного менеджменту торговельних підприємств 107
ДОДАТОК Е. Анкета 108
ДОДАТОК Ж. Результати опитування 110
ДОДАТОК З. Експертний лист 111
ДОДАТОК К. Нормативна база з організації торговельної діяльності 112
-
Організація роботи торгівельної фірми та шляхи її вдосконалення
ВСТУП 4
РОЗДІЛ 1. Теоретичні аспекти організації та управління торгівельною діяльністю 7
1.1 Організаційні основи та поняття торговельної діяльності 7
1.2 Регламентування та організація діяльності торговельних підприємств 14
1.3 Теоретичні засади управління операційною діяльністю на підприємствах торгівлі 31
РОЗДІЛ 2.Організація та управління діяльністю торгівельного підприємства ТОВ „...” 53
2.1 Загальна організаційно-економічна характеристика підприємства 53
2.2 Аналіз управління торгівельною діяльністю на підприємстві 59
РОЗДІЛ 3. Напрямки розвитку системи управління торгівельною діяльністю ТОВ „...” 74
3.1 Використання можливостей мережі Інтернет в діяльності підприємства 74
3.2 Ефективні напрямки використання сучасних інформаційних технологій в торговельній діяльності підприємства 78
РОЗДІЛ 4. Правое забезпечення 89
РОЗДІЛ 5. Охорона праці 94
РОЗДІЛ 6. Екологія 101
ВИСНОВКИ 108
ЛІТЕРАТУРА 111
ДОДАТОК А. Основні звітні показники ТОВ „...” за 2002-2004 рр. 118
ДОДАТОК Б. Основні показники, які характеризують фінансовий стан ТОВ „...” 121
ДОДАТОК В. Методика розрахунку показників оцінки операційного менеджменту підприємств торгівлі 122
ДОДАТОК Г. Інформація про товарооборот та товарні запаси 124
ДОДАТОК Д. Алгоритм проведення дослідження операційного менеджменту торговельних підприємств 126
ДОДАТОК Е. Анкета 127
ДОДАТОК Ж. Результати опитування 129
ДОДАТОК З. Експертний лист 130
ДОДАТОК К. Нормативна база з організації торговельної діяльності 131
-
Основні напрямки вдосконалення і розвитку комерційної діяльності посередників
Вступ 3
1.Комерційна діяльність посередницьких підприємств 4
2.Основні напрямки вдосконалення розвитку комерційної діяльності посередників 11
Висновки 19
Список літератури 20
-
Факторний аналіз фінансових результатів діяльності підприємств роздрібної торгівлі
Вступ 3
1. Значення, завдання та джерела аналізу роздрібної торгівлі 5
2. Характеристика фінансово-господарської діяльності підприємства та постановки аналітичної роботи 7
3. Аналіз фінансових результатів діяльності підприємств 13
4. Факторний аналіз фінансових результатів діяльності підприємств 24
5. Використання результатів аналізу прибутку в управлінні 27
Висновки та пропозиції 32
Список використаної літератури 36
Додатки 38
-
Факторний аналіз фінансових результатів діяльності підприємств роздрібної торгівлі
Вступ 3
1. Значення, завдання та джерела аналізу роздрібної торгівлі 5
2. Характеристика фінансово-господарської діяльності підприємства та постановки аналітичної роботи 7
3. Аналіз фінансових результатів діяльності підприємств 13
4. Факторний аналіз фінансових результатів діяльності підприємств 24
5. Використання результатів аналізу прибутку в управлінні 27
Висновки та пропозиції 32
Список використаної літератури 36
Додатки 38
-
інформаційний сервіс і фінансова інформація на ринку цінних паперів
Вступ 3 1 Продавці ринкової інформації як суб’єкти інформаційного сервісу на ринку цінних паперів 5 2 Інформаційний сервіс та фондові біржі 8 2.1 Вплив розвитку інформаційних систем на еволюцію фондових бірж 8 2.2 Українська фондова біржа 10 3 Інформаційні мережі систем позабіржової торгівлі цінними паперами 12 3.1 Організована міждилерська торгівля цінними паперами 12 3.2 Приватно-дилерська система торгівлі цінними паперами 16 3.3 Позабіржова торгівля via vendors” 18 4 Фінансова інформація при реєстрації, випуску і обігу цінних паперів в Україні 18 4.1 Інформація при реєстрації цінних паперів 18 4.2 Інформація про випуск цінних паперів 18 4.3 Інформація про емітента 18 4.4 Інформація при обігу цінних паперів 18 Висновок 18 Перелік літератури 18
-
ОРГАНІЗАЦІЯ ТОРГІВЛІ
Залікові питання з предмета "Комерційна діяльність" в обсязі домашньої контрольної роботи № 1 для студентів заочного відділення, спеціальності "Комерційна діяльність
-
Ефективність формування і використання ресурсного потенціалу підприємства
Вступ 4
1. Теоретико-методологічні основи дослідження проблем управління і регулювання виробничо-ресурсним потенціалом підприємств 7
2. Ефективність формування і використання ресурсного потенціалу підприємств торгівлі 20
Висновки 34
Література 37
-
Інформаційна система управління операційної діяльності торгівельного підприємства
Вступ 3
Розділ 1. Теоретичні аспекти створення інформаційних систем в сфері управління торгівельною діяльністю 7
1.1 Роль інформаційних систем в управлінні сучасними підприємствами 7
1.2 Загальна характеристика інформаційних систем управління підприємствами 12
1.3 Теоретичні засади операційного менеджменту на підприємствах торгівлі 18
Розділ 2. Інформаційна система управління операційної діяльності торгівельного підприємства ТОВ „...” 39
2.1 Загальна організаційно-економічна характеристика підприємства 39
2.2 Аналіз практики операційного менеджменту на підприємстві та його інформаційне забезпечення 44
2.3 Використання можливостей мережі Інтернет в діяльності підприємства 59
Розділ 3. Напрямки розвитку інформаційної системи управління операційною діяльністю ТОВ „...” 64
3.1 Проектування оптимальної структури IT-підрозділу підприємства 64
3.2 Підвищення рівня безпеки інформаційної системи 68
3.3 Ефективні напрямки використання Інтернет-технологій в операційній діяльності підприємства 74
Висновки 80
Література 83
ДОДАТОК А. Основні звітні показники ТОВ „...” за 2001-2003 рр. 90
ДОДАТОК Б. Основні показники, які характеризують фінансовий стан ТОВ „...” 92
ДОДАТОК В. Методика розрахунку показників оцінки операційного менеджменту підприємств торгівлі 92
ДОДАТОК Г. Інформація про товарооборот та товарні запаси 94
ДОДАТОК Е. Анкета 97
ДОДАТОК Ж. Результати опитування 99
ДОДАТОК З. Експертний лист 100
-
Особливості економічного аналізу господарської діяльності підприємств на сучасному етапі.
З М І С Т
РОЗДІЛ 1. Особливості економічного аналізу господарської діяльності
підприємств на сучасному етапі. 3
РОЗДІЛ 2. Статистична та бухгалтерська інформація підприємства
для зовнішніх користувачів. 6
РОЗДІЛ 3. Охарактеризувати сутність умови зіставлення – ідентичності
періодів, які вивчаються. 9
РОЗДІЛ 4. Вимоги, які пред’являються до побудови економічних моделей 11
РОЗДІЛ 5. Особливості аналізу підприємств різних форм власності.
Джерела інформація 13
Задача 27 19
Задача 28 22
Задача 29 23
Задача 31 26
Список літератури 27