-
Принципи дегуманізації мистецтва (стаття Ортега-і-Гасета)
1. Непопулярність нового мистецтва 2 2. Художнє мистецтво 5 3. Сутність дегуманізації мистецтва 9 Висновки. Безрезультативність мистецтва 17 Література 19
-
Мистецтво як соціокультурний феномен
План:
Вступ
1. Виникнення і розвиток мистецтва як соціокультурного феномена
2. Предмет мистецтва
3. Роль мистецтва в суспільстві
Висновок
-
Основні принципи китайського мистецтва
1. Самобутність китайської культури 3
2. Етапи розвитку китайського мистецтва 4
3. Триєдина форма китайського мистецтва – головний його
принцип 10
Література 15
-
Естетика мистецтва
1. Історичні закономірності розвитку мистецтва 2
2. Предмет мистецтва, художній образ, зміст і форма 5
3. Стиль і художній метод 12
4. Функції мистецтва 17
Література 26
-
Аналіз структури власного і позикового капіталу на підприємстві. Розрахунок фінансового важеля
Вступ 3
1. Сутність, структура капіталу підприємства та джерела його формування 5
1.1. Економічна сутність та класифікація капіталу підприємства 5
1.2. Власний капітал підприємства та його структура 9
1.3. Особливості формування позикового капіталу підприємства 11
2. Аналіз структури капіталу 15
2.1. Фінансово-економічна характеристика підприємства 15
2.2. Аналіз зміни структури капіталу підприємства 22
2.3. Оцінка ефективності використання власного та позикового капіталу підприємства. Ефект фінансового важеля. 28
3. Методи оптимізації структури капіталу підприємства 32
3.1. Оптимізація структури капіталу за критерієм максимізації рівня фінансової рентабельності. 32
3.2. Оптимізація структури капіталу за критерієм мінімізації його вартості. 34
3.3. Оптимізація структури капіталу за критерієм мінімізації рівня фінансових ризиків. 35
Висновки 38
Література 41
Додатки 44
-
Механізм формування фінансової структури капіталу
Зміст
Вступ 3
1. Механізм формування фінансової структури капіталу 5
1.1 Сутність капіталу підприємства та його різновиди 5
1.2 Принципи формування та оптимізації фінансової структури капіталу. 10
1.3 Джерела формування капіталу підприємства 17
2. Аналіз та оцінка структури капіталу підприємства
ВАТ “Ніжинагропостач” 25
2.1 Характеристика підприємства і основних показників його діяльності 25
2.2 Аналіз джерел фінансування капіталу ВАТ ”Ніжинагропостач”. 26
2.3 Оцінка ліквідності та фінансової стійкості підприємства 31
ВАТ “Ніжинагропостач” 31
3. Шляхи оптимізації фінансової структури капіталу 39
ВАТ “ Ніжинагропостач” 39
3.1 Резерви поповнення власних та позикових фінансових ресурсів . 39
3.2 Політика оптимізації фінансової структури капіталу на підприємстві ВАТ «Ніжинагропостач» 41
Висновки 43
Література: 44
-
Особливості підготовки, організації та здійснення процесу навчання учнів образотворчому мистецтву
Зміст
Вступ 3
Розділ 1. Особливості підготовки, організації та здійснення процесу навчання учнів образотворчому мистецтву 5
1.1. Головні завдання викладання образотворчого мистецтва в молодшій школі 5
1.2. Планування роботи вчителя образотворчого мистецтва 7
Розділ 2. Практичні аспекти організації і проведення уроків образотворчого мистецтва в молодших класах 13
2.1. Організація занять на інтегрованих уроках образотворчого мистецтва 13
2.2. Особливості розпису як символу українського народу на уроках образотворчого мистецтва 20
Висновки 32
Список використаної літератури 33
-
Методика ознайомлення учнів з видами образотворчого мистецтва
Зміст
Вступ 3
Розділ 1. Походження та етапи розвитку видів та жанрів образотворчого мистецтва 4
1.1. Поняття про жанри образотворчого мистецтва 4
1.2. Види образотворчого мистецтва 9
1.2.1. Графіка 9
1.2.2. Живопис 11
1.2.3. Скульптура 12
1.2.4. Ювелірні вироби 15
1.2.5. Музичні інструменти 18
1.2.6. Іконопис 19
1.3. Предмет мистецтва, художній образ, зміст та форма 25
1.4. Специфіка художнього образу 26
Розділ 2. Методика ознайомлення учнів з видами образотворчого мистецтва 28
2.1. Малювання з натури 30
2.2. Тематичне малювання 37
2.3. Ілюстративне малювання 38
2.4. Декоративне малювання 40
2.5. Використання нетрадиційних технік на уроках образотворчого мистецтва. 41
2.5.1. Методика проведення занять з образотворчого мистецтва при ознайомленні з таким видом техніки як плямографія 41
2.5.2. Методика проведення занять з образотворчого мистецтва при ознайомленні з технікою - гратографія 42
2.5.3. Методика проведення занять з образотворчого мистецтва при ознайомленні з технікою монотипія на склі 43
2.5.4. Методика проведення занять з образотворчого мистецтва при ознайомленні з технікою - монотипія "близнята" 44
Висновки 46
Список використаної літератури 48
-
Головні завдання викладання образотворчого мистецтва
Зміст
Вступ 3
Розділ 1. Головні завдання викладання образотворчого мистецтва 5
1.1. Завдання викладання образотворчого мистецтва 5
1.2. Особистісно-орієнтований підхід до викладання образотворчого мистецтва 7
1.3. Форми організації навчально-пізнавальної діяльності 8
1.4. Класифікація методів навчальної роботи 9
Розділ 2. Практичні аспекти форм і методів роботи вчителя на заняттях з образотворчого мистецтва 17
2.1. Інтерактивні методи навчання на уроках з образотворчого мистецтва 17
2.2. Інтегрований урок (обрядові дійства) 20
Висновки 27
Список використаної літератури 29
-
Генезис права
Вступ 3
1. Виникнення і поняття права 5
2. Генезис права 12
3. Генезис прав людини 17
Висновок 20
Література 22