|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua! |
|
-
СЛЕНГ КАК ЯВЛЕНИЕ В СОВРЕМЕННОЙ ЛИНГВИСТИКЕ. СЛЕНГ И ЖАРГОН
ПЛАН
ВВЕДЕНИЕ
1. К ИСТОРИИ СУЩЕСТВОВАНИЯ СЛЕНГА
2. СЛЕНГ КАК ЯВЛЕНИЕ В СОВРЕМЕННОЙ ЛИНГВИСТИКЕ. СЛЕНГ И ЖАРГОН.
3. СЛЕНГ И ФОЛЬКЛОР
4. МОЛОДЕЖНЫЙ СЛЕНГ
5. ПРИЛОЖЕНИЕ.
ЗАКЛЮЧЕНИЕ
СПИСОК ЛИТЕРАТУРЫ
-
СЛЕНГ КАК ЯВЛЕНИЕ В СОВРЕМЕННОЙ ЛИНГВИСТИКЕ. СЛЕНГ И ЖАРГОН
ПЛАН
ВВЕДЕНИЕ
1. К ИСТОРИИ СУЩЕСТВОВАНИЯ СЛЕНГА
2. СЛЕНГ КАК ЯВЛЕНИЕ В СОВРЕМЕННОЙ ЛИНГВИСТИКЕ. СЛЕНГ И ЖАРГОН.
3. СЛЕНГ И ФОЛЬКЛОР
4. МОЛОДЕЖНЫЙ СЛЕНГ
5. ПРИЛОЖЕНИЕ.
ЗАКЛЮЧЕНИЕ
СПИСОК ЛИТЕРАТУРЫ
-
Небезпечні фактори навколишнього середовища
Вступ 3
Демографічний фактор. 4
Промислово-енергетичний фактор. 5
Ресурсопоглинання й продукування відходів 6
Зменшення біорізноманітності. 7
Урбанізація. 7
Загибель водних екосистем. 8
Деградація ґрунтів. 9
Забруднення атмосфери. 9
Знищення лісів. 10
Література 11
-
ПСИХОЛОГИЯ НЕСОВЕРШЕНОЛЕТНИХ ПРАВОНАРУШИТЕЛЕЙ. ГЕНДЕРНЫЕ АСПЕКТЫ
СОДЕРЖАНИЕ
ВВЕДЕНИЕ….……………………………………………………………………….3
1.ПРОБЛЕМЫ ПРЕСТУПНОСТИ НЕСОВЕРШЕНОЛЕТНИХ………………….4
1.1.Психологические причины возникновения преступности несовершеннолетних………………………………………………….……………..4
1.2. Наркомания как форма проявления противоправного поведения
молодежи………………………………………………………………….…………9
1.3. Проституция как форма проявления противоправного поведения………...13
2. ГЕНДЕРНЫЕ АСПЕКТЫ ПРАВОНАРУШЕНИЙ……………………………19
2.1. Гендерный анализ психологических различий юношей и девушек……….19
2.2. Гендерные аспекты женских подростковых правонарушений……………..28
ВЫВОДЫ…………………………………………………………………………...33
ЛИТЕРАТУРА……………………………………………………………………...35
-
Технологія поліграфічного виробництва
Вступ. 3
1. Техноголічна схема виготовлення поліграфічної продукції. 5
1.1 Характеристика продукції. 5
Технічні показники видання 5
1.2 Характеристика друкарського обладнання, що використовується підприємством “Фактор”. 7
2. Організація підготовки видань до виробництва в друкарському цеху поліграфічного підприємства “Фактор”. 8
2.1 Розрахунок річної продукції одиниці друкованого устаткування в залежності від середньорічного тиражу видання. 8
2.2 Розрахунок собівартості виготовлення облікової одиниці продукції 12
3. Організація контроля якості продукції і необхідність автоматизації обліку на поліграфічному підприємстві “Фактор”. 21
3.1 Організація якості продукції. 21
3.2 Необхідність автоматизація обліку продукції поліграфічного виробництва на підприємстві “Фактор”. 22
Висновок. 24
Список використаних літературних джерел. 25
Додаток 2. 27
-
Особливості спілкування дітей раннього віку з дорослими
ВСТУП 2 І. ПОНЯТТЯ „СПІЛКУВАННЯ” 4 І.1. Мовний фактор спілкування 6 І.2. Етапи розвитку мовного спілкування 8 ІІ. КОМУНІКАТИВНИЙ ФАКТОР СПІЛКУВАННЯ 12 ІІ.1. Контакти дитини з дорослим (в ході спільних дій та розмови) 12 ІІ.2. Потреба в спілкуванні дітей раннього віку та індивідуальна взаємодія дитини і дорослого 17 ІІІ. РОЛЬ І ВПЛИВ СПІЛКУВАННЯ В РОДИНІ НА ПСИХІЧНИЙ РОЗВИТОК ДИТИНИ 23 ВИСНОВКИ 31 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 32
-
Ефект і ефективність суспільного виробництва
1. Робоча сила як особистий фактор виробництва. Засоби виробництва як речовий фактор їх взаємодія та результати суспільного виробництва 2
2. Сукупний суспільний продукт і його форми. Кінцевий суспільний продукт 5
3. Національний дохід і національне багатство. Валовий національний продукт 7
4. Ефективність суспільного виробництва та її показники 10
Література 14
-
Особливості спілкування дітей раннього віку з дорослими
ВСТУП 1 І. ПОНЯТТЯ „СПІЛКУВАННЯ” 3 І.1. Мовний фактор спілкування 5 І.2. Етапи розвитку мовного спілкування 7 ІІ. КОМУНІКАТИВНИЙ ФАКТОР СПІЛКУВАННЯ 11 ІІ.1. Контакти дошкільника з дорослим (в ході спільних дій та розмови) 11 ІІ.2. Потреба в спілкуванні дітей дошкільного віку та індивідуальна взаємодія дитини і дорослого 16 ІІІ. РОЛЬ І ВПЛИВ СПІЛКУВАННЯ В РОДИНІ НА ПСИХІЧНИЙ РОЗВИТОК ДОШКІЛЬНИКА 22 ВИСНОВКИ 30 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 31 ДОДАТОК 1 32 ДОДАТОК 2 35
-
Гігієнічне нормування шкідливих речовин в повітрі виробничих приміщень
Зміст
1. Привести складові частини курсу "Основи охорони праці". Дати визначення: шкідливий виробничий фактор, небезпечний виробничий фактор, безпека праці, виробнича санітарія і гігієна, техніка безпеки, пожежна безпека ………………3
41. Гігієнічне нормування шкідливих речовин в повітрі виробничих
приміщень……………………………………………………………………………..6
81. Допустимі норми іонізуючого випромінювання для людини та інших біологічних об`єктів….………………………………………………………………8
103. Поняття про пожежну безпеку………………………………………………...10
Список літератури…………………………………………………………………...12
-
Гігієнічне нормування шкідливих речовин в повітрі виробничих приміщень
Зміст
1. Привести складові частини курсу "Основи охорони праці". Дати визначення: шкідливий виробничий фактор, небезпечний виробничий фактор, безпека праці, виробнича санітарія і гігієна, техніка безпеки, пожежна безпека ………………3
41. Гігієнічне нормування шкідливих речовин в повітрі виробничих
приміщень……………………………………………………………………………..6
81. Допустимі норми іонізуючого випромінювання для людини та інших біологічних об`єктів….………………………………………………………………8
103. Поняття про пожежну безпеку………………………………………………...10
Список літератури…………………………………………………………………...12
Cгенерировано за 0.007624 секунд
|