Вступ 3
1. ТЕОРЕТИЧНИЙ РОЗДІЛ 5
1.1. Відмінності стратегічного і традиційного прогнозування і планування фінансових потреб підприємства 5
1.2. Зміст, принципи і методи фінансового прогнозування 8
1.3. Види прогнозних фінансових документів 12
1.4. Практика прогнозування в закордонних фірмах 14
2. Аналітичний розділ. 18
2.1. Необхідність і способи прогнозування фінансових потреб підприємства 18
2.2. Зміст фінансових прогнозних документів та порядок їх складання 20
2.3. Розробка документів щодо прогнозування фінансових потреб підприємства 30
3. Проектний розділ 37
3.1 Розробка заходів спрямованих на поліпшення прогнозування фінансових потреб підприємства. 37
Висновки 41
Список використаної літератури. 43
Вступ 3
1. ТЕОРЕТИЧНИЙ РОЗДІЛ 5
1.1. Відмінності стратегічного і традиційного прогнозування і планування фінансових потреб підприємства 5
1.2. Зміст, принципи і методи фінансового прогнозування 8
1.3. Види прогнозних фінансових документів 12
1.4. Практика прогнозування в закордонних фірмах 14
2. Аналітичний розділ. 18
2.1. Необхідність і способи прогнозування фінансових потреб підприємства 18
2.2. Зміст фінансових прогнозних документів та порядок їх складання 20
2.3. Розробка документів щодо прогнозування фінансових потреб підприємства 30
3. Проектний розділ 37
3.1 Розробка заходів спрямованих на поліпшення прогнозування фінансових потреб підприємства. 37
Висновки 41
Список використаної літератури. 43
1. Прогнозування фінансових потреб виробничої фірми 3
Задача № 14 13
Спочатку визначимо постійні витрати, які будуть складати суму вартості патенту та вартості оренди приміщення..
Задача № 31 14
Коефіцієнт поточної ліквідності багато профільного підприємства знаходиться за формулою та буде складати..
Перелік літератури 15
ВСТУП 3
1. ПЛАНУВАННЯ І ПРОГНОЗУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 4
1.1. Сутність та види планування і прогнозування 4
1.2. Система прогнозів і планів фірми 9
2. ПЛАНУВАННЯ НА ПІДПРИЄМСТВІ ТОВ „МЕБЛІСЕРВІС” 15
2.1. Коротка характеристика підприємства 15
2.2. Планування та прогнозування діяльності ТОВ „Меблісервіс” 16
3. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ ПЛАНУВАННЯ ТА ПРОГНОЗУВАННЯ НА ПІДПРИЄМСТВІ. 22
3.1. Практика планування і прогнозування в закордонних фірмах 22
3.2. Особливості планування у фірмах США 23
ВИСНОВКИ 26
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 27
Вступ 3
Розділ 1. Загальне поняття суспільних потреб 6
1.1. Характеристика потреб 6
1.2. Закон зростання потреб і соціально-економічна ефективність виробництва 10
1.3. Види особистих потреб і їх класифікація 14
Розділ 2. Задоволення суспільних потреб 23
2.1. Формування і розвиток суспільних потреб 23
2.2. Виробництво і потреби суспільства 28
Розділ 3. Системний зв’язок суспільних потреб, виробництва і попиту 33
Висновок 40
Додатки 42
Список використаної літератури 45
Вступ 3
Розділ 1. Загальне поняття суспільних потреб 6
1.1. Характеристика потреб 6
1.2. Закон зростання потреб і соціально-економічна ефективність виробництва 10
1.3. Види особистих потреб і їх класифікація 14
Розділ 2. Задоволення суспільних потреб 23
2.1. Формування і розвиток суспільних потреб 23
2.2. Виробництво і потреби суспільства 28
Розділ 3. Системний зв’язок суспільних потреб, виробництва і попиту 33
Висновок 40
Додатки 42
Список використаної літератури 45
ВСТУП 3
1 АНАЛІТИЧНА ЧАСТИНА 5
1.1 Потенціал і виробнича функція підприємства 5
1.2 Виробнича потужність фірми 14
2. Рекомендації. Резерви виробничих потужностей і організація їх використання 23
Висновки 27
2 РОЗРАХУНКИ ОСНОВНИХ ЕКОНОМІЧНИХ ПОКАЗНИКІВ ВИРОБНИЧОЇ ПРОГРАМИ ПІДПРИЄМСТВА 28
2.1 Визначення виробничої програми підприємства 28
2.2.Планування обсягу продажу продукції 29
2.3.Планування ресурсозабезпечення 31
2.4. Узгодження плану виробництва продукції з виробничою потужністю фірми 33
2.5. Обгрунтування цехової собівартості виробу 35
2.6. Оптимізація номенклатури продукції підрозділу фірми 38
2.7. Фінансове планування 40
ВИСНОВКИ 42
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 44
ВСТУП 3
1 АНАЛІТИЧНА ЧАСТИНА 5
1.1 Потенціал і виробнича функція підприємства 5
1.2 Виробнича потужність фірми 13
1.3. Резерви виробничих потужностей і організація їх використання 22
2 РОЗРАХУНКИ ОСНОВНИХ ЕКОНОМІЧНИХ ПОКАЗНИКІВ ВИРОБНИЧОЇ ПРОГРАМИ ПІДПРИЄМСТВА 27
2.1 Визначення виробничої програми підприємства 27
2.2.Планування обсягу продажу продукції 28
2.3.Планування ресурсозабезпечення 30
2.4. Узгодження плану виробництва продукції з виробничою потужністю фірми 32
2.5. Обгрунтування цехової собівартості виробу 34
ВИСНОВКИ 37
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 39
Вступ 3
Розділ І. Теоретико-методологічні основи потреб та інтересів людей 5
1.1.Економічні потреби суспільства, їх суть і структура 5
1.2. Закон зростання потреб та механізм його дії 6
1.3. Економічний інтерес і потреби. Економічні суперечності в системі інтересів 16
Розділ ІІ. Дослідження структури потреб населення 20
2.1. Структура потреб населення 20
2.2. Вплив виробництва на задоволення потреб 21
Розділ ІІІ. Шляхи раціонального задоволення потреб 27
3.1. Взаємозв'язок потреб, виробництва і попиту. 27
3.2. Практичне значення вивчення потреб 30
3.3. Проблеми та перспективи раціонального задоволення потреб 32
Висновки 35
Список використаної літератури 36
1. Характеристика основних типів організаційних структур управління
2. Виробнича структура підприємства, її види, форми і фактори впливу
3. Типи виробництва
4. Структурні підрозділи виробничої структури підприємства 5. Структура і завдання виробничої інфраструктури підприємства
6. Організація матеріально-технічного забезпечення
7. Організація ремонтного господарства
8. Організація інструментального господарства
9. Організація енергетичного господарства
10. Організація транспортного господарства
11. Організація складського господарства
12. Характеристика стилів управління виробничою діяльністю підприємств
13. Сутність і поняття про організаційну культуру
14. Стратегічне планування виробничої діяльності підприємства
15. Контроль як функція виробничого менеджменту
16. Управління портфелем бізнесів виробничої фірми
17. Природа організаційних змін та управління ними на виробничому підприємстві
18. Інформаційне забезпечення управління виробничо-господарською діяльністю фірми
Список використаної літератури
Cгенерировано за 0.145191 секунд
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт,
або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.