1. Поняття та класифікація витрат виробництва.
2. Витрати в короткостроковомуперіоді.
3. Витрати у довгостроковому періоді.
4. Виробництво двох видів продукції - економія на масштабах.
ВСТУП 3
1. Прибуток як мета діяльності фірми 4
2. Теорії витрат виробництва і прибутків 9
2.1. Витрати у короткостроковомуперіоді. 16
2.2. Витрати у довгостроковому періоді . 22
3. Функціональні стратегії фірми 29
4. Маркетингова стратегія як одна з функціональних стратегій фірми 33
Висновок. 43
Література 46
Вступ 3
1.Витрати виробництва на мікроекономічному рівні 4
2. Основні види витрат виробництва 7
3. Витрати виробництва в короткостроковомуперіоді 12
4. Витрати виробництва у довгочасному періоді 16
Висновки. 23
Література 24
1. Проаналізуйте поведінку витрат виробництва в короткостроковомуперіоді. В чому полягає економічне значення взаємної динаміки спільних, середніх та граничних витрат 3
Завдання 2 9
Завдання 3 9
Завдання 4 10
Література. 11
1. Загальна характеристика учасників ринку офісних меблів 3
2. Ціни на товар 5
3. Види нецінової конкуренції на ринку 5
4. Асортимент товарів 6
5. Особливості ринку 7
6. Аналіз концентрації та монопольного стану ринку 8
7. Бар’єри та стимули входження на ринок 10
8. Стратегія підприємств-учасників ринку в короткостроковомуперіоді в 10
9. Стратегія підприємств-учасників ринку в довгостроковому періоді 11
10. Умови досягнення стану рівноваги на ринку 11
11. Еластичність ринкового попиту та пропозиції 12
12. Чинники, які створюють умови для змін у монопольній владі та концентрації у довгостроковому та короткостроковомуперіоді 12
13. Державне регулювання ринку офісних корпусних меблів 13
14. Антимонопольна політика 13
15. Структура ринку офісних корпусних меблів 13
16. Висновок 14
Список використаної літератури 15
Вступ 3
1. Закономірність динаміки загальних і середніх доходів, витрат та прибутків із змінами обсягів виробництва в короткотермінову та довгостроковому економічних періодах 4
1.1. Рівновага фірми в короткостроковомуперіоді 6
1.2. Рівновага фірми в довгостроковому періоді 15
2. Позитивний ефект масштабу виробництва та поняття природних монополій 22
3. Економічні і бухгалтерські витрати і прибутки 29
4. Правило вибору підприємством обсягу виробництва і цін при стратегіях максимізації прибутку та лімітуючого ціноутворення 34
Висновок 39
Список використаної літератури 41
ВСТУП 3
1 ФІРМА ЯК МІКРОЕКОНОМІЧНИЙ СУБ’ЄКТ. МЕТА ВИРОБНИЦТВА 5
1.1 Критеріальне визначення детермінант поняття «витрати» 5
1.2 Теорія виробництва. Поняття виробничої функції 8
1.3 Теорії витрат виробництва і прибутків 11
2 ПРОДУКТИВНІСТЬ РЕСУРСІВ І ВИТРАТИ ВИРОБНИЦТВА У КОРОТКОСТРОКОВОМУ ПЕРІОДІ 16
2.1. Виробнича функція з одним змінним фактором 16
2.2 Короткострокові витрати виробництва 19
3. ДЖЕРЕЛА І ЧИННИКИ ЗНИЖЕННЯ ВИТРАТ ПІДПРИЄМСТВА 29
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 35
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 38
Вступ / Розділ 1. Поняття виробничої функції / Розділ 2. Виробничий вибір в короткостроковомуперіоді / Розділ 3. Виробничий вибір в довгостроковому періоді / Висновки / Список використаної літератури
Вступ...................................................................................................................3 Розділ 1. Поняття виробництва та виробничої функції..................................4 Розділ 2. Виробничий вибір в короткостроковомуперіоді..........................13 Розділ 3. Виробничий вибір в довгостроковому періоді..............................17 Розділ 4. Основні шляхи подолання кризи у промисловому виробництві України........................................................................22 Висновки............................................................................................................31 Список використаної літератури.....................................................................33 Додатки...............................................................................................................35
Можливе придбання кожного варіанту окремо, 1/4 вартості роботи.
Зміст
Варіант 3 2
1. Ефект доходу й ефект заміни при зміні ціни 2
2. Витрати виробництва у короткостроковомуперіоді діяльності фірми, їх види та характеристика 6
Варіант 7 9
1. Зміна у споживанні при зміні ціни на товар. Побудова кривої попиту, фактори, що впливають на попит домогосподарства 9
2. Наслідки державного регулювання ціноутворення для конкурентного підприємства та галузі 19
Варіант 4 22
1. Характеристика виробничої функції з двома змінними факторами 22
2. Витрати підприємства у короткостроковомуперіоді: визначення, формули, графіки 27
Варіант 6 30
1. Ринкова пропозиція праці на досконало конкурентному ринку 30
2. Сутність та види цінової дискримінації 33
Список використаної літератури 41
Cгенерировано за 0.159324 секунд
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт,
або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.