|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua! |
|
-
Організація комерційної діяльності оптового підприємства (за матеріалами оптового підприємства)
Вступ 3
1. Роль, функції і завдання оптового підприємства 5
2. Коротка економічна характеристика діяльності оптового підприємства 12
3. Організація закупівель товарів 17
4. Організація оптового продажу товарів 19
5. Проблеми підвищення ефективності комерційної діяльності оптових підприємств 23
Висновки та пропозиції 27
Список використаних джерел 30
Додаток. Фінансова звітність ВАТ «Назва» за 2008 р. 32
-
Облік і аналіз фінансових результатів діяльності підприємства оптової торгівлі (на прикладі ТОВ)
ВСТУП 4
РОЗДІЛ 1. ФІНАНСОВІ РЕЗУЛЬТАТИ В СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ ДІЯЛЬНІСТЮ ОПТОВОГО ПІДПРИЄМСТВА 7
1.1. Економічна сутність фінансових результатів діяльності та їх формування 7
1.2. Класифікація доходів і витрат 15
1.3. Огляд спеціальної літератури з фінансових результатів діяльності 27
РОЗДІЛ 2. ОСНОВИ МЕТОДОЛОГІЇ ТА ОРГАНІЗАЦІЇ ОБЛІКУ Й АНАЛІЗУ ФІНАНСОВИХ РЕЗУЛЬТАТІВ ДІЯЛЬНОСТІ ОПТОВОГО ПІДПРИЄМСТВА 33
2.1. Економіко-правовий аналіз нормативної бази з фінансових результатів діяльності підприємства 33
2.2. Методологія бухгалтерського обліку і фінансової звітності результатів діяльності підприємства 37
2.3. Основи організації бухгалтерського обліку фінансових результатів 46
РОЗДІЛ 3. ЕКОНОМІЧНИЙ АНАЛІЗ ФІНАНСОВИХ РЕЗУЛЬТАТІВ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 66
3.1. Методологічні основи аналізу фінансових результатів 66
3.2. Організаційно-економічна характеристика підприємства 69
3.3. Інформаційна база, основні методи економічного аналізу та система аналітичних показників 74
3.4. Основні резерви підвищення показників діяльності оптового підприємства 90
3.5. Основні управлінські рішення на базі проведеного аналізу 99
ВИСНОВКИ 102
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 107
ДОДАТКИ 111
-
Організація діяльності суб’єкта комерційного бізнесу
ВСТУП 3
1. ОРГАНІЗАЦІЙНО-ЕКОНОМІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА ПІДПРИЄМСТВА 5
2. ОРГАНІЗАЦІЯ ДІЯЛЬНОСТІ ОПТОВОГО ПІДПРИЄМСТВА 11
ВИСНОВКИ 19
ЛІТЕРАТУРА 21
ДОДАТКИ 22
-
Звіт з практики (менеджмент організацій)
1. ВСТУП 2
2. ХАРАКТЕРИСТИКА ПІДПРИЄМСТВА 3
3. ДОСЛІДЖЕННЯ РОБОТИ ОПТОВОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ „МАКСИМАР” 8
4. ВИСНОВКИ 15
5. ДОДАТКИ 16
6. СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 19
Основним видом діяльності підприємства ТОВ є оптова торгівля промисловими товарами закордонного та вітчизняного виробництва.
-
Управління оптовим товарооборотом
ВСТУП 4
1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ УПРАВЛІННЯ ОПТОВИМ ТОВАРООБОРОТОМ 5
1.1. Сутність та специфіка оптового товарообороту. Фактори, що обумовлюють його обсяг 5
1.2. Сутність, цілі та принципи управління оптовим товарооборотом 11
1.3. Суб’єкти управління оптовим товарооборотом: функції, повноваження та завдання 19
2. ДОСЛІДЖЕННЯ СТАНУ ТА ЕФЕКТИВНОСТІ УПРАВЛІННЯ ОПТОВИМ ТОВАРООБОРОТОМ 24
2.1. Організаційна структура управління оптовим товарооборотом на підприємстві ТОВ «...» 24
2.2. Аналіз обсягу та складу оптового товарообороту підприємства ТОВ «...» 30
2.3. Порівняльний аналіз обсягів оптового товарообороту по категоріях клієнтів 35
2.4. Порівняльна оцінка обсягів продажу компанії ТОВ «...» 37
3. МОЖЛИВІ РЕЗЕРВИ ЗБІЛЬШЕННЯ ОПТОВОГО ТОВАРООБОРОТУ 41
ВИСНОВКИ 45
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 47
ДОДАТКИ 49
-
Аналіз прямих витрат підприємства (матеріальних та на оплату праці)
ЗМІСТ
Вступ 3
Розділ 1. Теоретичні засади, обгрунтування обсягу і складу витрат 5
1.1.Оптова торгівля, основні тенденції розвитку 5
1.2.Механізм формування прямих витрат оптового підприємства 10
1.3.Методичні підходи до аналізу та плануванню витрат на перспективний період 17
Розділ 2.Аналіз динаміки та структури прямих витрат ТОВ “КМТ ЛТД” 21
2.1.Загальна характеристика комерційної діяльності ТОВ “КМТ ЛТД” 21
2.2.Аналіз структури та динаміки товарних груп 24
Структура та динаміка товарообороту ТОВ"КМТ ЛТД" 25
2.3.Аналіз стану формування по статтям та видам витрат 28
Розділ 3.Обгрунтування обсягу витрат на перспективний період 31
3.1. Оцінка стану роботи з витратами 31
3.2. Обгрунтування обсягів діяльності ТОВ “КМТ ЛТД” на перспективний період 33
3.3.Обгрунтування обсягів прямих витрат в розрізі окремих видів 37
Висновки 41
Список використаних джерел 43
Метою курсової роботи є обгрунтування розміру прямих витрат на плановий період з використанням діючих методичних підходів та їх застосування в практиці діяльності оптового торговельного підприємства.
Дослідження проводилось на даних оптового торговельного підприємства ТОВ «КМТ ЛТД», був проведений аналіз витрат за 2002-2004рр.
-
Особливості маркетингової діяльності на оптовому ринку
Вступ 3
1. Роль та функції оптової торгівлі в умовах ринку 4
2. Особливості організації діяльності оптового підприємства 10
Висновки 15
Список використаної літератури 16
-
Обіг ресурсів в оптовій торгівлі
Вступ 2
Розділ1. Обіг ресурсів в економіці та місце в ньому оптової торгівлі 4
1.1. Характеристика ресурсів в оптовій торгівлі 4
1.2. Форми здійснення оптового продажу товарів 10
1.3. Трудові ресурси в оптовій торгівлі 12
Розділ 2. Характеристика обігу ресурсів в межах підприємства оптової торгівлі 15
2.1. Техніко-економічна характеристика ВАТ " " 15
2.2. Організація обігу товарних ресурсів підприємства « », форми та методи оптового продажу товарів 17
2.3. Організація надання послуг оптовим покупцям на підприємстві « » 25
2.4. Організація процесу закупівлі на ВАТ « » 25
2.5. Обіг трудових ресурсів в оптовій торгівлі 29
Розділ 3. Напрямки вдосконалення обігу ресурсів в оптовій торгівлі 32
3.1. Вдосконалення обігу щодо продажу товарів на підприємстві 32
3.2. Структура систем управління трудовими ресурсами в оптовій торгівлі 34
Висновки 36
Література 37
Додатки 39
-
Оптова торгівля в інфраструктурному комплексі товарного ринку
Вступ2
1.Сутність та роль комерційної роботи по продажу товарів в оптовій торгівлі.4
2. Формування асортименту оптового підприємства6
3. Закупівля товарів на оптових ярмарках і оптових ринках7
4. Організація комерційної діяльності підприємства оптової торгівлі “Агро союз”.9
Висновки11
Література12
-
Оцінка ефективності зовнішньо-економічної діяльності підприємства (на прикладі підприємства)
Вступ 2
1. МІСЦЕ ТА РОЛЬ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНИХ ЗВ'ЯЗКІВ У ГОСПОДАРСЬКІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 3
1.1. Принципи здійснення зовнішньоекономічної діяльності 3
1.2. Сучасні тенденції розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємства 6
2. ДОСЛІДЖЕННЯ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА „ВУДС УКРАЇНА” 11
2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства 11
2.2. Оцінка динаміки та структури зовнішньоекономічної діяльності підприємства 18
3. НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ЗДІЙСНЕННЯ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 23
Висновки і пропозиції 31
Список використаної літератури 34-36
Cгенерировано за 0.021636 секунд
|