Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

Тема: «Стратегія підприємства на ринку. Вибір ринкового сегмента» (ID:55025)

| Размер: 17 кб. | Объем: 12 стр. | Стоимость: 40 грн. | Добавлена: 11.10.2010 | Код продавца: 5 |
СодержаниеЗМІСТ

1. Стратегія підприємства на ринку. Вибір ринкового сегмента.................. 3
2. Розрахунок комерційного ефекту у виробників і споживачів новинок... 8
Практичне завдання.......................................................................................... 11
Список використаної літератури..................................................................... 12
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
ЛитератураСписок використаної літератури

1. Бойчик І.М., Харів M.I. Економіка підприємств. - Львів: Сполом, 1998. - 212 с.
2. Васильков В.Г. Організація виробництва: Навч. посібник. - К.: КНЕУ, 2003. - 524 с.
3. Герасимчук В.Г. Розвиток підприємств: діагностика, стратегія, ефективність. - К.: Вища шк., 1995. - 265 с.
4. Клейнер Г.Б. и др. Предприятие в нестабильной рыночной среде: риски, стратегии, безопасность. / Клейнер Г.Б., Тамбовцев В.Л., Качалов P.M.; под общ. Ред. Панова С.А. - М.: "Издательство Экономика, 1997. - 288 с.
5. Обеспечение материальными ресурсами и коммерческая деятельность предприятия / Под ред. Весилюнина Ф.П. - Минск: Высшая школа, 1991. - 270 с.
6. Организация планирование и управление деятельностью промышленного предприятия. Под ред. Бухало С.М. - Киев, Вища школа, 1978. - 472 с.
7. Осипова Л.В., Синяева И.М. Основы коммерческой деятельности. Практикум. - М.: Банки и биржи, ЮНИТИ, 1997. - 215 с.
8. Осипова Л.В., Синяева И.М. Основы коммерческой деятельности. Учебник. - М.: Банки и биржи, ЮНИТИ, 1997. - 228 с.
9. Стивенсон В. Дж. Управление производством: Пер. с англ. - М.: Лаборатория базовых знаний: БИНОМ, 1998. - 928 с.
10. Тарасюк Г.М., Шваб Л.I. Планування діяльності підприємства. Навч. посіб. - К.: "Каравела", 2003. - 432 с.
11. Экономика предприятия: Пер. с нем. - М.: ИНФРА-М, 1999. - 928 с.
12. Экономика предприятия: Учебник / Под ред. проф. Волкова О.И. - М.: ИНФРА-М, 1997. - 416 с.
Дополнительная информацияГод написания: 2009
Заказ Заказать Купить «Стратегія підприємства на ринку. Вибір ринкового сегмента»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Визначення стратегії розподілу
  • Поняття, сутність, ознака, критерії сегментування ринку (на прикладі промислових товарів - кондіционерів)
  • Маркетинг (на прикладі підприємства)
  • Маркетингова програма організації виробництва і реалізації інноваційної продукції
  • Стратегія у зовнішньоекономічній діяльності
  • Аналіз ринку корпусних офісних меблів
  • Розробка стратегії підприємства
  • Розробка стратегії підприємства
  • Стратегія інвестиційної діяльності фірми
  • Ринкове господарство
Cгенерировано за 0.208541 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів