Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «Маркетингова інформація» (ID:54542)

| Размер: 45 кб. | Объем: 14 стр. | Стоимость: 40 грн. | Добавлена: 11.10.2010 | Код продавца: 5 |
СодержаниеВступ3
1. Поняття маркетингової інформації3
2. Джерела маркетингової інформації7
3. Маркетингова інформаційна система (МІС)9
Висновок11
Література13
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
ЛитератураБагиев Г.Л. Методы получения и обработки маркетинговой информации.  СПб.: Изд-во  СПбУЭФ, 1996.
Войчак А.В. Маркетингові дослідження: Навч.-метод. посібник. - К.: КНЕУ, 2001. - С. 14.
Голубков Е.П. и др. Маркетинг: выбор лучшего решения. -М: Экономика, 1993
Голубков Е.П. Маркетинговые исследования: теория, практика и методология.  М.: Финпресс, 1998.
Голубков Е.П. Основы маркетинга: Учебник. М.: Финпресс, 1999.
Градов А.П. Маркетинг как стратегия предпринимательской деятельности. Л.: ЛПИ, 1991.
Котлер Ф., Армстронг Г., Сондерс Д., Вонг В. Основы маркетинга: Пер. с англ. - 2-е европ. изд. К.; М.; СПб.: Издат. дом “Вильямс”, 1998.
Полторак В.А. Маркетинговые исследования: Учеб. пос. — 2-е изд., перераб. и доп. — Днепропетровск: Издательство ДУЭП, 2002.
Полторак В.А. Маркетингові дослідження: Навчальний посібник. -Київ: Центр навчальної літератури, 2003. - 387 с.
Дополнительная информацияГод написания: 2009
Заказ Заказать Купить «Маркетингова інформація»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Маркетингова інформація і дослідження
  • Контрольна робота маркетинг
  • Документація у маркетингу, її сутність, види, призначення
  • Застосування принципів та інструментів маркетингу на базовому підприємстві
  • Маркетинг (на прикладі підприємства)
  • інформаційний сервіс і фінансова інформація на ринку цінних паперів
  • Основні напрямки цінової стратегії підприємств на сучасному етапі розвитку ринкових відносин в Україні
  • . Координація та взаємодія в юридичній практичні йдіяльності
  • . Координація та взаємодія в юридичній практичні йдіяльності
  • Автоматизація - РОЗРАХУНОК КОЕФІЦІЄНТІВ ВІДНОШЕННЯ ВЛАСНИХ І ПОЗИЧЕНИХ КОШТІВ БАНКІВ
  • АВТОМАТИЗАЦІЯ РОЗВ'ЯЗАННЯ ЗАДАЧІ ПО СИНТЕТИЧНОМУ ОБЛІКУ ОПЕРАЦІЙ В УСТАНОВАХ БАНКУ
Cгенерировано за 0.243045 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...