Вступ 3
1. Пластикові картки та особливості їх розвитку в Україні 5
1.1. Становлення та розвиток карткового бізнесу 5
1.2. Види пластикових карток та їх призначення 11
2. Аналіз ринку платіжних карток в Україні 21
2.1. Емісія платіжних карток 21
2.2. Використання платіжних карток 29
3. Основні проблеми та перспективи розвитку ринку банківських пластикових карток в Україні 41
Висновок 46
Список використаної літератури 48
Метою роботи є дослідження теоретичних засад карткового бізнесу, аналіз обігу пластикових карток в Україні та за кордоном, виявлення проблем та визначення перспектив розвитку пластикових карток
Вступ 3
1. Сутність та економічна природа малого бізнесу 5
2. Аналіз сучасного стану розвитку малого та середнього бізнесу в Україні 12
2.1. Етапи розвитку та сучасний стан малого підприємництва в Україні 12
2.2. Порівняння розвитку малого підприємництва у країнах ЄС та в Україні 14
3. Проблеми та перспективи розвитку малого і середнього бізнесу в Україні 19
3.1. Негативні тенденції розвитку малого підприємництва в Україні 19
3.2. Державна підтримка малого та середнього бізнесу в Україні 21
3.3. Шляхи активізації підприємництва в Україні 25
Висновки 30
Список використаної літератури 33
Додатки 35-42
ЗМІСТ
Вступ 4
Розділ 1. Особливості становлення малого та середнього бізнесу в Україні 6
1.1.Сутність підприємницької діяльності та її принципи 6
1.2.Види підприємницької діяльності та її правове забезпечення в Україні 9
1.3.Переваги і недоліки малого та середнього бізнесу в Україні 15
Розділ 2. Дослідження динаміки змін у розвитку малого та середнього бізнесу в Україні 19
2.1. Сучасний стан розвитку малого та середнього бізнесу в Україні 19
2.2.Світовий розвиток підприємницької діяльності та місце в ньому України 20
2.3.Аналіз підприємницької діяльності в Україні за період 1991-2003 рр. 23
Розділ 3. Державне регулювання підприємницької діяльності 28
Висновки 34
Список використаної літератури 36
Зміст
Вступ 3
Розділ 1. Теоретичні аспекти управління розвитком підприємств туристичного бізнесу 5
1.1. Розвиток малого бізнесу в Україні та його основні проблеми 5
1.2. Особливості управління підприємствами малого бізнесу в індустрії туризму 7
1.3. Проблеми функціонування малого бізнесу 10
Розділ 2. Дослідження стану і тенденцій розвитку підприємств туристичного бізнесу 17
2.1. Сучасний стан розвитку малих туристичних підприємств 17
2.2. Аналіз розвитку туристичного бізнесу на прикладі туристичної фірми «Адріа-турс» 22
2.3. Дослідження діяльності туристичної фірми «Андріа-Турс» 25
Розділ 3. Механізм управління розвитком підприємств туристичного бізнесу 27
3.1. Проблеми та перспективи розвитку малих підприємств туристичного бізнесу 27
3.2. Шляхи розвитку та вдосконалення розвитку підприємств туристичної галузі 29
Висновки 31
Список використаної літератури 33
Вступ 4
Розділ 1. Теоретико-методологічні засади дослідження міжнародного кредитування малого і середнього бізнесу 7
1.1. Поняття та необхідність міжнародного кредитування малого і середнього бізнесу 7
1.2. Основні форми міжнародного фінансування та кредитування підприємницьких структур 19
1.3. Зарубіжний досвід кредитування малого і середнього бізнесу 34
Розділ 2. Механізм реалізації міжнародних кредитних відносин у сфері малого і середнього бізнесу в Україні 43
2.1. Сучасний стан розвитку малого та середнього бізнесу в Україні 43
2.2. Характеристика основних форм та напрямків міжнародного кредитування малого і середнього бізнесу в Україні 51
2.3. Нормативно-правове регулювання іноземного кредитування в Україні 63
Розділ 3. Перспективи кредитування малого і середнього бізнесу в умовах глобалізації 82
3.1. Пріоритетні напрямки міжнародного фінансування та кредитування малого і середнього бізнесу в Україні 82
3.2. Моделі міжнародного фінансування та кредитування малого і середнього бізнесу в Україні 89
Висновки 118
Література 124
Додаток А. Стан розвитку малого та середнього підприємництва в окремих країнах 130
Додаток Б. Статистичні дані щодо розвитку малих підприємств в Україні 131
Додаток В. Форми фінансування та кредитування малих та середніх підприємств 135
Додаток Г. Основні способи міжнародного фінансування та кредитування малих та середніх підприємств 136
Додаток Д. Динаміка міжнародної інвестиційної позиції України в 2001-2004 рр. 137
Додаток Е. Прямі інвестиції зарубіжних країн в економіку України за видами економічної діяльності в 2003-2004 рр.1 139
ВСТУП 3
1. Стан розвитку малого бізнесу в україні 4
2. Розвиток нормативно правової бази малого бізнесу в україні 6
3. Правове регулювання оподаткування малого бізнесу 9
4. Напрямки розвитку малого підприємництва в україні 12
ВИСНОВКИ 16
Вступ 3
Розділ 1. Теоретичні дослідження розвитку малого бізнесу в Україні 7
1.1.Значення розвитку малого бізнесу для загальної економіки України 7
1.2.Стратегічні напрями малого бізнесу 21
1.3.Організація та методологія управління підприємством 21
Розділ 2. Аналіз підприємницької діяльності шляхом співставлення з іноземними аналогами 48
2.1.Дослідження динаміки розвитку малого підприємництва 48
2.2.Аналіз бізнес-середовища компанії 69
Розділ 3. Напрямки розвитку малого бізнесу 77
2.1.Напрями співробітництва з Росією та країнами ЄС 77
2.2.Шляхи покращення надання послуг та торгівлі з іноземними партнерами 89
Висновки 100
Список літератури 105
Додатки
Вступ 3
1. Історичне становлення пізнавального туризму в Україні 5
1.1. Теоретичні засади пізнавального туризму 5
1.2. Зародження та розвиток пізнавального туризму в світі і в Україні 8
2. Сучасний стан пізнавального туризму 16
2.1. Сучасний стан пізнавального туризму в світі 16
2.2. Сучасний стан пізнавального туризму на Україні 19
2.3. Особливості організації пізнавального туризму на Україні 23
3. Перспективи розвитку пізнавального туризму в Україні 27
3.1. Умови для розвитку пізнавального туризму в Україні 27
3.2. Матеріально-технічна і наукова база 30
3.3. Шляхи удосконалення пізнавального туризму в Україні 34
Висновки 38
Список використаних джерел 39
Вступ 3
1. Історичне становлення пригодницького туризму в Україні 5
1.1. Теоретичні засади пригодницького туризму 5
1.2. Зародження та розвиток пригодницького туризму в світі і в Україні 10
2. Сучасний стан пригодницького туризму 17
2.1. Сучасний стан пригодницького туризму в світі 17
2.2. Сучасний стан пригодницького туризму на Україні 18
2.3. Особливості організації пригодницького туризму на Україні 20
3. Перспективи розвитку пригодницького туризму в Україні 24
3.1. Умови для розвитку пригодницького туризму в Україні 24
3.2. Матеріально-технічна і наукова база 26
3.3. Шляхи удосконалення пригодницького туризму в Україні 30
Висновки 35
Список використаних джерел 37
Cгенерировано за 0.155855 секунд
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт,
або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.