|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua! |
|
-
Вплив зовнішнього середовища на процес функціонування
ЗМІСТ
ВСТУП……………………………………………………………………………… 3
РОЗДІЛ 1. Поняття зовнішнього середовища організації...................................... 5
1.1. Сутність зовнішнього середовища.................................................... 5
РОЗДІЛ 2. Характеристика та зміст елементів зовнішнього середовища…….... 9
2.1. Аналіз факторів зовнішнього середовища підприємства
торгівлі та ресторанного господарства..................................................... 9
2.2. Аналіз середовища безпосереднього оточення................................. 15
РОЗДІЛ 3. Вплив зовнішнього середовища на процес функціонування
ТОВ "КІВІТ"............................................................................................ 24
3.2. Аналіз елементів внутрішнього середовища ТОВ "КІВІТ"............. 24
ВИСНОВКИ................................................................................................................ 29
ВИКОРИСТАНІ ДЖЕРЕЛА...................................................................................... 30
-
Вплив зовнішнього середовища на ефективність управління підприємства туристичної сфери
Вступ 3
Розділ 1. Теоретичні основи зовнішнього середовища підприємства 6
1.1 Сутність та значення зовнішнього середовища підприємства 6
1.2 Характеристика та основні напрямки дослідження зовнішнього середовища підприємства 10
1.3 Методи аналізу зовнішнього середовища 16
Розділ 2. Дослідження впливу зовнішнього середовища на ефективність управління підприємством туристичної сфери 22
2.1 Організаційно-економічна характеристика туристичного підприємства 22
2.2 Оцінка зовнішнього середовища підприємства 24
2.3 Визначення впливу зовнішнього середовища на ефективність управління підприємством 27
Розділ 3. Шляхи вдосконалення ефективності управління підприємством через вплив зовнішнього середовища 31
3.1 Застосування аналізу зовнішнього середовища за методикою структурного аналізу п’яти конкурентних сил М.Портера 31
3.2 Обґрунтування конкурентних стратегій для кожного напрямку діяльності підприємства у зовнішньому середовищі 39
Висновки 47
Список використаної літератури 50-52
-
Аналіз менеджменту ВАТ “Агромаш”
ЗМІСТ
Вступ....................................................................................................................3
1. Загальна характеристика ВАТ "Агромаш"......................................................5
1.1. Спеціалізація підприємства.....................................................................5
1.2. Цілі та задачі функціювання...................................................................7
2. Аналіз внутрішнього середовища ВАТ "Агромаш"......................................10
2.1. Вивчення структури управління підприємством................................10
2.2. Персонал як елемент внутрішнього середовища організації.............13
2.3. Загальний опис технологій, які використовує підприємство для виробництва продукції..........................................................................20
3. Дослідження зовнішнього середовища..........................................................25
3.1. Основні споживачі продукції підприємства........................................25
3.2. Аналіз конкурентного середовища.......................................................28
3.3. Постачальники як один з факторів зовнішнього середовища...........32
3.4. Законодавча база щодо діяльності підприємства...............................33
4. Структура виробничого процесу.....................................................................36
Висновки..................................................................................................... 39
Список використаної літератури...............................................................41
Додатки.........................................................................................................43
-
Аналіз менеджменту Відкритого акціонерного товариства “Сумсільмаш”
ЗМІСТ
Вступ...................................................................................................................3
1. Загальна характеристика ВАТ "Сумсільмаш".........................................5
1.1. Спеціалізація підприємства....................................................................5
1.2. Цілі та задачі функціювання...................................................................7
2. Аналіз внутрішнього середовища ВАТ "Сумсільмаш".........................10
2.1. Вивчення структури управління підприємством...............................10
2.2. Персонал як елемент внутрішнього середовища організації............14
2.3. Загальний опис технологій, які використовує підприємство для виробництва продукції..........................................................................23
3. Дослідження зовнішнього середовища......................................................27
3.1. Основні споживачі продукції підприємства.......................................28
3.2. Аналіз конкурентного середовища......................................................30
3.3. Постачальники як один з факторів зовнішнього середовища...........34
3.4. Законодавча база щодо діяльності підприємства...............................35
4. Структура виробничого процесу..................................................................39
Висновки..................................................................................................... 43
Список використаної літератури...............................................................45
Додатки........................................................................................................46
-
Аналіз менеджменту ВАТ "Сумсільмаш"
ЗМІСТ
Вступ...................................................................................................................3
1. Загальна характеристика ВАТ "Сумсільмаш".........................................5
1.1. Спеціалізація підприємства....................................................................5
1.2. Цілі та задачі функціювання...................................................................7
2. Аналіз внутрішнього середовища ВАТ "Сумсільмаш".........................10
2.1. Вивчення структури управління підприємством...............................10
2.2. Персонал як елемент внутрішнього середовища організації............14
2.3. Загальний опис технологій, які використовує підприємство для виробництва продукції..........................................................................23
3. Дослідження зовнішнього середовища......................................................27
3.1. Основні споживачі продукції підприємства.......................................28
3.2. Аналіз конкурентного середовища......................................................30
3.3. Постачальники як один з факторів зовнішнього середовища...........34
3.4. Законодавча база щодо діяльності підприємства...............................35
4. Структура виробничого процесу..................................................................39
Висновки..................................................................................................... 43
Список використаної літератури...............................................................45
Додатки........................................................................................................46
-
Зовнішнє середовище підприємства
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. СУТНІСТЬ ТА ХАРАКТЕРИСТИКА ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ПІДПРИЄМСТВА 6
1.1. Поняття зовнішнього середовища підприємства та його основні фактори 6
1.2. Особливості аналізу факторів зовнішнього середовища 16
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ОСНОВНИХ ФАКТОРІВ ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ТОВ „СЕЛМА” 24
2.1. Аналіз господарська - фінансової діяльності ТОВ „Селма” 24
2.2. Аналіз системи управління ТОВ Селма 26
2.3 Аналіз впливу факторів зовнішнього середовища на ефективність функціонування організації 34
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ПО ОПТИМІЗАЦІЇ ВПЛИВУ ФАКТОРІВ ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА НА ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА 42
3.1. Напрямки оптимізації впливу факторів зовнішнього середовища на ефективність функціонування системи управління 42
3.2. Напрямки по удосконаленню взаємодії з факторами зовнішнього середовища ТОВ «Селма» 46
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 50
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 53
-
Аналіз маркетингового зовнішнього середовища підприємства
ВСТУП 3
1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ АНАЛІЗУ МАРКЕТИНГОВОГО ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ПІДПРИЄМСТВА 4
1.1. Моделі зовнішнього середовища 4
1.2. Фактори зовнішнього середовища організації 7
2. ДОСЛІДЖЕННЯ МАРКЕТИНГОВОГО ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ПІДПРИЄМСТВА (на прикладі косметичної компанії «Назва») 13
2.1. Загальна характеристика підприємства 13
2.2. Оцінка маркетингового зовнішнього середовища підприємства 16
ВИСНОВКИ 21
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 23
-
Оренда та управління орендними підприємствами
Відгук
Резюме
Роздаточний матеріал
Доклад
До диплома в базі є практика: "Звіт про виконання виробничої практики із спеціальності з управління лінійними та функціональними підсистемами організації"
ЗМІСТ:
Вступ 3
Розділ 1. Концептуальні засади управління підприємством 5
1.1. Сутність і функції процесу управління підприємством 5
1.2. Типологізація підприємств і управління 14
1.3. Стиль управління і лідерство 20
1.4. Організаційні структури: теорія і практика 27
Розділ 2. Управлінський аналіз ПП „УТ Гільдія” 33
2.1. Загальна характеристика підприємства 33
2.2. Аналіз фінансового стану підприємства 38
2.2.1. Аналіз основних фондів 38
2.2.2. Аналіз оборотних активів підприємства 44
2.2.3. Аналіз джерел фінансування 49
2.2.4. Аналіз фінансової стійкості та ліквідності 53
2.3. Аналіз зовнішнього та внутрішнього середовища ПП „УТ Гільдія” 57
2.3.1. Дослідження зовнішнього середовища 57
2.3.2. Аналіз внутрішнього середовища 66
2.2.3. Стратегічний баланс підприємства 71
Розділ 3. Шляхи вдосконалення управління ПП „УТ Гільдія” 76
3.1. Визначення платоспроможності клієнтів ПП „УТ Гільдія” 76
3.2. Пропозиції щодо управління орендними платежами 90
Висновки 97
Список використаних джерел 100
-
ЗВІТ ПРО ВИРОБНИЧУ ПРАКТИКУ
Зміст
1.Загальна характеристика банку.................................................................
2. Організаційна та управлінська структура банку..................................
3.Характеристика зовнішнього середовища ..........................................
4.Характеристика внутрішнього середовища........................................
5.Характеристика ефективності роботи банку......................................
6.Характеристика виробництва.............................................................
7. Зовнішньоеко¬номічна діяльність банку...............................................
8.Організація управління персоналом.......................................................
9.Застосування інноваційних технологій ...............................................
-
Аналіз та управління зовнішнім середовищем туристичного підприємства
Вступ 3
1.Суність маркетингового середовища туристичного підприємства 6
1.1.Розвиток туризму України 6
1.2. Поняття мікро- та макросередовища туристичного підприємства 10
1.3. Вплив окремих складових зовнішнього середовища на діяльністьтуристичного підприємства 12
2.Дослідження зовнішнього середовища туристичного підприємства 15
2.1.Інформаційна база дослідження зовнішнього середовища туристичного підприємства 15
2.2. Методи дослідження зовнішнього середовища туристичного підприємства 20
2.3. Аналіз зовнішнього середовища конкретного туристичного підприємства 23
3.Вдосконалення управління зовнішнім середовищем туристичного підприємства 39
3.1.Характеристика сучасних інструментів управління зовнішнім середовищем туристичного підприємства 39
3.2. PR – як інструмент впливу на зовнішнє середовище туристичного підприємства 45
3.3. Реклама та імідж туристичного підприємства в управлінні зовнішнім середовищем 54
Висновки 61
Література 66
Додаток 1. Баланс ЗАТ «Туристичне агентство «...» на 01.01.07 р. 70
Додаток 2. Звіт про фінансові результати за 2006 р. 71
Cгенерировано за 0.015261 секунд
|