Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «Питання на екзамен з маркетингових досліджень » (ID:5410)

| Размер: 68 кб. | Объем: 23 стр. | Стоимость: 50 грн. | Добавлена: 14.07.2006 | Код продавца: 2 |
СодержаниеПлан:
1. Мета маркетингових досліджень. Конкретизація цілей дослідження для розв'язання конкретної проблеми: логічна послідовність реалізації цілей маркетингового дослідження.
2. Поняття маркетингової інформації та принципові вимоги до її формування. Класифікація інформації за місцем виникнення та відношенням до досліджуваної проблеми.
3. Носії та джерела маркетингової інформації.
4. Синдикативна інформація: сутність, переваги та недоліки, напрями використанім в маркетингових дослідженнях.
5. Особливості, переваги, недоліки та умови використання кабінетних, польових, панельних і пілотних маркетингових досліджень.
6. Панелі панельні опитування як інструмент маркетингового дослідження. Типологія панелей.
7. Споживча панелт, як джерело маркетингової інформації. Зміст статистичної інформації, що надходить від споживчої панелі.
8. Анкета як інструмент маркетингового дослідження. Форми проведення анкетування. Вимоги до структури та змісту анкети як умови забезпечення достовірності результатів анкетного опитування.
9. Попереднє вивчення проблеми підприємства в процесі маркетингових .досліджень: аналіз беззбитковості в маркетинговій діяльності підприємства на основі бухгалтерської статичної моделі. Навести графік.
10. Попереднє вивчення, проблеми підприємства в процесі маркетингових досліджень: аналіз беззбитковості в маркетинговій діяльності підприємства на ослоні економічної/динамічної/ моделі. Навести графік.
11. Оцінка власного потенціалу підприємства: визначення потенціалу та його складових.
12. Оцінка готовності підприємства до реалізації маркетингової системи стратегічного управління: система оціночних показників та алгоритм їх розрахунку.
13. Ринок як об'єкт маркетингового дослідження: поняття "потенційного ринку", "доступного ринку", «кваліфіковано-доступного ринку", "цільового ринку" та "ринку проникнення".
14. Поняття кон'юнктури ринку: алгоритм дослідження загатьноекономічної кон'юнктури та її вплив па ринкове положення підприємства як суб'єкт) ринку.
15.Поняття місткості ринку: різні підходи до визначення місткості ринку, алгоритм розрахунку місткості споживчого ринку з урахуванням кон"юнктурних чинників.
16. Поняття місткості ринку: алгоритм розрахунку місткості споживчого ринку на основі нормативного методу.
17.Поняття місткості "вторинного" рккку. методи оцінки його обсягу та порядок включення у схему розрахунку загальної місткості ринку конкретного товару.
18.Сегмептування ринку па основі принципів стратифікації розшарування, розділення на кластери та інтервали. Навести приклади.
19.Сегментування як метод визначення для підприємства цільового ринку збуту: соціально-демографічне сегментування ринку. Методи дослідження.
20. Методичне забезпечення маркетингових досліджень: визначення коефіцієнтів значущості на основі експертних оцінок, алгоритм розрахунку-.
21. Методичне забезпечення маркетингових досліджень: аналіз конкурентоспроможності із застосуванням методів експертних оцінок. .
22. Методичне забезпечення маркетингових досліджень: еластичність різних видів споживання та витрат від доходів. Навести приклади.
23.Методичне забезпечення маркетингових досліджень: оцінка очікуваного обсягу продажу товарів на основі застосування принципу "переваги".
24. Маркетингова інформаційна система МІС: призначення, функціональна блок-схема
25. Стандартні вимоги до складання звіту з маркетингових досліджень: структурні розділи та форма представлення.
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
Заказ Заказать Купить «Питання на екзамен з маркетингових досліджень »
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Маркетингові дослідження ринку фінансових послуг країни
  • Маркетинг
  • Специфіка маркетингових досліджень на споживчому та промислових ринках
  • Маркетинг
  • Аналіз проведення маркетингових досліджень споживачів
  • Теоретичні аспекти маркетингових досліджень в управлінні ЗМІ
  • Організація та проведення маркетингового дослідження напрямків вдосконалення асортименту туристичного підприємства
  • Маркетингові дослідження цінової стратегії підприємства
  • Суть, мета і завдання маркетингових досліджень
  • Маркетингові дослідження при розробці нових товарів
  • Організація та проведення маркетингових досліджень на підприємстві
Cгенерировано за 0.122098 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...