|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua! |
|
-
Організація системи менеджменту
Зміст
ВСТУП 4
1. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА СИСТЕМИ МЕНЕДЖМЕНТУ ПІДПРИЄМСТВА 6
1.1. Організаційно-праовова характеристика 6
1.2. Загальна характеристика системи управління 14
1.3.Ефективність системи менеджменту підприємства 20
2. ОРГАНІЗАЦІЯ СИСТЕМИ МЕНЕДЖМЕНТУ 23
2.1. Виробничий менеджмент 23
2.2. Маркетинговий менеджмент 27
2.3. Кадровий менеджмент 31
2.4. Інноваційний менеджмент 34
2.5. Фінансовий менеджмент 37
3. ЗАДАЧІ ФОРМУВАННЯ ЕФЕКТИВНОЇ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ІННОВАЦІЯМИ ДВАТ "ЛУГАНСЬКГІПРОШАХТ" 41
3.1. Основні поняття інноваційного менеджменту 41
3.2. Сутність інноваційного процесу 42
3.3. Загальна економічна ефективність інновацій 44
ВИСНОВКИ 47
ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 49
ДОДАТКИ 52
Форма №1 Баланс 52
Форма №2. Звіт про фінансові результати 55
-
Операційний менеджмент
1. Операційний менеджмент як різновид функціонального менеджменту 3
2. Загальний менеджмент якості (TQM) 6
3. Використовуючи дані звіту підприємства, проаналізуйте показники використання виробничої потужності цього підприємства та запропонуйте шляхи їх поліпшення 12
Список використаної літератури 19
-
Основные направления развития менеджмента в тсранах с рыночной экономикой
СОДЕРЖАНИЕ
Введение 3
1. Этапы развития менеджмента 5
1.1. Этапы развития менеджмента в мире 5
1.2. Модели управления в XX в., их структура 14
2. Основные направления развитяи менеджмента в старнах с рыночной экономикой 17
2.1. Стратегический менеджмент 17
2.2. Кадровый менеджмент 19
2.3. Финансовый менеджмент 25
2.4. Инновационный менеджмент 30
Заключение 35
Список литературы 36
-
Менеджмент – как структура управления предприятием
ПЛАН РАБОТЫ
Введение ………………………………………...3
Глава I Развитие менеджмента……………………….4
1.1 Становление менеджмента …………………….5
1.2 Различные подходы к менеджменту…………..6
Глава II Менеджмент – как структура управления
предприятием…………………………………….7
2.1 Менеджмент – как совокупность форм
управления…………………………………………...8
2.2 Функции менеджмента …………………………….10
2.3 Структура менеджмента……………………………12
Глава III Современный менеджмент………………..13
3.1 Принципиальные положения современного
менеджмента…………………………………………14
3.2 Инновационный менеджмент………………………15
3.3 Финансовый менеджмент……………………………20
Заключение………………………………………29
Список литературы……………………………...30
-
Маркетинговий підхід до управління організацією в сфері охорони здоров’я (Теорія)
ВСТУП 3
1. Суть, визначення та види маркетингу 4
2. Маркетинговий підхід до управління організацією 7
3. Маркетинг в галузі охорони здоров’я 8
4. Маркетинговий підхід до управління організацією в сфері охорони здоров’я 13
ВИСНОВКИ 20
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 23
-
Контрольна робота з операційного менеджменту
Зміст
Вступ 3
1. Операційний менеджмент як різновид функціонального мене джменту . 4
2. Загальний менеджмент якості ( TQM ). 9
3. Використовуючи дані звіту підприємства, проаналізуйте показники використання виробничої потужності цього підприємстві та запропонуйте шляхи їх поліпшення . 19
Висновки 30
Література 32
-
Стратегічні альтернативи фінансового менеджера
Список використаної літератури
1. Балабанов И.Т. Основы финансового менеджмента. – М., 1997.
2. Герчикова И.Н. Финансовый менеджмент. – М., 1996.
3. Финансовый менеджмент. Под ред. Самсонова Н.Ф. – М., 1999.
4. Фінансовий менеджмент. За ред. Г.Г. Кірейцева. – К., 2002.
-
Звіт з практики галузі соціальна медицина та організація охорони здоров'я (стоматологія)
Резюме 3
1. Розробка установчих документів, характеристика діяльності підприємства
4
Розділ 2. Характеристика підприємства 23
2.1. Фінансова та господарська діяльність 23
2.2. Система планування 27
2.3. Організаційне керування 28
2.4. Аналіз процесу управління персоналом 31
2.5. Оцінка фінансового стану підприємства 34
2.6. Маркетинговий план 40
2.7. Оцінка ризиків 47
Висновки 57
Список використаної літератури 60
-
Аналіз діяльності підприємства
Зміст
Стор.
Вступ 3
Розділ 1 Аналіз діяльності підприємства 5
1.1 Загальний аналіз підприємства 5
1.2 Рекомендації 11
Розділ 2 План діяльності підприємства 15
2.1 Загальна стратегія підприємства 15
2.2 Маркетинговий план по напрямкам діяльності 16
Розділ 3 Фінансовий план підприємства 18
3.1 Прогнозування змін активів на плановий рік 18
3.2 Фінансовий план підприємства 25
Висновки 28
Література 29
Додатки 32
-
Інструментарій менеджменту зовнішньоекономічної діяльності
Вступ...................................................................................................................3
Розділ 1. Стратегічний менеджмент зовнішньоекономічної діяльності............................................................................................4
Розділ 2. Фінансовий менеджмент зовнішньоекономічної діяльності........10
Розділ 3. Менеджмент у міжнародних корпораціях..14
Розділ 4. Міжнародна логістика.......................................................................20
Висновки.............................................................................................................29
Список використаної літератури.......................................................................31
-
Види маркетингових досліджень
Вступ 2
1. Зміст маркетингової діяльності підприємства для забезпечення його економічного зростання 4
2. Маркетингові дослідження та планування 6
3. Сутність SWOT-аналізу 8
4. Маркетинговий аудит 10
Висновки 12
Література 14
Cгенерировано за 0.010784 секунд
|