Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «Аналіз виборчих компаній в Україні в міжнародному інформаційному полі (на прикладі засобів масової інформації Німеччині, Польщі, Росії)» (ID:5262)

| Размер: 245 кб. | Объем: 114 стр. | Стоимость: 260 грн. | Добавлена: 10.07.2006 | Код продавца: 2 |
СодержаниеЗміст
Вступ 3
Розділ 1. Теоретико - методологічні основи інформаційної складової виборчих компаній 10
Розділ 2 Стратегії висвітлення президентських виборів в Україні 2004р західними ЗМІ 28
2.1 Вплив інформаційної політики ЗМІ ( Німеччині, Польщі, Росії) на міжнародний імідж 28
2.2 Компаративний аналіз висвітлення президентських виборів в Україні 2004 р. ЗМІ Німеччині, Польщі, Росії 40
Розділ 3. Вплив інформаційної політики західних ЗМІ у висвітленні президентських виборів в Україні 2004р, на формування міждержавних відносин 82
3.1 Динамика подання інформації західними ЗМІ стосовно президентських виборів в Україні 2004р. 82
Висновки 100
Література 108
До Розділу 1 108
До Розділу 2 113
До Розділу 3 114

Мета роботи – аналіз висвітлення виборчих компаній в Україні в міжнародному інформаційному полі (на прикладі засобів масової інформації Німеччині, Польщі, Росії). Мета передбачає виконання наступних завдань:
- узагальнення теоретико - методологічних основ інформаційної складової виборчих компаній;
- визначення стратегії висвітлення президентських виборів в Україні 2004р західними ЗМІ;
- аналіз впливу інформаційної політики ЗМІ ( Німеччині, Польщі, Росії) на міжнародний імідж України;
- проведення компаративного аналізу висвітлення президентських виборів в Україні 2004 р. ЗМІ Німеччині, Польщі, Росії;
- визначення впливу інформаційної політики західних ЗМІ у висвітленні президентських виборів в уКраїні 2004р, на формування міждержавних відносин;
- дослідження динамикі подання інформації західними ЗМІ стосовно президентських виборів в Україні 2004р.
Об’єктом дослідження виступає імідж України та його формування через громадську думку, яка формується за допомогою західних ЗМІ.
Предметом дослідження є реалізація інформаційної політики західних ЗМІ, що може спричинити формування громадської думки щодо президентських виборів та майбутнього України.
Методи даної роботи – це сукупність прийомів вивчення наукової літератури, законодавчих актів різних рівнів, матеріалів преси й телебачення, рекламної продукції, Інтернет-джерел.
Джерельна база дослідження. Матеріалами дослідження є визначення (дефініції), підходи і теоретичні моделі впливу на громадську думку через ЗМІ. Основою емпіричного дослідження виступили тексти сучасних ЗМІ Росії, Польщі та Німеччини, Інтернет-видання „Кореспондент”, „Подробиці”, „ПроУА”, „Українська правда” (відповідно до рейтингів та статистичних даних найбільш популярних і відвідуваних видань системи Bigmir). Період дослідження – 1999-2005 р.
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
Заказ Заказать Купить «Аналіз виборчих компаній в Україні в міжнародному інформаційному полі (на прикладі засобів масової інформації Німеччині, Польщі, Росії)»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Конституційно-правовий статус засобів масової інформації
  • mass media і маніпуляція суспільної думкою
  • Світовий ринок ЗМІ
  • Складання плану, використання засобів масової інформації
  • Вплив телевізійних ЗМІ на формування соціальних стереотипів масової культури
  • Виникнення і становлення Паблік Рилейшнз в Україні
  • Роль і функції засобів масової комунікації в політичному житті країни
  • Проблеми та перспективи висвітлення тероризму в засобах масової інформації
  • Політологія
  • Політичний плюралізм та діяльність засобів масової інформації
Cгенерировано за 0.155928 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...