Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «Дослідження конкурентного середовища туристичної фірми» (ID:52306)

| Размер: 3671 кб. | Объем: 103 стр. | Стоимость: 120 грн. | Добавлена: 11.10.2010 | Код продавца: 5 |
СодержаниеВСТУП 3-6
1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ КОНКУРЕНЦІЇ НА РИНКУ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ 7-27
1.1. Конкуренція в ринковій економіці: виникнення, сутність та необхідність 7-14
1.2. Оцінка конкурентоспроможності туристичного підприємства 15-23
1.3. Фактори, які впливають на конкурентоспроможність
підприємства 23-27
2. ОСОБЛИВОСТІ КОНКУРЕНТНОГО СЕРЕДОВИЩА ТУРИСТИЧНОЇ АГЕНЦІЇ “СИСТЕМА-ТУР” 28-58
2.1. Загальна характеристика туристичної агенції “Система-Тур” 28-39
2.2. Аналіз конкурентного середовища туристичної агенції “Система-Тур” 39-47
2.3. SWOT – аналіз діяльності туристичної агенції “Система-Тур” 47-49
2.4. Оцінка впливу факторів маркетингового середовища на діяльність туристичної агенції “Система Тур” 49-58
3. ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ КОНКУРЕНТНИХ ПОЗИЦІЙ ТУРИСТИЧНОЇ АГЕНЦІЇ “СИСТЕМА-ТУР” 59-93
3.1. Можливості підвищення конкурентоспроможності підприємства 59-76
3.2. Впровадження управлінських рішень з метою підвищення конкурентоспроможності туристичної агенції “Система-Тур” 76-93
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 94-97
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 98-102
ДОДАТКИ
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
Литература1. Закон України “Про внесення змін до Закону України "Про туризм” від 18 листопада 2003 року № 1282-IV// http://zakon1.rada.gov.ua.
2. Азове Г.Л., Челенков А.П. Конкурентные преимущества фирмы. - М.: ОАО Типография «НОВОСТИ», 2000. - 256 с.
3. Азоев Г. А. Конкуренция: анализ, стратегия и практика. – М.: Центр экономики и маркетинга, 1996.
4. Алексеева М. М. Планирование деятельности фирмы. – М., 1999.
5. Андрушків Б.М., Кузьмин О.Е. Основи менеджменту. Львів: “Cвіт”, 1995. -296 с.
6. Ансофф И. Стратегическое управление/ Под ред. Л. И. Евенко. - Пер.с англ. - М.: Экономика, 1989. – 436 с.
7. Бавыкин В. Новый менеджмент. - М.: Экономика, 1997.- 68 с.
8. Багиев Г.Л. и др. Маркетинг: Учебник для вузов / Под общ. ред. ГЛ. Багиева. — М.: ОАО "Изд-во "Экономика", 1999. — 703 с.
9. Багиев Г.Л. Методы получения и обработки маркетинговой информации. - СПб.: СПбУЭФ, 1996.
10. Базилевич Л.А., Соколов Д.В., Франева Л.К. Модели и методы рационализации и проектирования организационных структур управления. – Л.: ЛЭФИ, 1991. – 156 с.
11. Білоус О.Г., Панченко Є.Г. Менеджмент: конкурентоздатність і ефективність. - К.: Знання, 1992 – 213 с.
12. Браймер Р. А. Основы управления в индустрии гостеприимства / Пер. с англ. – М.: Аспект Пресс, 1995. – 382 с.
13. Бревнов А.А. Маркетинг малого предприятия. – К.: Альма-матер, 1998. – 286 с.
14. Бреддик У. Менеджмент в организации: Учебное пособие. - М.: “Инфра-М”, 1997.- 65с.
15. Веилл П. Искусство менеджмента. – М.: Новости, 1993. – 326 с.
16. Верли Х. П. Маркетинг как стратегический фактор успеха // Проблема теории и практики управления. – 1992. - № 6. – С. 54-60.
17. Виханский О. С., Наумов А. И. Менеджмент. - М.: Гардарика, 1998. – 327 с.
18. Войчак А.В. Маркетинговый менеджмент. – К.: КНЕУ, 1998. – 268с.
19. Гаркавенко В. Маркетинг. – К.: Лібра, 1998. – 384 с.
20. Герчикова И.Н. Менеджмент: Учебник. - М.: Банки и биржи, “ЮНИТИ”, 1995. - 480с.
21. Голубков Е.П. Маркетинговые исследования: теория, практика и методология. - М.: Финпресс, 1998. – 263 с.
22. Гольдштейн Г.Я. Основы менеджмета. - Таганрог: ТРТУ, 1995. – 24 с.
23. Горбашко Е. А. Обеспечение конкурентоспособности промышленной продукции - СПб.: СПбУЭФ,1994. – 227 с.
24. Долинская М. Г., Соловьев И. А. Маркетинг и конкурентоспособность промышленной продукции - М.,1991. – 260 с.
25. Дурович А.П. Маркетинг в туризме: Учеб.-практ. пocoбие - М.: МЭСИ, 2000. – 218 с.
26. Дурович А.П. Управление маркетингом в туризме. - Мн.: БГЭУ, 2000. – 420 с.
27. Эванс Дж., Берман Б. Маркетинг: Сокр. пер. с англ. - М.: Экономика, 1990. - 350 с.
28. Еферин В. П., Мотин В. В. Оценка конкурентоспособности при маркетинговых исследованиях - М., 1993. – 158 с.
29. Завьялов П. Проблема международной конкурентоспособности товаропроизводителей и пути их решения. // Маркетинг. – 1996. - № 5. – С. 21-32.
30. Закутина Г. П., Кедровская Л. Г., Шумов Ю. А. Информационное обеспечение конкурентоспособности продукции. - М., 1989. – 629 с.
31. Зубко Н.М. Экономическая теория – Мн.: “НТЦ АПИ”, 1998. – 536 с.
32. Игольников Г., Патрушева Е. Что понимать под конкурентоспособностью, инвестиционной привлекательностью и экономичностью производства. //РЭЖ. – 1996. - № 11. – С. 45-153.
33. Карташев С.В. Marketіng GEO - новый инструмент ведения и анализа маркетинговой информации // Маркетинг и маркетинговые исследования в России. – 2005. - №7. – С. 35-38.
34. Квартальнов В.А. Туризм. – М.: Финансы и статистика, 2000. – 320 с.
35. Ковальчук В.М. Загальна теорія економіки (Теоретична економіка), 2-е видання. – К.: “Астон”, 1998. – 436 с.
36. Котлер Ф. Основы маркетинга: Пер. с англ. - М.: Прогресс, 1990. – 736 с.
37. Котлер Ф., Боуэн Дж., Мейкенз Дж. Маркетинг. Гостеприимство и туризм: Учебник для вызов / Пер. с англ. под ред. Р. Б. Ноздревой. – М:. ЮНИТИ, 1998. – 325 с.
38. Котлер Ф., Боуэн Дж., Мейкенз Дж. Маркетинг. Гостеприимство и туризм. - М.: ЮНИТИ, 1998. – 453 с.
39. Крачило М.П., Король О.Д. Функції та завдання туристичного маркетингу //Туристично-краєзнавчі дослідження. Випуск 2. – К.: ЧП Кармаліта, 1999. – С. 178-193.
40. Крачило Н.П. Основы туризмоведения. – К.: Вища школа, 1980. – 482 с.
41. Курилова В.И. Туризм. – М.: Просвещение, 1988. – 341 с.
42. Ламбен Ж.-Ж. Стратегический маркетинг. - СПб.: Наука, 1996. – 438 с.
43. Лесник А.П., А.В. Чернышев Практика маркетинга в гостиничном и ресторанном бизнесе. – М., 2000. – 430 с.
44. Лозинська М.Ю. Сегментація ринку туристських послуг //Вісник НУ "Львівська Політехніка" "Логістика". – 2004. - №499. - С. 183-191.
45. Макконнелл Кэмпбелл Р., Брю Стэнли Л. Экономикс: Принципы, проблемы и политика. – М.: Республика, 1992. – Т. 2. – 400 с.
46. Максимова И. Оценка конкурентоспособности промышленного предприятия // Маркетинг. - 1996. - №3. - С. 51-56.
47. Мальська М.П., Худо В.В., Цибух В.І. Основи туристичного бізнесу: Навч . посібник. - К: Центр навчальної літератури, 2004. - 272 с.
48. Маркетинг: Учебник / А.Н.Романов, Ю.Ю.Корлюгов, С.А.Красилъников и др.; Под ред. А.Н.Романова. - М.: Банки и биржи, ЮНИТИ, 1996. – 560 с.
49. Маркетинговая политика фирмы. //Общество и экономика. – 1997. - №11-12. – С.12-18.
50. Ноздрева Р.Б., Цыгичко Л.И. Маркетинг: Как побеждать на рынке. - М.: Финансы и статистика, 1991. - 304 с.
51. Ойхман E.Г., Попов Э.В. Реинжиниринг бизнеса: реинжиниринг организаций и информационные технологии. - М.: Финансы и статистика, 1997. – 263 с.
52. Основи економічної теорії: політекономічний аспект: Підручник / Г.Н. Климко, В.П. Нестеренко, Л.О.Каніщенко та інші / За ред. Г.Н. Климка. – К: Вища школа. Знання, 1997. – 743 с.
53. Панкрухин А.П. Маркетинг. – М.: Наука, 1999. – 300 с.
54. Політична економія: Навч. Посібник / К.Т. Кривенко, В.С. Савчук, О.О. Беляєв та ін.; За ред. К.Т. Кривенка. – К.: КНЕУ, 2001. – 436 с.
55. Попов Е.В. Планирование маркетинговых исследований на предприятии // Маркетинг. – 1999. – № 2. – С. 105-112.
56. Попов Е.В. Теория маркетинга. - Екатеринбург: Наука, 1999. – 275 с.
57. Портер М. Международная конкуренция. — М.: Международные отношения, 1993. – 716 с.
58. Портер М. Стратегія конкуренції / Пер. з англ. – К.: Основи,1997. – 549 с.
59. Портер Майкл Е. Стратегія конкуренції /Пер. з англ. А.Олійник, Р.Скільський. – К.: Основи, 1997. - 390 с.
60. Приманки для клиентов //Туристический бизнес. – 2001. - №3 (38) – С. 5.
61. Робинсон К. Конкурентоспособность и маркетинг // Маркетинг и маркетинговые исследования. - 2005. - №1. – С. 32-34.
62. Романов А.Н. Маркетинг. – М.: Наука, 1996. – 498 с.
63. Румянцева К.Р. Менеджмент в організації. - Л.: “Перспектива”, 1997. – 321 с.
64. Скоробогатова Т.Н. Проблемы и перспективы развития туризма в Украине //ФИС. - 1997. - №3. – С. 24-26.
65. Томилов В. В. Организационная культура и предпринимательство. Учебное пособие. - СПб.: СПбУЭФ, 1994. – 274 с.
66. Туризм в Україні: Збірник нормативно-правових актів. - Ужгород, 1999. - Т. 1.
67. Уокер Дж. Р. Введение в гостеприимство: Учебник / Пер. с англ. – М: ЮНИТИ, 1999. – 463 с.
68. Швальбе Х. Практика маркетинга. – М.: Высшая школа, 1995. – 218 с.
69. Шевченко Л.С. Введение в маркетинг: Учебно-практическое пособие. – Харьков: Консум, 2000. – 672 с.
70. Эванс Дж. Р., Берман Б. Маркетинг: Сокр. пер. с англ. /Авт. предисл. и нач. ред. А.А.Горячев. - М.: Экономика, 1993. - 335с.
71. Юданов А. Ю. Конкуренция: теория и практика. Учебно-методическое пособие - М., 1996. – 360 с.
72. Юрик Р.А. Маркетинг как необходимый инструмент управления турфирмой //Маркетинг в России и за рубежом. - №2(40). - 2004. - С. 109-118.
Дополнительная информацияГод написания: 2009
Заказ Заказать Купить «Дослідження конкурентного середовища туристичної фірми»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Концепція створення туристичної фірми
  • ОРГАНІЗАЦІЯ ТА ПРОВЕДЕННЯ ДОСЛІДЖЕННЯ КОНКУРЕНТНОГО СЕРЕДОВИЩА ТУРИСТИЧНОЇ ФІРМИ
  • Контрольна робота з маркетингу туризму
  • Контрольна робота з маркетингу
  • Проблеми формування конкурентного ринкового середовища в Україні
  • Формування конкурентного середовища в промисловості
  • Проблеми формування конкурентного ринкового середовища в Україні
  • Маркетингове дослідження ринку меблів (дослідження ринку меблів)
  • Вплив зовнішнього середовища на ефективність управління сучасним підприємством туристської індустрії
  • Мікросередовище фірми та її виробничий профіль
Cгенерировано за 0.175243 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...