|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua! |
|
-
Забезпечення наукового рівня та достовірності лекцій
Вступ 3
1. Поняття лекції 4
2. Лекція як форма проведення занять у вищій школі з політичної економіки 9
3. Забезпечення наукового рівня та достовірності лекцій в системі вимог до їх проведення 11
Висновки 17
Список використаної літератури 18
-
Оцінка ефективності семінарських занять
ЗМІСТ
Вступ 3
1. Види семінарських занять та методика їх проведення 4
1.1. Поняття та основні завдання семінарського заняття 4
1.2. Види семінарських занять 6
1.3. Методика проведення семінарських занять 10
2. Критерії та показники ефективності семінарських занять 14
2.1 Оцінювання учбових досягнень студентів як фактор підвищення якості освіти 14
2.2. Діагностика якості навчання в сучасних інформаційно-педагогічних системах 20
Висновки 29
Використана література 31
-
Методика ознайомлення учнів з видами образотворчого мистецтва
Зміст
Вступ 3
Розділ 1. Походження та етапи розвитку видів та жанрів образотворчого мистецтва 4
1.1. Поняття про жанри образотворчого мистецтва 4
1.2. Види образотворчого мистецтва 9
1.2.1. Графіка 9
1.2.2. Живопис 11
1.2.3. Скульптура 12
1.2.4. Ювелірні вироби 15
1.2.5. Музичні інструменти 18
1.2.6. Іконопис 19
1.3. Предмет мистецтва, художній образ, зміст та форма 25
1.4. Специфіка художнього образу 26
Розділ 2. Методика ознайомлення учнів з видами образотворчого мистецтва 28
2.1. Малювання з натури 30
2.2. Тематичне малювання 37
2.3. Ілюстративне малювання 38
2.4. Декоративне малювання 40
2.5. Використання нетрадиційних технік на уроках образотворчого мистецтва. 41
2.5.1. Методика проведення занять з образотворчого мистецтва при ознайомленні з таким видом техніки як плямографія 41
2.5.2. Методика проведення занять з образотворчого мистецтва при ознайомленні з технікою - гратографія 42
2.5.3. Методика проведення занять з образотворчого мистецтва при ознайомленні з технікою монотипія на склі 43
2.5.4. Методика проведення занять з образотворчого мистецтва при ознайомленні з технікою - монотипія "близнята" 44
Висновки 46
Список використаної літератури 48
-
МІСЦЕ ФІЗКУЛЬТУРИ У РЕАБІЛІТАЦІЇ ІНВАЛІДІВ
ЗМІСТ
Вступ 3
Розділ 1. Місце фізкультури у реабілітації інвалідів 5
1.1. Роль та значення фізичної культури в житті інвалідів 5
1.2. Використання засобів та методів системи фізичного виховання при роботі з інвалідами 9
1.3. Створення спецзакладів для інвалідів 14
1.4. Проведення спортивних заходів для інвалідів 17
Розділ 2. Особливості проведення занять з дітьми-інвалідами 20
2.1. Використання комплексної диференційованої профілактичної програми 20
2.2. Особливості проведення коригувальних занять 22
2.3. Вправи для розвантаження хребта 23
2.4. Організаційно-методичні основи проведення занять плавання зі слабкозорими підлітками 24
Висновки 28
Література 30
-
МІСЦЕ ФІЗКУЛЬТУРИ У РЕАБІЛІТАЦІЇ ІНВАЛІДІВ
ЗМІСТ
Вступ 3
Розділ 1. Місце фізкультури у реабілітації інвалідів 5
1.1. Роль та значення фізичної культури в житті інвалідів 5
1.2. Використання засобів та методів системи фізичного виховання при роботі з інвалідами 9
1.3. Створення спецзакладів для інвалідів 14
1.4. Проведення спортивних заходів для інвалідів 17
Розділ 2. Особливості проведення занять з дітьми-інвалідами 20
2.1. Використання комплексної диференційованої профілактичної програми 20
2.2. Особливості проведення коригувальних занять 22
2.3. Вправи для розвантаження хребта 23
2.4. Організаційно-методичні основи проведення занять плавання зі слабкозорими підлітками 24
Висновки 28
Література 30
-
Види семінарів, вимоги до їх організації та проведення
План
Види семінарів, вимоги до їх організації та проведення 3
1. Дидактичні основи семінарських, практичних, лабораторних, індивідуальних та інших форм занять 3
2. Види семінарів, вимоги до їх організації та проведення 3
3. Особливості технології і техніки організації та проведення практичних, лабораторних, індивідуальних занять, консультацій і колоквіумів 9
Список використаної літератури 15
-
к/р методика викладання менеджменту
Зміст
1. Ділова гра як інноваційна форма проведення практичних занять з менеджменту 3
2. Міжсесійний контроль у системі навчання. 6
3. Складіть план семінарського заняття з теми "Історія розвитку менеджменту" 9
Література 11
-
ЗВІТ з науково-дослідної та педагогічної практики (на прикладі ТОВ будівельної компанії «Назва»)
Вступ 3
1. Характеристика підприємства 4
2. Характеристика та оцінювання загальної системи організації управління підприємством 6
3. Аналіз стану стратегічного планування роботи з персоналом 10
4. Вивчення та аналіз процесу формування і розвитку кадрового менеджменту та кадрової політики в організації 15
5. Характеристика діючої організації праці, системи оцінювання професійних, ділових та особистісних якостей персоналу 19
6. Аналіз організації оплати та мотивації праці персоналу 22
7. Проведення аудиту персоналу 25
8. Лекція 29
9. Семінарське заняття 37
10. Звіт-самоаналіз проведених занять 38
Висновки і пропозиції 40
Список використаної літератури 44
-
Питання до державних екзаменів з природознавства Спеціальність «Початкове навчання та практична психологія»
1. Особливості вивчення природознавства в малокомплектній школі. 2
2. Аналіз програм курсу „Я і Україна", 2005р. ,''Природознавство 1998" 3
3. Підготовка, організація та методика проведення екскурсій. Приклади. 3
4. Методика формування природничих понять, характеристика понять. Приклади. 5
5. Організація і методика проведення предметних уроків. Приклади. 6
6. Методика роботи з планом та картою на уроках природознавства. 7
7. Аналіз підручників курсу «Я і Україна» та щоденників спостереження. 8
8. Куточок живої природи. Організація та обладнання. Планування роботи і проведення занять. Приклади. 9
9. Позаурочна робота з природознавства її значення. 10
10. Географічний майданчик. Планування роботи та проведення занять. 10
-
Характеристика інтегрованих занять з рідної мови та мовлення
ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПРОБЛЕМИ ІНТЕГРАЦІЇ В ДОШКІЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ 5
1.1 Визначення понять 5
1.2 Моделі інтегрованих занять у дошкільному закладі 10
1.3 Характеристика інтегрованих занять з рідної мови та мовлення 13
РОЗДІЛ 2. ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА 18
2.1 Методика проведення інтегрованих завдань 18
2.2 Результати експерименту 27
2.3 Рекомендації 30
ВИСНОВКИ 32
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 33
ДОДАТКИ 35
Cгенерировано за 0.016787 секунд
|