Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «Основні технологічні та управлінські процеси торгівлі медичними препаратами в аптеках» (ID:52167)

| Размер: 3798 кб. | Объем: 112 стр. | Стоимость: 120 грн. | Добавлена: 11.10.2010 | Код продавца: 5 |
СодержаниеВступ 3
Розділ 1. Основні технологічні та управлінські процеси торгівлі медичними препаратами в аптеках 6
1.1. Основні правила організації торгівлі медичними препаратами 6
1.2. Організація закупівлі медичних препаратів як основний елемент діяльності аптеки 15
Розділ 2. Аналіз технології торгівлі медичними препаратами в аптеці ТОВ “Сіріус-95” 41
2.1. Організація договірної роботи на підприємстві та постачання 41
2.2. Характеристика товарного асортименту 52
2.3. Ефективність діяльності ТОВ “Сіріус-95” 59
2.4. Характеристика організації складської роботи в ТОВ “Сіріус-95” 71
Розділ 3. Розробка рекомендацій стосовно вдосконалення технологічного процесу медичними препаратами в аптеці ТОВ “Сіріус-95” 76
3.1. Методи вдосконалення технологічного процесу торгівлі медичними препаратами в аптеці «Сіріус-95» 76
3.2. Автоматизація ведення технологічного процесу торгівлі медичними препаратами в аптеці “Сіріус-95” 85
3.3. Розрахунок економічних переваг за умов запропонованих нововведень 99
Висновки 105
Список використаної літератури 109
Додатки 113
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
Литература1. Закон Украины «О предприятиях в Украине» от 27 марта 1991 г. // ВВР Украины. — 1991. — № 24. — Ст. 272.
2. Закон Украины «О восстановлении платежеспособности должника или признании его банкротом» в редакции Закона от 30 июня 1999 г. // ВВР Украины. — 1999. — № 42—43. — Ст. 378.
3. Закон України «Про підприємство» // ВВР України. – 1991. - №14.
4. Закон України «Про господарські товариства» // ВВР України. – 1991. – №24.
1. Балабанова Л.В. Оптовая торговля: маркетинг и коммерция. – М.: Экономика, 1990. – 206 с.
2. Битерякова А.М. Информационное моделирование и оценка финансового состояния аптечных предприятий. - ЭВФ, 1998, № 2, с. 39-46.
3. Битерякова А.М. Контроллинг и финансовый менеджмент в маркетинговой деятельности аптечной службы. - Медико-фармацевтический вестник, 1996, № 7-8, с. 11-16.
4. Битерякова А.М. Управление финансами фармацевтической фирмы. - ЭВФ, 1998, ноябрь, с. 87-90.
5. Битерякова А.М. Формирование финансовых результатов. Учет совокупных и предельных затрат. Приемы максимизации прибыли. - ЭВФ, 1997, № 1, с. 38-48.
6. Бревнов А.А. Маркетинг малого предприятия. – К.: Альма-матер, 1998. – 268 с.
7. Види оптових посередників та їхні функції. Опорний конспект лекції з курсу “Організація торгівлі” для студентів ФЕМП, ТФ і ОФФ. – К.: КДТЕУ, 1998. – 28 с.
8. Войчак А.В. Маркетинговый менеджмент. – К.: КНЕУ, 1998. – 268 с.
9. Горкавенко В. Маркетинг. – К.: Лібра, 1998. – 384 с.
10. Горшунова Л.Н., Тюренков И.Н. Практика управления ассортиментом аптечного предприятия // Экономический вестник фармации. 2001. № 10. С. 73–84.
11. Громовик Б. Роль Swot-аналізу в обгрунтуванні перспектив розвитку фармацевтичних підприємств //Аптека. - №3. – 27 января 2003.
12. Громовик Б.П., Гасюк А.Д., Ярко Н.Б. SWOT–анализ деятельности оптовой фармацевтической фирмы // Провизор. — 2000. — № 15. — С. 23–24.
13. Дашков Л.П., Памбухчиянц В.К. Организация, технология и проектирование торговых прдеприятий. – М.: ИВЦ «Маркетинг», 1995. – с. 13-64.
1. Дихтль Е., Хершген Х. Практический маркетинг. – М.: Дело, 1995. – 720 с.
2. Евдокимов Ф.И., Гавва В.М. Азбука маркетинга. – Д., 1998.
3. Еременко С. Фармацевтический рынок Украины в 1999 году: минус третья часть. – Аптека, от 28 февраля 2000, №8. - с.9.
4. Как делать бизнес на спаде, ЕКО. – 1998, №12. – с. 12-19.
5. Кацадзе Н. Здоровый формализм //Комп@ньоН. — 2002. — № 1. — С. 49–50.
6. Котлер Ф. Основы маркетинга. – М.: Ростинтер, 1996. – 704 с.
7. Котлер Ф., Армстронг Г., Сондерс Д., Вонг В. Основы маркетинга. – К., 1998. – 480 с.
8. Куденко Н.В. Стратегический маркетинг. – К.: Вища освіта, 1998. – 512с.
9. Маркетинговая политика фирмы. – Общество и економика, 1997, №11-12.
10. Мнушко З.М., Рогуля О.Ю. Планування товарної політики фармацевтичного підприємства /Фармація ХХІ століття: Матеріали Всеукраїнської наук.-практич. конф. — Харків: Вид-во НФАУ: Золоті сторінки, 2002. — С. 230–231.
11. Мнушко З.Н., Грекова И.А, Пестун И.В. Конкурентоспособность иммуностимулирующих лекарственных средств с точки зрения потребителей // Провизор. — 2000. — № 6.
12. Об эволюции понятия «Маркетинг». – М.: Российский економический журнал, 1997, №11-12.
13. Организация торговли: Учебник для студентов экономический факультетов торговых вузов /Ю.А.Аванесов, Т.К. Идрисов, Г.Н.Сапрохин и др. – М.: Экономика, 1984. – 336 с.
14. Основы предпринимательской деятельности. Маркетинг. – М., 1999.
15. Панкрухин А.П. Маркетинг. – М.: Наука, 1999. – 300 с.
16. Пашкус Ю.В., Мисько О.Н. Введение в бизнес. – Л.: Велта, 1991. – 452с.
17. Підсумки економічного розвитку медичної та мікробіологічної промисловості в Україні. - Аптека, № 5 (276) 5 лютого, 2001. - с.39.
18. Романов А.Н. Маркетинг. – М., 1996. – 498 с.
19. Статистика все знает, да не все скажет, или экспорт и импорт лекарственных средств в 2000 г. – Еженедельник Аптека, №13 (284), от 02 апреля 2001 г.
20. Статистичний щорічник, 1999 рік. / За ред. О.Г.Осауленка. – К.: Державний комітет статистики України, 2000. – 638 с.
21. Стратегічне завдання – структурна перебудова медичної галузі. - Аптека, № 7 (278), 19 лютого 2001. – с.33.
22. Томилина Э. Магазин приватизирован. А где взять товары? // Торговля. – 1993. - №1. – с. 8-12.
23. Тюренков И.Н., Горшунова Л.Н., Битерякова А.М. Анализ аптечного ассортимента // Экономический вестник фармации. 2001. № 12. С. 82–83.
24. Тюренков И.Н., Горшунова Л.Н., Битерякова А.М. Управление запасами аптечного учреждения // Экономический вестник фармации. 2002. № 1. С. 61–67.
25. Тюренков И.Н., Наумова Н.А., Горшунова Л.Н. Изучение маркетингового потенциала аптечного ассортимента // Экономический вестник фармации. 2000. № 4 (26). С. 123–129.
26. Управление проектами /Под редакцией Шапиро В.Д. – С-П.: Основы, 1996. – 208 с.
27. Швальбе Х. Практика маркетинга. – М.: Высшая школа, 1995. – 218 с.
28. Вакуленко Т.Г., Фомина Л.Ф. Анализ бухгалтерской (финансовой) отчетности для принятия управленческих решений. - М.; С.-П., 1999.
29. Скоун Т. Управленческий учет. - М., 1997.
30. Финансовое искусство предпринимателя. - М., 1992.
Дополнительная информацияГод написания: 2009
Заказ Заказать Купить «Основні технологічні та управлінські процеси торгівлі медичними препаратами в аптеках»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Системи технологій промисловості
  • Оптова торгівля лікарськими засобами
  • АСПЕКТИ ФУНКЦІОНУВАННЯ АПТЕЧНОГО ЗАКЛАДУ ТА ПРОЕКТНО-РЕКОМЕНДАЦІЙНИЙ КОМПЛЕКС ЗАХОДІВ ДЛЯ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АВЄСАНА»
  • Управління оптовою торгівлею аптечних закладів
  • Менеджмент як наука управління в охороні здоров’я
  • Менеджмент як наука управління в охороні здоров’я
  • Основні технологічні операції виробництва тихих вин
  • Основні технологічні операції виробництва тихих вин
  • Інформаційні системи в менеджменті
  • Технологія виготовлення паперу
Cгенерировано за 0.178506 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...