Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

Тема: «Основні технологічні та управлінські процеси торгівлі медичними препаратами в аптеках» (ID:52167)

| Размер: 3798 кб. | Объем: 112 стр. | Стоимость: 120 грн. | Добавлена: 11.10.2010 | Код продавца: 5 |
СодержаниеВступ 3
Розділ 1. Основні технологічні та управлінські процеси торгівлі медичними препаратами в аптеках 6
1.1. Основні правила організації торгівлі медичними препаратами 6
1.2. Організація закупівлі медичних препаратів як основний елемент діяльності аптеки 15
Розділ 2. Аналіз технології торгівлі медичними препаратами в аптеці ТОВ “Сіріус-95” 41
2.1. Організація договірної роботи на підприємстві та постачання 41
2.2. Характеристика товарного асортименту 52
2.3. Ефективність діяльності ТОВ “Сіріус-95” 59
2.4. Характеристика організації складської роботи в ТОВ “Сіріус-95” 71
Розділ 3. Розробка рекомендацій стосовно вдосконалення технологічного процесу медичними препаратами в аптеці ТОВ “Сіріус-95” 76
3.1. Методи вдосконалення технологічного процесу торгівлі медичними препаратами в аптеці «Сіріус-95» 76
3.2. Автоматизація ведення технологічного процесу торгівлі медичними препаратами в аптеці “Сіріус-95” 85
3.3. Розрахунок економічних переваг за умов запропонованих нововведень 99
Висновки 105
Список використаної літератури 109
Додатки 113
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
Литература1. Закон Украины «О предприятиях в Украине» от 27 марта 1991 г. // ВВР Украины. — 1991. — № 24. — Ст. 272.
2. Закон Украины «О восстановлении платежеспособности должника или признании его банкротом» в редакции Закона от 30 июня 1999 г. // ВВР Украины. — 1999. — № 42—43. — Ст. 378.
3. Закон України «Про підприємство» // ВВР України. – 1991. - №14.
4. Закон України «Про господарські товариства» // ВВР України. – 1991. – №24.
1. Балабанова Л.В. Оптовая торговля: маркетинг и коммерция. – М.: Экономика, 1990. – 206 с.
2. Битерякова А.М. Информационное моделирование и оценка финансового состояния аптечных предприятий. - ЭВФ, 1998, № 2, с. 39-46.
3. Битерякова А.М. Контроллинг и финансовый менеджмент в маркетинговой деятельности аптечной службы. - Медико-фармацевтический вестник, 1996, № 7-8, с. 11-16.
4. Битерякова А.М. Управление финансами фармацевтической фирмы. - ЭВФ, 1998, ноябрь, с. 87-90.
5. Битерякова А.М. Формирование финансовых результатов. Учет совокупных и предельных затрат. Приемы максимизации прибыли. - ЭВФ, 1997, № 1, с. 38-48.
6. Бревнов А.А. Маркетинг малого предприятия. – К.: Альма-матер, 1998. – 268 с.
7. Види оптових посередників та їхні функції. Опорний конспект лекції з курсу “Організація торгівлі” для студентів ФЕМП, ТФ і ОФФ. – К.: КДТЕУ, 1998. – 28 с.
8. Войчак А.В. Маркетинговый менеджмент. – К.: КНЕУ, 1998. – 268 с.
9. Горкавенко В. Маркетинг. – К.: Лібра, 1998. – 384 с.
10. Горшунова Л.Н., Тюренков И.Н. Практика управления ассортиментом аптечного предприятия // Экономический вестник фармации. 2001. № 10. С. 73–84.
11. Громовик Б. Роль Swot-аналізу в обгрунтуванні перспектив розвитку фармацевтичних підприємств //Аптека. - №3. – 27 января 2003.
12. Громовик Б.П., Гасюк А.Д., Ярко Н.Б. SWOT–анализ деятельности оптовой фармацевтической фирмы // Провизор. — 2000. — № 15. — С. 23–24.
13. Дашков Л.П., Памбухчиянц В.К. Организация, технология и проектирование торговых прдеприятий. – М.: ИВЦ «Маркетинг», 1995. – с. 13-64.
1. Дихтль Е., Хершген Х. Практический маркетинг. – М.: Дело, 1995. – 720 с.
2. Евдокимов Ф.И., Гавва В.М. Азбука маркетинга. – Д., 1998.
3. Еременко С. Фармацевтический рынок Украины в 1999 году: минус третья часть. – Аптека, от 28 февраля 2000, №8. - с.9.
4. Как делать бизнес на спаде, ЕКО. – 1998, №12. – с. 12-19.
5. Кацадзе Н. Здоровый формализм //Комп@ньоН. — 2002. — № 1. — С. 49–50.
6. Котлер Ф. Основы маркетинга. – М.: Ростинтер, 1996. – 704 с.
7. Котлер Ф., Армстронг Г., Сондерс Д., Вонг В. Основы маркетинга. – К., 1998. – 480 с.
8. Куденко Н.В. Стратегический маркетинг. – К.: Вища освіта, 1998. – 512с.
9. Маркетинговая политика фирмы. – Общество и економика, 1997, №11-12.
10. Мнушко З.М., Рогуля О.Ю. Планування товарної політики фармацевтичного підприємства /Фармація ХХІ століття: Матеріали Всеукраїнської наук.-практич. конф. — Харків: Вид-во НФАУ: Золоті сторінки, 2002. — С. 230–231.
11. Мнушко З.Н., Грекова И.А, Пестун И.В. Конкурентоспособность иммуностимулирующих лекарственных средств с точки зрения потребителей // Провизор. — 2000. — № 6.
12. Об эволюции понятия «Маркетинг». – М.: Российский економический журнал, 1997, №11-12.
13. Организация торговли: Учебник для студентов экономический факультетов торговых вузов /Ю.А.Аванесов, Т.К. Идрисов, Г.Н.Сапрохин и др. – М.: Экономика, 1984. – 336 с.
14. Основы предпринимательской деятельности. Маркетинг. – М., 1999.
15. Панкрухин А.П. Маркетинг. – М.: Наука, 1999. – 300 с.
16. Пашкус Ю.В., Мисько О.Н. Введение в бизнес. – Л.: Велта, 1991. – 452с.
17. Підсумки економічного розвитку медичної та мікробіологічної промисловості в Україні. - Аптека, № 5 (276) 5 лютого, 2001. - с.39.
18. Романов А.Н. Маркетинг. – М., 1996. – 498 с.
19. Статистика все знает, да не все скажет, или экспорт и импорт лекарственных средств в 2000 г. – Еженедельник Аптека, №13 (284), от 02 апреля 2001 г.
20. Статистичний щорічник, 1999 рік. / За ред. О.Г.Осауленка. – К.: Державний комітет статистики України, 2000. – 638 с.
21. Стратегічне завдання – структурна перебудова медичної галузі. - Аптека, № 7 (278), 19 лютого 2001. – с.33.
22. Томилина Э. Магазин приватизирован. А где взять товары? // Торговля. – 1993. - №1. – с. 8-12.
23. Тюренков И.Н., Горшунова Л.Н., Битерякова А.М. Анализ аптечного ассортимента // Экономический вестник фармации. 2001. № 12. С. 82–83.
24. Тюренков И.Н., Горшунова Л.Н., Битерякова А.М. Управление запасами аптечного учреждения // Экономический вестник фармации. 2002. № 1. С. 61–67.
25. Тюренков И.Н., Наумова Н.А., Горшунова Л.Н. Изучение маркетингового потенциала аптечного ассортимента // Экономический вестник фармации. 2000. № 4 (26). С. 123–129.
26. Управление проектами /Под редакцией Шапиро В.Д. – С-П.: Основы, 1996. – 208 с.
27. Швальбе Х. Практика маркетинга. – М.: Высшая школа, 1995. – 218 с.
28. Вакуленко Т.Г., Фомина Л.Ф. Анализ бухгалтерской (финансовой) отчетности для принятия управленческих решений. - М.; С.-П., 1999.
29. Скоун Т. Управленческий учет. - М., 1997.
30. Финансовое искусство предпринимателя. - М., 1992.
Дополнительная информацияГод написания: 2009
Заказ Заказать Купить «Основні технологічні та управлінські процеси торгівлі медичними препаратами в аптеках»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Системи технологій промисловості
  • Оптова торгівля лікарськими засобами
  • АСПЕКТИ ФУНКЦІОНУВАННЯ АПТЕЧНОГО ЗАКЛАДУ ТА ПРОЕКТНО-РЕКОМЕНДАЦІЙНИЙ КОМПЛЕКС ЗАХОДІВ ДЛЯ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АВЄСАНА»
  • Управління оптовою торгівлею аптечних закладів
  • Менеджмент як наука управління в охороні здоров’я
  • Менеджмент як наука управління в охороні здоров’я
  • Основні технологічні операції виробництва тихих вин
  • Основні технологічні операції виробництва тихих вин
  • Інформаційні системи в менеджменті
  • Технологія виготовлення паперу
Cгенерировано за 0.179755 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів