|
-
Інноваційний менеджмент
План
Вступ 3
1. Вибір пріоритетного напрямку пошуку інноваційних пропозицій 4
2. Організація інноваційного процесу 5
2.1. Алгоритм інноваційного процесу. 5
2.2. Використані методи генерації інноваційних ропозицій. 7
3. Розробка і втілення інноваційних пропозицій 9
3.1. Обґрунтування потреби інновацій і оцінка ринкових якостей інновації 9
3.2. Економічна оцінка прибутковості інновації 11
4.Практичне застосування інновації для зміцнення ринкових позицій 16
Висновки 18
Література 20
-
Розробка інноваційних пропозицій. Практичне застосування інновації для зміцнення ринкових позицій фірми
Вступ
1. Актуалізація ринкового сектору, вибір пріоритетного напрямку інноваційних пропозицій
2. Організація інноваційного процесу
2.1. Алгоритм інноваційного процесу
2.2. Використані методи генерації інноваційних пропозицій
3. Розробка інноваційних пропозицій
3.1. Обґрунтування потреби та можливості інновації у конкретному ринковому секторі
3.2. Сутність та зміст групи особистих інноваційних пропозицій
3.3. Економічна оцінка прибутковості інновацій
3.4. Оцінка ринкових якостей інновації
4. Практичне застосування інновації для зміцнення ринкових позицій фірми
4.1. Впровадження інновації в умовах малого підприємства, підрозділу, відділу.
4.2. Організація інноваційної поведінки у фірмі, підрозділі при роботі з клієнтами
Заключення
Список використаної літератури
-
СУТНІСТЬ ІНОВАЦІЙНОГО ПРОЦЕСУ
ЗМІСТ
ВСТУП 3
1. 1. СУТНІСТЬ ІНОВАЦІЙНОГО ПРОЦЕСУ 4
1.1. Основні поняття 4
1.2. Іноваційний процес 5
1.3. Класифікація інновацій 7
1.4. Загальна економічна ефективність іновацій 8
2. АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 11
2.1. Характеристика підприємства 11
2.2. Аналіз техніко-економічних показників підприємства 12
2.3.Опис інновації та інноваційного продукту 17
3.ПРОГНОЗ ЕКОНОМІЧНИХ ТА ФІНАНСОВИХ ПОКАЗНИКІВ ІННОВАЦІЙНОГО ПРОЕКТУ 19
3.1. Обґрунтування впровадження інноваційного проекту 19
3.2. Прогноз економічних та фінансових показників інноваційного проекту 21
3.3.Оцінка ефективності інноваційного проекту 25
3.4. Аналіз ризиків 27
ВИСНОВКИ 29
ЛІТЕРАТУРА 32
-
Фінансове забезпечення інноваційних проектів
ВСТУП 3
1. СУТНІСТЬ ФІНАНСУВАННЯ ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 5
1.1. Поняття інновації та інноваційного процесу 5
1.2. Організація державної підтримки інноваційної діяльності 10
1.3. Джерела фінансування інноваційних проектів на підприємстві 14
2. МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ОЦІНКИ ІННОВАЦІЙНИХ ПРОЕКТІВ. 26
2.1. Види оцінок інноваційного проекту. 26
2.2. Методи оцінки інноваційного проекту 28
2.3. Оцінка ефективності впровадження інновацій. 33
3. ПРАКТИЧНІ ПОЛОЖЕННЯ ОЦІНКИ. 39
3.1. Характеристика діяльності АТ ”Аналітприлад” 39
3.2. Аналіз і оцінка ефективності інноваційного проекту 52
3.3. Шляхи (напрями) удосконалення фінансового забезпечення інноваційного проекту 64
ВИСНОВКИ 70
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 73
-
Аналіз ефективності інноваціонної діяльності
ВСТУП 3
1. СУТНІСТЬ ФІНАНСУВАННЯ ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 5
1.1. Поняття інновації та інноваційного процесу 5
1.2. Методи оцінки інноваційного проекту 8
1.3. Оцінка ефективності впровадження інновацій. 11
2. АНАЛІЗ ФІНАНСОВО-ВИРОБНИЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 16
2.1. Характеристика діяльності АТ ”Новатек” 16
2.2. Оцінка фінансового стану підприємства 18
3. ПРАКТИЧНІ ПОЛОЖЕННЯ ОЦІНКИ ЕФЕКТИВНОСТІ ІННОВАЦІЙНОГО ПРОЕКТУ 26
3.1. Аналіз і оцінка ефективності інноваційного проекту 26
3.2. Аналіз ризиків здійснення проекту 30
ВИСНОВКИ 34
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 37
-
Інновації як об’єкт менеджменту
1. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ІННОВАЦІЙНОГО ПРОЦЕСУ: ПОНЯТТЯ, СУТНІСТЬ, ЗМІСТ. 3
2. СТРУКТУРА ІННОВАЦІЙНОГО ПРОЦЕСУ. 9
3. МОДЕЛІ ПОШИРЕННЯ ІННОВАЦІЙ. 18
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 26
-
Ринковий механізм впровадження інновацій
ВСТУП 2 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПРОЦЕСУ ВПРОВАДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙ 5 1.1. ЕКОНОМІЧНИЙ ЗМІСТ ІННОВАЦІЇ 5 1.2. СУБ’ЄКТ ІННОВАЦІЇ: ПІДПРИЄМСТВО, СПОЖИВАЧ, ДЕРЖАВА. 7 1.3. ЕТАПИ ВПРОВАДЖЕННЯ ІННОВАЦІЇ 13 РОЗДІЛ 2. СИСТЕМА ВПРОВАДЖЕННЯ ІННОВАЦІЇ ТА ЇЇ СКЛАДОВІ 17 2.1. ПОНЯТТЯ РИНКОВОГО МЕХАНІЗМУ ВПРОВАДЖЕННЯ ІННОВАЦІЇ 17 2.2. СКЛАДОВІ РИНКОВОГО МЕХАНІЗМУ В ІННОВАЦІЙНОМУ ПРОЦЕСІ. 18 2.3. ДЕРЖАВНІ ІНСТРУМЕНТИ, ЯКІ ВПЛИВАЮТЬ НА АКТИВІЗАЦІЮ ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. 22 РОЗДІЛ 3. ТЕНДЕНЦІЇ ФОРМУВАННЯ РИНКОВОГО МЕХАНІЗМУ ВПРОВАДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙ В ЕКОНОМІЦІ УКРАЇНИ. 25 ВИСНОВКИ 32 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 35 ДОДАТОК А 38
-
Інновації як об'єкт інвестиційного процесу
1. Суть інновації та іноваційної діяльності підприємства 3
2. Інновації як об'єкт інвестиційного процесу 5
Література 14
-
Організація інноваційного процесу
Зміст:
Вступ 3
1. Організація інноваційного процесу 4
2. Характеристика етапів інноваційного процесу 6
Висновок 14
Література 15
-
Організація інноваційного процесу
Зміст:
Вступ 3
1. Організація інноваційного процесу 4
2. Характеристика етапів інноваційного процесу 6
Висновок 14
Література 15
Cгенерировано за 0.180900 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
Від партнерів
загрузка...
|
|
|