|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua! |
|
-
Взаємозв’язок операційної системи з факторами зовнішнього середовища
ВСТУП 2
1. ПОНЯТТЯ ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ЙОГО ФАКТОРИ 4
1.1. ОСНОВНІ ПІДХОДИ ДО ОПЕРАТИВНОГО УПРАВЛІННЯ ОРГАНІЗАЦІЄЮ 4
1.2. КЛАСИФІКАЦІЯ ФАКТОРІВ ВПЛИВУ ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА НА ДІЯЛЬНІСТЬ ОРГАНІЗАЦІЇ 9
2. ВЗАЄМОЗВ’ЯЗОК ОПЕРАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ З ФАКТОРАМИ ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА 15
2.1. ОСНОВНІ ЧИННИКИ ЕФЕКТИВНОСТІ ОПЕРАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ 15
2.2. АНАЛІЗ ВЗАЄМОДІЇ ОРГАНІЗАЦІЇ З ОТОЧЕННЯМ 20
3. РОЗРОБКА СТРАТЕГІЇ ОРГАНІЗАЦІЇ 27
ВИСНОВКИ 37
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 39
-
Взаємозв’язок операційної системи з факторами зовнішнього середовища
ВСТУП 2 1. ПОНЯТТЯ ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ЙОГО ФАКТОРИ 4 1.1. ОСНОВНІ ПІДХОДИ ДО ОПЕРАТИВНОГО УПРАВЛІННЯ ОРГАНІЗАЦІЄЮ 4 1.2. КЛАСИФІКАЦІЯ ФАКТОРІВ ВПЛИВУ ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА НА ДІЯЛЬНІСТЬ ОРГАНІЗАЦІЇ 9 2. ВЗАЄМОЗВ’ЯЗОК ОПЕРАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ З ФАКТОРАМИ ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА 15 2.1. ОСНОВНІ ЧИННИКИ ЕФЕКТИВНОСТІ ОПЕРАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ 15 2.2. АНАЛІЗ ВЗАЄМОДІЇ ОРГАНІЗАЦІЇ З ОТОЧЕННЯМ 20 3. РОЗРОБКА СТРАТЕГІЇ ОРГАНІЗАЦІЇ 27 ВИСНОВКИ 37 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 39
-
Стратегічний аналіз середовища організації
Вступ 3
1.Методичний підхід до аналізу середовища організації 5
1.1. Аналіз середовища організації як стадія стратегічного планування 5
1.2.Методи стратегічного аналізу середовища організації 7
1.3.Інформаційне забезпечення дослідження середовища організації 8
2. SWOT аналіз середовища ВАТ "Назва" 9
2.1. Загальні характеристики діяльності ВАТ "Назва" 9
2.2. Аналіз зовнішнього середовища ВАТ "Назва" 12
2.3. Аналіз внутрішнього середовища ВАТ "Назва" 17
2.4. Побудова матриці SWOT 20
3. Обґрунтування напрямів розвитку ВАТ „Назва” за результатами SWOT аналізу 24
Висновки 29
Список літератури 32
Додатки 34-36
-
Характеристика внутрішнього середовища ТОВ "ПРОГРЕС"
ЗМІСТ
Вступ.......................................................................................................................... 3
1. Сутність та аналіз внутрішнього середовища................................................... 5
2. Характеристика елементів внутрішнього середовища...................................... 9
2.1. Цілі підприємства........................................................................................... 9
2.2. Структура підприємства................................................................................ 10
2.3. Торгово-технологічні процеси на підприємстві.......................................... 13
2.4. Класифікація персоналу підприємства. Завдання...................................... 17
3. Характеристика внутрішнього середовища ТОВ "ПРОГРЕС"........................ 23
3.1. Загальна характеристика господарювання ТОВ "ПРОГРЕС"................. 23
3.2. Аналіз елементів внутрішнього середовища ТОВ "ПРОГРЕС"............... 26
Висновки та пропозиції............................................................................................ 35
Використана література............................................................................................ 37
-
Сутність та аналіз внутрішнього середовища
ЗМІСТ
Вступ.......................................................................................................................... 3
1. Сутність та аналіз внутрішнього середовища................................................... 5
2. Характеристика елементів внутрішнього середовища...................................... 9
2.1. Цілі підприємства........................................................................................... 9
2.2. Структура підприємства................................................................................ 10
2.3. Торгово-технологічні процеси на підприємстві.......................................... 13
2.4. Класифікація персоналу підприємства. Завдання...................................... 17
3. Характеристика внутрішнього середовища ТОВ "ПРОГРЕС"........................ 23
3.1. Загальна характеристика господарювання ТОВ "ПРОГРЕС"................. 23
3.2. Аналіз елементів внутрішнього середовища ТОВ "ПРОГРЕС"............... 26
Висновки та пропозиції............................................................................................ 35
Використана література............................................................................................ 37
-
Аналіз менеджменту Відкритого акціонерного товариства “Сумсільмаш”
ЗМІСТ
Вступ...................................................................................................................3
1. Загальна характеристика ВАТ "Сумсільмаш".........................................5
1.1. Спеціалізація підприємства....................................................................5
1.2. Цілі та задачі функціювання...................................................................7
2. Аналіз внутрішнього середовища ВАТ "Сумсільмаш".........................10
2.1. Вивчення структури управління підприємством...............................10
2.2. Персонал як елемент внутрішнього середовища організації............14
2.3. Загальний опис технологій, які використовує підприємство для виробництва продукції..........................................................................23
3. Дослідження зовнішнього середовища......................................................27
3.1. Основні споживачі продукції підприємства.......................................28
3.2. Аналіз конкурентного середовища......................................................30
3.3. Постачальники як один з факторів зовнішнього середовища...........34
3.4. Законодавча база щодо діяльності підприємства...............................35
4. Структура виробничого процесу..................................................................39
Висновки..................................................................................................... 43
Список використаної літератури...............................................................45
Додатки........................................................................................................46
-
Аналіз менеджменту ВАТ “Агромаш”
ЗМІСТ
Вступ....................................................................................................................3
1. Загальна характеристика ВАТ "Агромаш"......................................................5
1.1. Спеціалізація підприємства.....................................................................5
1.2. Цілі та задачі функціювання...................................................................7
2. Аналіз внутрішнього середовища ВАТ "Агромаш"......................................10
2.1. Вивчення структури управління підприємством................................10
2.2. Персонал як елемент внутрішнього середовища організації.............13
2.3. Загальний опис технологій, які використовує підприємство для виробництва продукції..........................................................................20
3. Дослідження зовнішнього середовища..........................................................25
3.1. Основні споживачі продукції підприємства........................................25
3.2. Аналіз конкурентного середовища.......................................................28
3.3. Постачальники як один з факторів зовнішнього середовища...........32
3.4. Законодавча база щодо діяльності підприємства...............................33
4. Структура виробничого процесу.....................................................................36
Висновки..................................................................................................... 39
Список використаної літератури...............................................................41
Додатки.........................................................................................................43
-
Аналіз менеджменту ВАТ "Сумсільмаш"
ЗМІСТ
Вступ...................................................................................................................3
1. Загальна характеристика ВАТ "Сумсільмаш".........................................5
1.1. Спеціалізація підприємства....................................................................5
1.2. Цілі та задачі функціювання...................................................................7
2. Аналіз внутрішнього середовища ВАТ "Сумсільмаш".........................10
2.1. Вивчення структури управління підприємством...............................10
2.2. Персонал як елемент внутрішнього середовища організації............14
2.3. Загальний опис технологій, які використовує підприємство для виробництва продукції..........................................................................23
3. Дослідження зовнішнього середовища......................................................27
3.1. Основні споживачі продукції підприємства.......................................28
3.2. Аналіз конкурентного середовища......................................................30
3.3. Постачальники як один з факторів зовнішнього середовища...........34
3.4. Законодавча база щодо діяльності підприємства...............................35
4. Структура виробничого процесу..................................................................39
Висновки..................................................................................................... 43
Список використаної літератури...............................................................45
Додатки........................................................................................................46
-
Аналіз внутрішнього середовища підприємства
Вступ 3
1.Загальна характеристика ВАТ "Кривбасрудмаш" 5
1.1.Спеціалізація підприємства 5
1.2 Цілі та задачі функціонування 5
2.Аналіз внутрішнього середовища ВАТ "Кривбасрудмаш" 8
2.1 Вивчення структури управління підприємством 8
2.2.Персонал як елемент внутрішнього середовища організації 11
2.3 Загальний опис технологій, які використовує підприємство для виробництва продукції 20
3.Структура виробничого процесу 23
Висновки 26
Список використаної літератури 28
-
Управління зв’язками АТ з контрагентами зовнішнього середовища
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. Теоретико-методологічні основи дослідження середовища функціонування 6
1.1. Дослідження сутності категорії «середовище функціонування організації» 6
1.2. Зовнішнє середовище організації 17
1.3. Аналіз методів дослідження середовища організації 36
1.4. Огляд існуючих підходів до управління зв’язками організації з зовнішнім середовищем 42
РОЗДІЛ 2. Дослідження сфери діяльності "..." 52
2.1. Загальна організаційно-економічна характеристика підприємства 52
2.2. Аналіз факторів макросередовища підприємства 61
2.3. Аналіз факторів мікросередовища 76
РОЗДІЛ 3. Дослідження економічної ефективності інвестицій на підприємстві та їх впливу на підвищення ефективності зв’язків з контрагентами зовнішнього середовища 95
3.1. Обґрунтування напрямків підвищення ефективності зв’язків з контрагентами зовнішнього середовища 95
3.2. Оцінка ефективності запропонованих заходів 95
ВИСНОВКИ 96
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 97
ДОДАТКИ 109
-
Дослідження внутрішнього середовища підприємства
Зміст
Вступ 3
Дослідження внутрішнього середовища підприємства 6
1. Основні підходи до розуміння середовища підприємства 6
2. Дослідження внутрішнього середовища підприємства 11
Висновки 23
Список використаної літератури 24
Cгенерировано за 0.012100 секунд
|