Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «Проведення маркетингових досліджень» (ID:51565)

| Размер: 920 кб. | Объем: 27 стр. | Стоимость: 70 грн. | Добавлена: 11.10.2010 | Код продавца: 5 |
СодержаниеВступ3
1. Назва фірми і форма власності5
2. Організаційна структура5
3. Товарний асортимент7
4. Проведення маркетингових досліджень8
5. Результати анкетування9
6. Аналіз факторів зовнішнього середовища на функціонування підприємства10
7. SWOT-аналіз12
8. Метод ціноутворення, який утворюється на підприємстві14
9. Спосіб просування товару15
10. Реклама та салоган18
Газета 18
11. Спосіб контролю21
12. Висновок і рекомендації23
Література26
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
ЛитератураАренков И. А. Маркетинговые исследования: основы теории и методики - СПб.: СПбУЭФ, 1997.
Багиев Г. Л., Аренков И. А. Основы маркетинговых исследований - СПб: СПбУЭФ,1998.
Багиев Г. Л., Аренков И. А. Основы современного маркетинга: учебно-наглядное пособие- СПб.: СПбУЭФ, 1999.
Бизнес-план. Практические рекомендации по составлению и оформлению.-М.:- Учебно-консультационный Центр АСМАП, 1994.
Бизнес-план. Методические материалы. под ред. проф. Р.Г.Маниловского.-М.; 1995г.
Бизнес-план инвестиционного проекта. Отечественны и зарубежный опыт. Современная практика и документация. под общ. Ред. В.М.Попова.-М.; 1997г.
Боумен К. Основы стратегического менеджмента./ Пер. с англ. под ред. Л.Г. Зайцева, М.И. Соколовой. М:Юнити; 1997.
Егоров А. Ю. Комплексный анализ в системе маркетинговой деятельности - М., 1994.
Дойль Питер. Мененджмент: стратегия и тактика/ Пер. с англ. А.Вихровский, В. Кузина. :Питер,1999
Котлер Ф. Основы маркетинга - М.: Прогресс, 1999.
Лунев В.Л. Тактика и стратегия управления фирмой. – М.: Финпресс, НГАЗиУ, 1997.
Томпсон А.А., Стрикленд А. Дж. Стратегический менеджмент. Искусство разработки и реализации стратегии: Учебник для вузов/ Пер. с англ. под ред. Л.Г. Зайцева, М.И. Соколовой. — М: Банки и Биржи, 1998.
Швальбе К. Практика маркетинга для малых и сред­них предприятий. М.: Республика, 1995.
Економiка пiдприемства.:Пiдручник.- В 2 т.Т2 /За редакцiею С.Ф.Покропивного.-К.:Вид.-во "Хвиля-Прес",1995.
Економіка підприємств. Під. Ред. Покропивного С.Ф. – К. КНЕУ : 2000.
Липсиц И.В. Бизнес-план - основа успеха: Практ.пособие.-М.: Машиностроение, 1992.
Макаревич Л.М. Бизнес-план для иностранного инвестора.-М.; 1998г.
Маниловский Р. Г., Бизнес – план, М., Финансы и статистика, 1997г.
Дополнительная информацияГод написания: 2009
Заказ Заказать Купить «Проведення маркетингових досліджень»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Аналіз проведення маркетингових досліджень споживачів
  • Маркетингові дослідження цінової стратегії підприємства
  • Маркетингові дослідження ринку фінансових послуг країни
  • Організація та проведення маркетингового дослідження напрямків вдосконалення асортименту туристичного підприємства
  • Організація та проведення маркетингових досліджень підприємством
  • Маркетинг
  • Маркетингові дослідження при розробці нових товарів
  • Маркетингове дослідження споживачів
  • Суть, мета і завдання маркетингових досліджень
  • Організація та проведення маркетингових досліджень на підприємстві
  • Організація та проведення дослідження споживачів туристичних послуг
Cгенерировано за 0.158320 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...