|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua! |
|
-
Закономірності впливу масштабів діяльності на економічні показники підприємства в ринкових умовах
Вступ 3
1. Закономірність динаміки загальних і середніх доходів, витрат та прибутків із змінами обсягів виробництва в короткотермінову та довгостроковому економічних періодах 4
1.1. Рівновага фірми в короткостроковому періоді 6
1.2. Рівновага фірми в довгостроковому періоді 15
2. Позитивний ефект масштабу виробництва та поняття природних монополій 22
3. Економічні і бухгалтерські витрати і прибутки 29
4. Правило вибору підприємством обсягу виробництва і цін при стратегіях максимізації прибутку та лімітуючого ціноутворення 34
Висновок 39
Список використаної літератури 41
-
Функції фірми та їх відображення у стратегії бізнесу
ВСТУП 3
1. Прибуток як мета діяльності фірми 4
2. Теорії витрат виробництва і прибутків 9
2.1. Витрати у короткостроковому періоді. 16
2.2. Витрати у довгостроковому періоді . 22
3. Функціональні стратегії фірми 29
4. Маркетингова стратегія як одна з функціональних стратегій фірми 33
Висновок. 43
Література 46
-
Управлінські рішення, їх суть і фактори, що впливають на їх результативність. Чинники що впливають на прийняття управлінських рішень щодо питань - виробляти чи купувати
Управлінські рішення, їх суть і фактори, що впливають на їх результативність. Чинники що впливають на прийняття управлінських рішень щодо питань "виробляти чи купувати"
Література
-
Фактори виробництва, їх оптимальне сполучення
ВСТУП. 3
1.ОЗНАЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА, ЙОГО СУСПІЛЬНА ФУНКЦІЯ 4
1.1. ВИРОБНИЧА ФУНКЦІЯ. 5
1.2. ГРАФІЧНЕ ЗОБРАЖЕННЯ ВИРОБНИЧОЇ ФУНКЦІЇ. 8
2. ВИТРАТИ ТА ФАКТОРИ ВИРОБНИЦТВА , ЇХ ВЗАЄМОДІЯ. 12
2.1. ВИТРАТИ ВИРОБНИЦТВА В КОРОТКОСТРОКОВОМУ ПЕРІОДІ. 14
2.2. ВИТРАТИ ВИРОБНИЦТВА ТА ВИРОБНИЧИЙ ВИБІР В ДОВГОСТРОКОВОМУ ПЕРІОДІ. 19
3. РИНОК ФАКТОРІВ ВИРОБНИЦТВА. 26
ВИСНОВОК. 32
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ. 34
-
мікроекономіка
1. Цінова еластичність попиту: поняття, фактори, методи обчислення
2. Граничні величини і типовий характер їх зміни про наростання обсягів виробництва
-
Поведінка витрат виробництва в короткостроковому періоді
Завдання 1. 3
Проаналізуйте поведінку витрат виробництва в короткому періоді. В чому полягає економічне значення взаємної динаміки спільних, середніх та граничних витрат 3
Завдання 2. 14
Література. 16
-
Предмет: Мікроекономіка. Вид роботи: контрольна
Варіант 9 3
1. Вхідні та вихідні бар’єри та їх вплив на економічний стан виробника учасника 3
2. Праця як фактор виробництва. Формування ціни праці у різних ринкових структурах 7
Задача 13
Список використаної літератури 17
Варіант 6 18
1. Залежність споживання від зміни доходу споживача. Лінія Енгеля 18
2. Типовий характер зміни витрат виробництва у довгостроковому періоді 21
Задача 28
Список використаної літератури 32
Варіант 7 33
1. Залежність споживання від варіацій цін на блага. Побудова ліній „ціна-споживання” та ліній попиту 33
2. Рівновага фірми, галузі, ринку в довгостроковому періоді за умов досконалої конкуренції, її рухливість та механізм відновлення 39
Задача 44
Список використаних джерел 48
-
РИНКОВА КОНКУРЕНЦІЯ ВИРОБНИЧИХ ФАКТОРІВ
Вступ 3
1. ПОНЯТТЯ ФАКТОРІВ ВИРОБНИЦТВА 5
1.1. Фактори виробництва: види, типи, функції 5
1.2. Поєднання факторів виробництва 7
2. РИНКОВА КОНКУРЕНЦІЯ ВИРОБНИЧИХ ФАКТОРІВ 9
2.1.Попит на ресурси за наявності лише одного змінного фактора 9
2.2.Попит на ресурси за наявності декількох змінних факторів 13
2.3.Крива ринкового попиту 14
2.4.Пропозиція ресурсів для фірми 16
2.5Ринкова пропозиція ресурсів 17
3.РІВНОВАГА НА КОНКУРЕНТНОМУ РИНКУ РЕСУРСІВ ВИРОБНИЦТВА 19
3.1.Економічна рента 19
4.РИНКИ РЕСУРСІВ ВИРОБНИЦТВА ПРИ НАЯВНОСТІ МОНОПСОНІЧНОЇ ВЛАДИ 21
4.1.Граничні та середні витрати 21
4.2.Рішення фірми щодо купівлі ресурсу 22
5.РИНКИ РЕСУРСІВ ВИРОБНИЦТВА ПРИ НАЯВНОСТІ МОНОПОЛЬНОЇ ВЛАДИ 24
5.1.Монопольна влада над рівнем заробітної плати 24
5.2.Двосекторна модель найму робочої сили 26
5.3.Двостороння монополія на ринку праці 28
Висновки 30
Список літератури 32
-
Маркетингова цінова політика
ЗМІСТ
Вступ 3
1. ЗАДАЧІ ЦІНОУТВОРЕННЯ В КОНТЕКСТІ ЦІЛЕЙ ФІРМИ 5
2. АНАЛІЗ ФАКТОРІВ, ЩО ВПЛИВАЮТЬ НА ПРОЦЕС ЦІНОУТВОРЕННЯ 9
2.1. Зовнішні фактори 9
2.1.1. Попит 9
2.1.2. Конкуренція 11
2.1.3. Державне регулювання 12
2.2. Внутрішні фактори 14
2.2.1. Економічна цінність товару для покупців 14
2.2.2. Рівень втрат обсягів продукції 16
3. РОЗРОБКА СТРАТЕГІЇ ЦІНОУТВОРЕННЯ 18
4. УСТАНОВЛЕННЯ БАЗОВОЇ ЦІНИ. МЕТОДИ ЦІНОУТВОРЕННЯ 24
5. ТАКТИКА ЦІНОУТВОРЕННЯ В РАМКАХ СТИМУЛЮВАННЯ ЗБУТУ 31
Висновки 33
Література 35
Додатки 37
-
Контрольна робота з мікроекономіки
Можливе придбання кожного варіанту окремо, 1/4 вартості роботи.
Зміст
Варіант 3 2
1. Ефект доходу й ефект заміни при зміні ціни 2
2. Витрати виробництва у короткостроковому періоді діяльності фірми, їх види та характеристика 6
Варіант 7 9
1. Зміна у споживанні при зміні ціни на товар. Побудова кривої попиту, фактори, що впливають на попит домогосподарства 9
2. Наслідки державного регулювання ціноутворення для конкурентного підприємства та галузі 19
Варіант 4 22
1. Характеристика виробничої функції з двома змінними факторами 22
2. Витрати підприємства у короткостроковому періоді: визначення, формули, графіки 27
Варіант 6 30
1. Ринкова пропозиція праці на досконало конкурентному ринку 30
2. Сутність та види цінової дискримінації 33
Список використаної літератури 41
Cгенерировано за 0.011707 секунд
|