-
Використання сучасних методiв та iнструментарiю мiжнародного менеджменту на підприємстві за умов глобалiзацiї бiзнесу
1. Вступ………………………………………………………………………3
2.1. Загальна характеристика діяльності компанії “Sony”…….…………4
2.2. Новітні технологічні досягнення компанії “Sony”.
Характеристика асортименту продукції……………………………….8
2.3. Мистецтво управління корпорацією. Секрети успіху………………..11
2.4. Маркетингова політика компанії “Sony”……………………………15
2.5. Стратегія менеджменту компанії. Принцип глобалізації діяльності..17
2.6. Місце компанії “Sony” в світовій економіці. Експортна
політика фірми…………………………………………………………..19
2.7. Останні події. Нагородження компанії премією Еммі………………..21
2.8. Останні події, що підкреслюють тенденцію “Sony” до
використання сучасних технологій. Використання
інтернет-технологій. Відкриття представництва і в українському
Інтернеті………………………………..…………………………………23
3. Основнi висновки та рекомендації……………………………………...25
4. Список використаної лiтератури………………………………………..26
5. Додаток 1. Обсяги продаж корпорацією «Sony» за
географічними регіонами
-
Формування стратегії розвитку організації (на прикладі ЗАТ )
ВСТУП 3
РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ СТРАТЕГІЧНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ ОРГАНІЗАЦІЙ 6
1.1. Економічна сутність та роль стратегічного менеджменту в економічному розвитку організації 6
1.2. Зміст процесу стратегічного менеджменту підприємства 14
1.3. Узагальнення сучасного досвіду стратегічного менеджменту провідних будівельних компаній України та світу 22
ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ І 30
РОЗДІЛ ІІ. АНАЛІЗ СТРАТЕГІЧНОГО РОЗВИТКУ ЗАТ ФІРМИ "__" 31
2.1. Загальна характеристика конкурентного стану компанії на галузевому ринку 31
2.2. Оцінка потенціалу розвитку компанії 60
2.3. Процес стратегічного менеджменту компанії 72
ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ ІІ 79
РОЗДІЛ 3. НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ СТРАТЕГІЧНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ КОМПАНІЙ БУДІВЕЛЬНОГО РИНКУ 81
3.1. Застосування сучасних технологій стратегічного аналізу для формування конкурентних переваг компанії 81
3.2. Використання матриць для вибору стратегічного розвитку компанії 89
3.3. Маркетингове забезпечення реалізації стратегічного розвитку компанії 103
ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ ІІІ 119
ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 120
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 123
ДОДАТКИ 128
-
Функції менеджменту як виду управлінської діяльності
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. СУТНІСТЬ МЕНЕДЖМЕНТУ ТА ЙОГО ОСНОВНІ ФУНКЦІЇ 4
1.1. Поняття та особливості використання функцій менеджменту при управлінні колективом 4
1.2. Вплив мотивації на систему менеджменту в організації 13
1.3. Соціальні і психологічні аспекти менеджменту організації 18
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ЗДІЙСНЕННЯ ФУНКЦІЙ МЕНЕДЖМЕНТУ НА ПІДПРИЄМСТВІ ТА ЇХ ОСНОВНІ НЕДОЛІКИ 25
2.1. Коротка характеристика підприємства 25
2.2. Аналіз системи менеджменту на підприємстві та його основні недоліки 30
РОЗДІЛ 3. НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ МЕНЕДЖМЕНТУ НА ПІДПРИЄМСТВІ 44
3.1. Удосконалення управління на первинному рівні на підприємстві “Янтар” 44
3.2. Напрямки покращення мотивування персоналу в колективі 51
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 56
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 57
-
Теоретичні основи процесу організації фінансового менеджменту на підприємствах АПК
Вступ 3
1. Теоретичні основи процесу організації фінансового менеджменту на підприємствах АПК 4
1.1 Сутність, задачі та функції фінансового менеджменту на підприємстві 4
1.2 Особливості організації фінансового менеджменту на підприємстві АПК 14
1.3 Інформаційно-правове забезпечення організації фінансового менеджменту агропромислових підприємств 18
2. Аналіз та оцінка ефективності організації фінансового менеджменту на підприємстві 21
2.1 Фінансово-економічна характеристика підприємства 21
2.2 Організація системи фінансових відносин підприємства 23
2.3 Політика формування та використання фінансових ресурсів підприємства 29
2.4 Оцінка впливу діючої системи фінансового менеджменту на фінансовий стан підприємства 33
3. Напрями вдосконалення організації фінансового менеджменту на підприємстві 38
Висновки 41
Література 43
Додатки 45
-
Виникнення, формування і зміст різних шкіл управління
ЗМІСТ
ВСТУП.......................................................................................................................... 3
РОЗДІЛ1. Етапи розвитку менеджменту................................................................... 4
1.1.Эволюция управлінської думки............................................................................ 4
1.2. Етапи розвитку менеджменту в світі................................................................... 6
РОЗДІЛ 2 . Виникнення, формування і зміст різних шкіл управління................... 10
2.1. Основні школи управління……………............................................................... 10
2.2. Різноманітність моделей менеджменту............................................................... 15
2.3. Особливості становлення сучасного менеджменту на Україні........................ 20
РОЗДІЛ 3. Аналіз сучасного менеджменту підприємства....................................... 23
3.1. Загальна характеристика підприємства............................................................. 23
3.2. Особливості використання соціальних методів менеджменту на
підприємстві ПП "Астрон".......................................................................................... 25
3.3. Проблеми використання соціальних методів на підприємстві......................... 30
ВИСНОВКИ.................................................................................................................. 36
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ..................................................................... 37
-
Теоретичні основи процесу організації фінансового менеджменту на підприємствах АПК
Зміст
Вступ 3
1. Теоретичні основи процесу організації фінансового менеджменту на підприємствах АПК 4
1.1 Сутність, задачі та функції фінансового менеджменту на підприємстві 4
1.2 Особливості організації фінансового менеджменту на підприємстві АПК 14
1.3 Інформаційно-правове забезпечення організації фінансового менеджменту агропромислових підприємств 21
2. Аналіз та оцінка ефективності організації фінансового менеджменту на підприємстві 26
2.1 Фінансово-економічна характеристика підприємства 26
2.2 Організація системи фінансових відносин підприємства 27
2.3 Політика формування та використання фінансових ресурсів підприємства 31
2.4 Оцінка впливу діючої системи фінансового менеджменту на фінансовий стан підприємства 33
3. Напрями вдосконалення організації фінансового менеджменту на підприємстві 38
Висновки 43
Література 45
Додатки 47
-
Менеджмент транснаціональних компаній, як стратегія зовнішньоекономічної діяльності
Вступ 3
Розділ 1. Теоретичні аспекти управління транснаціональними компаніями 6
1. ТНК в системі сучасних міжнародних економічних відносин 6
2. Організаційні форми транснаціональної діяльності та їх особливості 16
3. Особливості стратегічного менеджменту ТНК у сфері зовнішньоекономічної діяльності 31
Розділ 2. Управління транснаціональною компанією 37
1. Загальна характеристика компанії 37
2. Управління фінансово-господарською діяльністю компанії 41
3. Аналіз конкурентного середовища та факторів, що впливають на силу конкурентної боротьби 53
Розділ 3. Напрямки удосконалення управління діяльністю ТНК на українському ринку 63
1. Проблеми в управлінні фінансами компанії та шляхи їх вирішення 63
2. Шляхи підвищення конкурентоспроможності ТНК на українському ринку 69
Висновки 77
Література 81
Додаток А. Організація фінансового менеджменту в ТНК 87
Додаток Б. Дочірні компанії ВАТ „...” 88
Додаток В. Структура ТНК «...» 90
Додаток Г. Місія та цілі компанії 91
-
Система менеджменту організацій (на прикладі)
ВСТУП 2
1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ МЕНЕДЖМЕНТУ В ОРГАНІЗАЦІЇ 3
1.1. Еволюція управлінських ідей 3
1.2. Аналіз сучасного менеджменту 10
2. ДОСЛІДЖЕННЯ СИСТЕМИ МЕНЕДЖМЕНТУ В СУЧАСНІЙ ОРГАНІЗАЦІЇ (на прикладі СПД) 15
2.1. Загальна характеристика підприємства 15
2.2. Особливості системи менеджменту на підприємстві 20
3. НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ МЕНЕДЖМЕНТУ В ОРГАНІЗАЦІЇ. ЗАКОРДОННИЙ ДОСВІД 30
3.1. Зарубіжний досвід системи менеджменту в організації 30
3.2. Особливості розвитку вітчизняної системи менеджменту 34
ВИСНОВКИ 38
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 40
-
Сучасні напрямки розвитку асортименту та споживчих властивостей телевізорів „Sony”
Вступ 3
1. Стан виробництва та реалізації телевізорів в Україні 5
1.1. Ринок телевізорів 5
1.2. Підприємства-виробники телевізорів в Україні 8
2. Характеристика показників споживчих властивостей телевізорів 11
3. Особливості формування асортименту телевізорів фірми „Sony” 15
3.1. Класифікація телевізорів фірми „Sony” 15
3.2. Характеристика та назначення телевізорів 16
4. Відмінні особливості телевізорів, які підвищують зручність та комфорт при експлуатації телевізорів фірми „Sony” 22
5. Порівняльна характеристика показників споживчих властивостей телевізорів різних виробників 25
Висновки 32
Список літератури 34
-
Управління спрямоване на успіх
ЗМІСТ
Вступ 3
1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ 5
1.1. Дослідження сутності менеджменту з позиції вітчизняних вчених 5
1.2. Основні стилі керівництва в практиці управління 9
2. АНАЛІЗ РІВНЯ УПРАВЛІННЯ СУЧАСНИХ ПІДПРИЄМСТВ (на прикладі корпорації „МакДональдз”) 13
2.1. Загальна характеристика компанії та персоналу 13
2.2. Сучасні принципи і методи управління в компанії 16
2.3. Керівник в практиці українського кадрового менеджменту 22
3. ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ СКЛАДУ МЕНЕДЖЕРІВ В УКРАЇНІ. ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД 26
3.1. Особливості добору менеджерів в розвинутих країн 26
3.2. Формування попиту на менеджерів в Україні 30
Висновок 34
Список літератури 35
Додатки 36
Додаток А. Стилі керівництва
Додаток Б. Основні елементи культури управління
Додаток В. Професійно-кваліфікаційна модель керівника підприємства
Метою роботи є: дослідити сутність менеджменту, сучасний рівень управління підприємств на вітчизняному ринку, проблеми формування складу менеджерів сьогодні.
Предметом роботи є: особливості управління в організації.
Об’єктом роботи виступає: корпорація „МакДональдз”.
Літературною базою слугують підручники Д.Бормана, Л. Вороніної „Менеджмент”, О. Заруби „Основи фінансового менеджменту”, Мескона М.Х. „Основы менеджмента”, Поддєрьогіна В.М. „Фінанси підприємства”.