|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua!
|
|
-
Оплата праці
ВСТУП 3
1. Аналітична частина. Оплата праці працівників підприємства, її частка в собівартості продукції, напрямки регулювання. 5
1.1. Вартість товару робоча сила. Сутність заробітної плати. 5
1.2. Номінальна і реальна заробітна плата 8
1.3.Сучасні види, форми і системи заробітної плати 10
1.4. Закордонний досвід оплати праці 15
1.5.Необхідність і суть реформи оплати праці 22
2. Рекомендації. Мета і завдання реформи оплати праці 25
2. Розрахункова частина 33
Вихідні дані для розрахунків 33
2.1. Визначення виробничої програми підприємства 34
2.2. Розрахунки необхідних трудових ресурсів і ефективності їх використання 38
2.3. Визначення виробничої потужності, виробничих фондів і ефективності їх використання 39
2.4. Складання собівартості товарної продукції і визначення ії структури 42
2.5. Визначення цін на продукцію, оформлення і розподіл прибутку підприємства 44
2.6. Виконання підприємством обов’язків перед бюджетом і соціальними фондами 45
2.7. Соціальна діяльність підприємства 46
2.7.1. Розрахунок середньомісячної заробітної плати на підприємстві 47
2.7.2. Виконання соціальної програми підприємства(забезпечення житлом) 48
Висновки 49
ЛІТЕРАТУРА 51
-
Особливості регулювання в Україні оплати праці державних службовців та працівників бюджетних установ
1. Оплата праці та її державне регулювання за українським законодавством 2 2. Оплата праці державних службовців та працівників бюджетних установ і організацій в Україні 7 3. Державне регулювання оплати праці та її особливості відносно державних службовців в зарубіжних країнах 10 Список використаних джерел 12
-
Аналіз діяльності ЗАТ “Броварська друкарня” за 2004-2005 роки
Вступ 3 1. Основні показники діяльності ЗАТ “Броварська друкарня” за 2004-2005 роки 5 2. Аналіз балансу підприємства 7 3. Аналіз фінансових результатів діяльності підприємства 10 3.1. Аналіз прибутку підприємства 10 3.2. Аналіз рентабельності підприємства 12 4. Аналіз фінансового стану підприємства 14 4.1. Аналіз фінансової стійкості підприємства 14 4.2. Аналіз платоспроможності підприємства 17 4.3. Аналіз ділової активності підприємства 19 5. Аналіз обсягу виробництва товарної продукції та її реалізації 20 6. Аналіз собівартості продукції 22 7. Аналіз використання трудових ресурсів 24 7.1. Аналіз чисельності працівників 24 7.2. Аналіз продуктивності праці 25 7.3. Аналіз фонду оплати праці 26 7.4. Аналіз оплати праці працівників 27 8. Аналіз ймовірноті банкрутства підприємства 28 Висновки 29 Використана література 30 Додатки 31
-
Планування собівартості продукції на підприємстві
Зміст
Вступ 3
Розділ 1. Теоретичні аспекти планування собівартості продукції 7
1.1. Показники собівартості продукції 7
1.2. Стратегічний аналіз при плануванні собівартості продукції 11
1.3. Оперативний аналіз під час планування собівартості продукції 17
1.4. Планування собівартості продукції 20
Розділ 2. Планування собівартості продукції на підприємстві ТОВ "Делікат" 30
2.1. Мета і завдання розробки плану собівартості продукції 30
2.2. Планування матеріальних та енергетичних витрат підприємства 31
2.3. Планування витрат на оплату праці в ТОВ "Делікат" 35
2.4. Складання планової калькуляції 36
Висновки 42
Список використаної літератури 45
-
Калькуляція собівартості продукції підприємства
Вступ 3
1. Теоретичні аспекти калькуляції собівартості продукції підприємства 5
1.1 Сутність калькулювання собівартості продукції 5
1.2 Механізм калькулювання собівартості продукції 10
1.3 Інформаційно-правове забезпечення процесу калькулювання собівартості продукції 14
2. Оцінка ефективності процесу калькулювання собівартості продукції СК “Славута” 17
2.1 Фінансово – економічна характеристика підприємства 17
2.2 Аналіз калькулювання собівартості продукції підприємства за економічними елементами і статтями витрат 20
3. Резерви покращення процесу калькулювання собівартості продукції СК “Славута” 24
Висновки 27
Література 29
Додатки 31
-
Калькуляція собівартості продукції підприємства
Вступ 3
1. Теоретичні аспекти калькуляції собівартості продукції підприємства 5
1.1 Сутність калькулювання собівартості продукції 5
1.2 Механізм калькулювання собівартості продукції 10
1.3 Інформаційно-правове забезпечення процесу калькулювання собівартості продукції 14
2. Оцінка ефективності процесу калькулювання собівартості продукції СК “Славута” 17
2.1 Фінансово – економічна характеристика підприємства 17
2.2 Аналіз калькулювання собівартості продукції підприємства за економічними елементами і статтями витрат 20
3. Резерви покращення процесу калькулювання собівартості продукції СК “Славута” 24
Висновки 27
Література 29
Додатки 31
-
Основні концепції зниження собівартості продукції (на прикладі підприємства)
ВСТУП 3 1 ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ОБЛІКУ ТА АНАЛІЗУ СОБІВАРТОСТІ ПРОДУКЦІЇ 5 1.1 Собівартість – комплексний економічний показник: поняття, види, склад витрат 5 1.2 Зміст, завдання та джерела інформації аналізу собівартості продукції 8 1.3 Нормативно-правове регулювання обліку та аналізу собівартості продукції на підприємстві 11 2 ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ СИСТЕМИ ОБЛІКУ ТА АНАЛІЗУ СОБІВАРТОСТІ ПРОДУКЦІЇ НА ПІДПРИЄМСТВІ БКК №1 15 2.1 Техніко-економічна характеристика діяльності комбінату 15 2.2 Аналіз складу і структури собівартості продукції комбінату 21 3 ШЛЯХИ ЗНИЖЕННЯ СОБІВАРТОСТІ ПРОДУКЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА БКК №1 28 ВИСНОВКИ 32 ЛІТЕРАТУРА 34 ДОДАТКИ 36
-
Загальна характеристика витрат підприємства
План.
1. Загальна характеристика витрат підприємства.
2. Класифікація витрат підприємства.
3. Поняття собівартості продукції.
4. Планування собівартості продукції підприємства.
5. Калькулювання собівартості продукції.
6. Значення і шляхи зниження собівартості продукції в умовах ринко¬вої економіки.
-
Планування собівартості продукції підприємства
Вступ 4
1. Теоретичні засади планування собівартості продукції підприємства 6
1.1 Зміст, завдання та значення планування собівартості продукції 6
1.2 Планування собівартості продукції в умовах ринкових відносин 11
1.3 Інформаційно-правове забезпечення процесу планування собівартості продукції 15
2. Планування собівартості продукції на ВАТ “Луганський тепловозобудівний завод” 19
2.1 Фінансово - економічна характеристика ВАТ “Луганський тепловозобудівний завод" 19
2.2 Аналіз собівартості продукції підприємства за економічними елементами і статтями витрат 22
2.3 Особливості планування собівартості продукції на ВАТ “Чернгівавтодеталь” 25
3. Шляхи покращення процесу планування собівартості продукції підприємства та резерви її зниження ВАТ “Чернгівавтодеталь 31
Висновки 38
Література 40
Додатки 42
-
Планування собівартості продукції підприємства
Вступ 4
1. Теоретичні засади планування собівартості продукції підприємства 6
1.1 Зміст, завдання та значення планування собівартості продукції 6
1.2 Планування собівартості продукції в умовах ринкових відносин 11
1.3 Інформаційно-правове забезпечення процесу планування собівартості продукції 15
2. Планування собівартості продукції на ВАТ “Луганський тепловозобудівний завод” 19
2.1 Фінансово - економічна характеристика ВАТ “Луганський тепловозобудівний завод" 19
2.2 Аналіз собівартості продукції підприємства за економічними елементами і статтями витрат 22
2.3 Особливості планування собівартості продукції на ВАТ “Чернгівавтодеталь” 25
3. Шляхи покращення процесу планування собівартості продукції підприємства та резерви її зниження ВАТ “Чернгівавтодеталь 31
Висновки 38
Література 40
Додатки 42
Cгенерировано за 0.015983 секунд
|