|
-
ІНВЕСТИЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ НА ВИРОБНИЧОМУ ПІДПРИЄМСТВІ
Зміст
Вступ……………………………………………………………………………………….3
1. Теоретичні аспекти інвестиційної діяльності на виробничому підприємстві…4
1.1 Сутність поняття інвестиції…………………………………………………………4
1.2 Управління інвестиційним процесом на виробничому підприємстві………..6
1.3 Мотиваційні чинники міжнародних інвестиційних процесів…………………..11
1.4 Інвестиційни стандарти України й міжнародні стандарти інвестиційної діяльності…………….......…….17
1.5 Інвестиційна діяльність в Україні , головні проблеми………………………….20
1.6 Шляхи підвищення інвестиційної привабливості національних підприємств………………………………22
2.Розрахунукова частина. Аналіз становища на підприємстві…………………..30
2.1 Розрахунок виробничої програми…………………………………………………31
2.2 Розрахунки необхідних трудових ресурсів і ефективності їх використання………………………….......34
2.3 Визначення виробничої потужності, виробничих фондів і ефективності їх використання……………….38
2.4 Складання собівартості товарної продукції і визначення ії структури та визначення цін на продукцію, оформлення і розподіл прибутку підприємства…………………….39
2.5 Виконання підприємством обов’язків перед бюджетом і соціальними фондами…………...……..........42
2.6 Соціальна діяльність підприємства………………………………………………42
Висновок…………………………………………………………………………………..45
Список літератури………………………………………………………………………..46
-
Шляхи підвищення продуктивності праці персоналу на виробничому підприємстві
Шляхи підвищення продуктивності праці персоналу на виробничому підприємстві
ЛІТЕРАТУРА
-
Фінансова робота з нормування оборотних коштів на виробничому підприємстві
1 (14). Фінансова робота з нормування оборотних коштів на виробничому підприємстві 3
Задача 1 9
Задача 2 11
Задача 3 12
Список використаної літератури 13
-
Звіт з практики
Вступ 3
1. Організація операційної діяльності на підприємстві 4
2. Напрямки розвитку матеріально-технічної бази підприємства 8
3. Поточні витрати господарської діяльності підприємства та собівартість продукції підприємства 10
4. Людські ресурси підприємства 12
5. План-прогноз фінансового результату підприємства 16
6. Загальна конкурентна позиція підприємства 29
7. Впровадження новітніх технологій та ресурсне забезпечення проекту розвитку підприємства 33
8. Пропозиції щодо вдосконалення логістичних процесів на підприємстві 44
Висновки 58
-
Функції фінансів. Фінансове планування на підприємстві
7. Функції фінансів 3
35. Фінансове планування на підприємстві 5
62. Витрати державного бюджету на охорону і державне управління 8
108. Доходи і витрати страховика. Страхові платежі як основне джерело доходів страховика 11
Література 16
-
СТАН МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ТОВ „КОМПАНІЯ „ІНТЕР-ПОЛІГРАФ”
ЗМІСТ
ВСТУП……………………………………………………………………………....3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ…………………………………………………………………...5
1.1. Сутність, принципи, методи, концепції маркетингової
діяльності на підприємстві……………………………………………....5
1.2. Інформаційне забезпечення маркетингової діяльності…………….….9
РОЗДІЛ 2. СТАН МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА
ТОВ „КОМПАНІЯ „ІНТЕР-ПОЛІГРАФ”………………………………………...13
2.1. Характеристика підприємства і показники діяльності………….……13
2.2. Загальна характеристика діяльності маркетингової служби……..…..18
2.3. Показники маркетингової діяльності і їх оцінка на підприємстві..….21
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ
ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ ……………………………………………..30
ВИСНОВКИ………………………………………………………………………...36
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ…………………………………...…38
ДОДАТКИ
-
Організація маркетингу на підприємстві
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. КОНЦЕПТУАЛЬНІ ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГУ 6
1.1. Маркетинг, як стимулюючий чинник ефективного розвитку сучасного підприємства 6
1.2. Комплекс маркетингу як засіб формування маркетингового потенціалу підприємства 15
1.3. Теоретичні засади оцінки впливу маркетингу на ефективність діяльності підприємства 20
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ І ОЦІНЮВАННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ СИСТЕМИ МАРКЕТИНГУ НА ПІДПРИЄМСТВІ «Назва» 25
2.1. Маркетингові характеристики господарської діяльності «Назва» 25
2.2. Аналіз комплексу маркетингу на підприємстві 38
2.3. Діагностика системи персональних продажів «Назва» 66
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГУ НА ПІДПРИЄМСТВІ «Назва» 72
3.1. Заходи підвищення ефективності маркетингової діяльності 72
3.2. Витрати на втілення пропонованих проектів 81
3.3. Економічна ефективність запропонованих заходів 87
ВИСНОВКИ 103
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 109
ДОДАТКИ 116
РЕЦЕНЗІЯ
ДОПОВІДЬ
-
Управлінський облік
1. Основні завдання сучасної системи обліку 3
2. Характеристика затрат і витрат, їх використання в різних системах обліку 6
3. Задача 14
Ситуація 1
Фірма «Форум» має такі показники діяльності у звітному році:
Показник Сума, грн.
Варіанти 3,6,9,12,15
Валовий прибуток 30 000
Збиток -
Продажі 200 000
Прямі матеріальні витрати 70 000
Прямі витрати на оплату праці 40 000
Постійні виробничі накладні витрати 40 000
Постійні витрати на збут продукції 15 000
Незавершеного виробництва на початок року не було.
Необхідно розрахувати:
- змінні витрати на збут;
- маржинальний доход;
- змінні виробничі накладні витрати;
- повну виробничу собівартість реалізованої продукції.
Список використаної літератури 17
-
Контрольна з мікроекономіки (2 варіанти)
Варіант 1
Теорія: Довготривала рівновага товаровиробника на конкурентному ринку умови встановлення та механізму утримання
Задача 1.
У таблиці наведено сукупну корисність, котру отримує людина при споживанні товарів М та N....
Варіант 2.
Теорія: Поведінка монополіста за умов різної цінової еластичності попиту на його товар.
Задача 1.
У таблиці, що показана нижче, наведені дані про витрати фірми.
1.Обсяг випуску, шт. 2.Сукупні витрати, гр.од. 3.Постійні витрати, гр.од. 4.Змінні витрати, гр.од. 5.Граничні витрати. гр.од. 6.Середні-сукупні витрати, гр.од. 7.Середні змінні витрати, гр. од. 8.Середні , постійні витрати - гр. од....
-
Витрати виробництва. Їх класифікація
1. Витрати виробництва. Їх класифікація. Матеріальні витрати виробництва.
2. Облік матеріальних витрат на виробництво.
2.1. Методологічні аспекти обліку витрат виробництва.
2.2. Витрати в національних стандартах обліку.
2.3. Вдображення матеріальних витрат на виробництво на рахунках.
3. Облік прямих матеріальних витрат на підприємстві громадського харчування.
Висновки
Список використаної літератури
-
Удосконалення організації маркетингової діяльності на підприємстві (на прикладі підприємства)
ВСТУП 3
1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ 5
1.1. Маркетинг як вид діяльності та функція управління 5
1.2. Управління маркетинговою діяльністю на підприємстві 10
1.3. Організація маркетингової служби на підприємстві 16
2. ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ОРГАНІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ ВАТ «//» 21
2.1. Загальна характеристика підприємства та організації маркетингової діяльності 21
2.2. Структура управління маркетинговою діяльністю на підприємстві 25
З. НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ 31
3.1. Пропозиції по вдосконаленню організації маркетингової діяльності підприємства 31
3.2. Побудова моделі управління маркетинговою діяльністю підприємства 38
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 47
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 50
Cгенерировано за 0.150988 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|