-
Розробка маркетингової стратегії виходу фірми на зовнішній ринок. Новоукраїнський комбінат хлібопродуктів
Зміст
Вступ 3
Розділ І. Стратегії маркетингу виходу фірми на зовнішній ринок 6
1.1. Маркетинг в управлінні зовнішньоекономічною діяльністю підприємства 6
1.2. Суть міжнародного маркетингу 15
1.3. Структура стратегії фірми на зовнішньому ринку 22
1.4. Процес планування ринкової стратегії фірми 24
1.5. Напрямки маркетингової стратегії 32
1.6. Особливості стратегії росту малих, значних і середніх фірм 36
Розділ ІІ. Стратегії маркетингу виходу Новоукраїнського комбінату хлібопродуктів на зовнішній ринок 42
2.1. Загальні відомості про Новоукраїнський комбінат хлібопродуктів 42
2.2. Конкурентоспроможність продукції Новоукраїнського комбінату хлібопродуктів 45
2.3. Продукція комбінату 49
2.4. Маркетингова стратегія виходу Новоукраїнського хлібокомбінату на зовнішній ринок 56
Розділ ІІІ Шляхи вдосконалення та перспективи розвитку підприємства 71
Висновки 90
Список використаних джерел 93
Додатки 95
-
Особливості зовнішньоторгівельних операцій на підприємстві
Розділ 1. Особливості зовнішньоторговельних операцій на підприємстві
1.1. Сутність і механізм зовнішньоекономічної діяльності підприємства - 2
1.2. Основи організації операцій з експорту й імпорту товарів на підприємстві - 12
1.3.Організаційні форми торговельно-посередницьких операцій - 24
Розділ 2. ХАРАКТЕРИСТИКА ЗАТ “Промарматура” ТА НАПРЯМКІВ ЙОГО ДІЯЛЬНОСТІ
2.1. Характеристика підприємства та напрямків його діяльності - 29
2.2. Техніко-економічна характеристика ЗАТ „Промарматура” - 32
2.3. Оцінка майнового стану - 36
2.4. Аналіз ефективної діяльності підприємства — 41
2.5. Дослідження кадрового планування та оцінки персоналу на підприємстві ЗАТ «Промарматура» - 50
2.6. Аналіз забезпечення підприємства кадрами - 55
Розділ 3. Удосконалення зовнішньоторговельної діяльності на підприємстві
3.1. Шляхи поліпшення фінансово-економічного стану підприємства для виходу на зовнішній ринок - 67
3.2 Ефективність виробничої діяльності підприємства для виходу на зовнішній ринок- 70
3.3 Розробка та обґрунтування управлінських заходів по зменшенню витрат «Промарматура»- 73
3.4. Механізм здійснення заходів щодо удосконалення експортно-імпортної діяльності - 79
-
Управління експортно-імпортними операціями
ВСТУП 3
1. СТАНОВЛЕННЯ РИНКУ ПОСЛУГ В УКРАЇНІ 4
2. СТРАТЕГІЯ І ТАКТИКА ВИХОДУ ПІДПРИЄМСТВА НА ЗОВНІШНІЙ РИНОК 10
3. КРЕДИТУВАННЯ ЗОВНІШНЬОЇ ТОРГІВЛІ 13
ВИСНОВОК 16
ЛІТЕРАТУРА 17
-
ЦІНОВА ПОЛІТИКА ФІРМИ ПРИ ВИХОДІ НА ЗОВНІШНІЙ РИНОК
ЦІНОВА ПОЛІТИКА ФІРМИ ПРИ ВИХОДІ НА ЗОВНІШНІЙ РИНОК
-
Основи ЗЕД
6 Показники функціонування зовнішньоекономічної системи країни 3
21 Митне оформлення при здійснені ЗЕД 7
36 Вибір способів винаходу підприємства на зовнішній ринок 13
51 Необхідність кредитування ЗЕД, його суть і види 18
Список литературы 23
-
Економічні передумови виходу на зовнішній ринок
Вступ 3
Економічні передумови виходу на зовнішній ринок 5
Список використаних джерел та літератури 13
-
Етика підприємства
План
1. Зовнішній вигляд ділової людини 3
1.1. Зовнішній вигляд ділової жінки 3
1.2. Зовнішній вигляд ділового чоловіка 4
2. Види конфліктів 8
3. Ділове спілкування 11
Список використаної літератури 18
-
СВІТОВИЙ ФІНАНСОВИЙ РИНОК
1. Становлення світового фінансового ринку
2. Валютний ринок
3. Євроринок
4. Ринок євровалют
5. Ринок позичкових капіталів
6. Світовий ринок облігацій
7. Ринок євроакцій
8. Ринок золота
-
Облік експортних операцій
Вступ 3
1. Документальне забезпечення обліку 6
2. Бухгалтерський облік за умови прямого виходу підприємства на зовнішній ринок 16
3. Облік експортних операцій 22
4. Облік авансових платежів 28
5. Облік продажу через посередників 31
Висновки 36
Список використаної літератури 42
Додатки 48
-
Розрахунки в зовнішній торгівлі
Зміст
1. Види оферт в зовнішній торгівлі 3
2. Форми розрахунків в зовнішній торгівлі 7
3. Види та особливості вільних економічних зон. Їх роль в зовнішній торгівлі 12
Лiтература 21
-
Розрахунки в зовнішній торгівлі
Зміст
1. Види оферт в зовнішній торгівлі 3
2. Форми розрахунків в зовнішній торгівлі 7
3. Види та особливості вільних економічних зон. Їх роль в зовнішній торгівлі 12
Лiтература 21