|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua!
|
|
-
Теоретико – методологічні основи діяльності малих підприємств та характеристика ЗАТ „Баланс – Аудит”.
Зміст
Вступ
Розділ 1. Теоретико – методологічні основи діяльності малих
підприємств та характеристика ЗАТ „Баланс – Аудит”.
1.1. Аналіз основних техніко – економічних показників
діяльності ЗАТ „Баланс – Аудит” та оцінка фінансового
стану.
1.2. Роль та значення діяльності малих підприємств та
нормативно – правова база регулювання її обліку
та аудиту.
1.3. Огляд літературних джерел стосовно обліку та аудиту
діяльності малих підприємств та обгрунтування
методики аналізу.
Розділ 2. Бухгалтерський облік діяльності малих підприємств
та прийняття управлінських рішень.
2.1. Організація обліку діяльності на ЗАТ „Баланс – Аудит”.
2.2. Особливості обліку діяльності малих підприємств.
2.3. Звітність діяльності на ЗАТ „Баланс – Аудит”.
2.4. Вдосконалення організації та методології облікових
операцій на ЗАТ „Баланс – Аудит”.
Розділ 4. Аудит діяльності малих підприємств на ЗАТ „Баланс –
Аудит”.
4.1. Організація проведення аудиту діяльності малих
підприємств.
4.2. Методика проведення аудиту діяльності малих
підприємств.
4.3. Загальні процедури та рекомендації в результаті
проведення аудиту діяльності малих підприємств на
ЗАТ „Баланс – Аудит”.
Висновки
Список використаних джерел
Додатки
-
Організація методики аудиту наявності і руху товарів у торгівлі та його комп'ютеризація
Вступ 3
Розділ 1. Теоретичні основи аудиту наявності і руху товарів у торгівлі 5
1.1. Організаційні основи та поняття торговельної діяльності 5
1.2. Мета, завдання і джерела інформації аудиту наявності і руху товарів у торгівлі 16
1.3. Нормативна база аудиту торговельної діяльності підприємства 19
Розділ 2. Організація методики аудиту наявності і руху товарів у торгівлі на підприємстві ВАТ „Назва” 22
2.1. Економічна характеристика підприємства ВАТ „Назва” 22
2.2. Організація аудиту наявності і руху товарів у торгівлі 27
2.3. Методика аудиту наявності і руху товарів у торгівлі 29
Розділ 3. Аудит витрат наявності і руху товарів у торгівлі у комп'ютерному середовищі на підприємстві ВАТ „Назва” 40
3.1. Аудит наявності і руху товарів у торгівлі з використанням ПЕОМ 40
3.2. Узагальнення результатів аудиту наявності і руху товарів у торгівлі 46
Висновок 50
Список використаної літератури 53
Додатки 55
-
Аудит активів та зобов’язань підприємства
1.Аудит активів підприємства 3
1. Аудит операцій з коштами в касі
2. Аудит операцій на рахунках у банку
3. Аудит грошових документів та грошових коштів у дорозі
4. Аудит розрахунків із підзвітними особами
5. Аудит основних засобів
6. Аудит нематеріальних активів
7. Аудит матеріальних цінностей
8. Аудит операцій з малоцінними і швидкозношуваними предметами (МШП)
9. Аудит розрахунків із покупцями та замовниками
10. Аудит розрахунків за претензіями
11. Аудит розрахунків за відшкодуванням завданих збитків
2.Аудит зобов’язань підприємства 12
Література 17
-
Аудит активів
Вступ..............................................................................................................3
1. Аудит операцій з коштами в касі............................................................4
2. Аудит операцій на рахунках у банку......................................................8
3. Аудит грошових документів та грошових коштів у дорозі................11
4. Аудит розрахунків із підзвітними особами..........................................13
5. Аудит основних засобів..........................................................................16
6. Аудит нематеріальних активів...............................................................19
7. Аудит матеріальних цінностей...............................................................21
8. Аудит операцій з малоцінними і швидкозношуваними предметами (МШП).................................................................................25
9. Аудит розрахунків із покупцями та замовниками................................26
10. Аудит розрахунків за претензіями.......................................................27
11. Аудит розрахунків за відшкодуванням завданих збитків..................28
Висновок.......................................................................................................29
Використана література...............................................................................30
-
Основні тенденції та перспективи розвитку роздрібної торгівлі
ВСТУП 3
1. РОЗДРІБНА ТОРГІВЛЯ: РОЛЬ, ФУНКЦІЇ, ВИДИ І ТИПИ РОЗДРІБНИХ ПІДПРИЄМСТВ 5
1.1 Сутність та фактори розвитку роздрібної торгівлі 5
1.2 Сучасний стан розвитку роздрібної торгівлі в Україні 7
1.3 Форми організації роздрібної торгівлі 9
2 РЕАЛІЗАЦІЯ ТОВАРІВ ПРИ РОЗДРІБНІЙ ТОРГІВЛІ 13
2.1 Прогнозування попиту на товари 13
2.2 Організація роздрібних закупівель у зарубіжних країнах 16
3 ОСНОВНІ ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ РОЗДРІБНОЇ ТОРГІВЛІ В УКРАЇНІ 21
4. ПЕРСПЕКТИВИ СПІВРОБІТНИЦТВА УКРАЇНИ У ТОРГІВЛІ З КРАЇНАМИ ЄС 24
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 29
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 31
Додаток 1 32
Додаток 2 33
-
ХАРАКТЕРИСТИКА АУДИТОРСЬКИХ ПОСЛУГ
ВСТУП 3
Розділ 1. Правові засади надання аудиторських послуг в Україні 5
Розділ 2. Значення аудиторських послуг в ринкових умовах господарювання 17
Розділ 3. Характеристика основних аудиторських послуг в Україні 22
3.1. Консультаційні послуги, не пов'язані з аудитом 22
3.2. Аудиторська оцінка вартості об'єктів приватизації та оренди 23
3.3. Аудит спільних підприємств 25
3.4. Аудит акціонерних товариств 30
3.5. Аудит цінних паперів 33
3.6. Аудит інвестицій 37
3.7. Аудит комерційних банків 40
ВИСНОВКИ 48
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 50
-
Облік і аудит в оптовій торгівлі
Вступ
Розділ І. Теоретичні аспекти обліку та аудиту товарів у оптовій торгівлі
1.1. Визнання та оцінка товарних запасів. Документальне оформлення надходження товарів на оптові бази і склади
1.2. Завдання обліку та аудиту в оптовій торгівлі
Розділ ІІ. Облік товарних операцій в оптовій торгівлі
2.1. Облік операцій пов’язаних з придбанням товарів. Облік придбання товарів по імпорту, бартеру. Облік транспортно-заготівельних витрат
2.2. Облік реалізації товарів в оптовій торгівлі
2.3. Застосування ЕОМ в обліку товарів в оптовій торгівлі
Розділ 3. Аудит товарів в оптовій торгівлі
3.1. Методологічні засади аудиту
3.2. Методика проведення аудиту товарів в оптовій торгівлі
Висновки
Список літературних джерел
Додатки
-
АУДИТ ОПЕРАЦІЙ
1. АУДИТ ОПЕРАЦІЙ З КОШТАМИ В КАСІ. 3
2. ОСОБЛИВОСТІ АУДИТА МАЛИХ ПІДПРИЄМСТВ 8
3 АУДИТ РОЗРАХУНКІВ З ОПЛАТИ ПРАЦІ. 9
ЛІТЕРАТУРА 13
-
Роздрібна торгівля. Види підприємств роздрібної торгівлі
План:
1. Роздрібна торгівля. Види підприємств роздрібної торгівлі
1.1. Природа і функції роздрібної торгівлі
1.2. Види роздрібних торговельних підприємств
1.3. Маркетингові рішення роздрібного торговця
2. Конкурентоспроможність продукції та її оцінювання
2.1. Поняття конкурентоспроможності
2.2. Методичні підходи до оцінки конкурентоспроможності продукції
-
МІЖНАРОДНА ТОРГІВЛЯ
ЗМІСТ
ВСТУП................................................................................................................. 3
1 ІСТОРІЯ ВИНИКНЕННЯ МІЖНАРОДНОЇ ТОРГІВЛІ.............................. 4
2 ТЕОРІЇ МІЖНАРОДНОЇ ТОРГІВЛІ.............................................................. 7
3 СУТНІСТЬ МІЖНАРОДНОЇ ТОРГІВЛІ....................................................... 15
3.1 Поняття міжнародної торгівлі............................................................ 15
3.2 Структура міжнародної торгівлі...... .................................................. 17
4 МОДЕЛІ МІЖНАРОДНОЇ ТОРГІВЛІ........................................................... 20
4.1 Вільна торгівля........................................................................................ 20
4.2 Протекціонізм.......................................................................................... 21
5 РЕГУЛЮВАННЯ МІЖНАРОДНОЇ ТОРГІВЛІ В УКРАЇНІ....................... 25
ВИСНОВКИ........................................................................................................ 30
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ.................................................................................... 31
Cгенерировано за 0.011022 секунд
|