Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «Аналіз макро і мікросередовища підприємства» (ID:49638)

| Размер: 1451 кб. | Объем: 39 стр. | Стоимость: 70 грн. | Добавлена: 11.10.2010 | Код продавца: 5 |
СодержаниеЗМІСТ

ВСТУП 3
Розділ 1.Аналіз макро і мікросередовища підприємства 4
1.1 Характеристика макросередовища 4
1.2 Характеристика мікросередовища 4
1.3 Наявність цілей, завдань та обґрунтованої маркетингової стратегії. 20
1.4 Організація служби маркетингу. 20
1.5 Характеристика систем маркетингу 21
1.6 Оцінка ефективності маркетингу 21
1.7 Аналіз та оцінка маркетингового комплексу 22
Розділ 2. Завдання та дії 23
3.1 Завдання та проблеми 23
3.2 Маркетингова стратегія 25
3.3 Програма дій 32
ВИСНОВКИ 35
ЛІТЕРАТУРА 36
ДОДАТКИ 37
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
ЛитератураЛІТЕРАТУРА


1. Гаркавенко С.С. Маркетинг : Підручник. -К.: Лібра, 1998.-384с.
2. В.Г. Герасимчук Маркетинг: теорія і практика: Навч. посібник –К.: Вища шк., 1994. - 327 с.
3. Дойль, Питер Маркетинг - менеджмент и стратегии. – Спб: Питер, 2002.-538с.
4. Кабушкин Н.И. Основы менеджмента : Учеб.пособие.-3 изд. – Мн.: Новое знание, 2000, 324с.
5. Кныш М.И. Конкурентные стратегии : Учебное пособие.- Спб., 2000. – 248 с.
6. Котлер Ф., Армстронг Г., Вонг В. Основы маркетинга / Пер. с англ. – 2-е Европ. Изд. – К.;М.; СП.б. Издат. Дом «Вильямс», 1998. -1056с.
7. Куденко Н.В. Стратегічний маркетинг: Навчальний посібник.-К.:КНЕУ, 1998. – 152с.
8. Пелішенко В.П. Маркетинговий менеджмент : Навч.посібник К.:ЦНЛ, 2003.-200с.
Дополнительная информацияГод написания: 2009
Заказ Заказать Купить «Аналіз макро і мікросередовища підприємства»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Аналіз макро і мікросередовища підприємства
  • Аналіз макро і мікросередовища підприємства
  • Аналіз макро і мікросередовища підприємства
  • Оцінювання макро- та мікросередовища фірми (теоретична робота)
  • Аналіз макро і мікросередовища
  • Оцінка макро та мікросередовища фірми. Формування маркетингової товарної політики на фірмі. Рекламна компанія
  • Аналіз макро і мікросередовища підприємства
  • Аналіз макро і мікросередовища підприємства
  • Теоретичні аспекти розробки плану стратегії підприємства
  • Властивості формування мікросередовища фірми в Україні
Cгенерировано за 0.161739 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...