Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «Впровадження нової продукції на підприємстві» (ID:49535)

| Размер: 37 кб. | Объем: 29 стр. | Стоимость: 70 грн. | Добавлена: 11.10.2010 | Код продавца: 5 |
СодержаниеЗміст

Вступ 3
Розділ 1: Маркетингове обгрунтовування упровадження у виробництво нової продукції 4
1.1 Визначення поняття «нового товару» 4
1.2 Оцінка ризику нововведення 5
1.3 Розробка концепції нового товару 8
1.4 Процес виходу на ринок 9
Розділ 2 19
2.1 Характеристика новостворюваного підприємством товару 19
2.2 Технічні характеристики продукції 20
2.4 Зовнішнє маркетингове середовище підприємства 23
2.5 Стратегія поведінки підприємства 24
Розділ 3 Фінансовий аспект проекту 26
Висновок 29
Список літератури: 30
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
ЛитератураСписок літератури:

1. Аникеев С. Н. Методика разработки плана маркетинга: практическое руководство — М.: Фолиум, 1996-100с
2. Ансофф И. Стратегическое управление, — М., 1991.
3. Боумэн К. Основы стратегического менеджмента. — М.: ЮНИТИ, 1997.
4. Гершкова Й. Н. Маркетинг и международное коммерческое дело — М.:Внешторгиздат, 1990.
5. Голубков Е. П. Маркетинговые исследования : теория, методология, практика — М.: Финпресс, 1998.
6. Завгородная А. В. Маркетинг: методы и процедуры — Л.: ЛФЗИ.1990.
7. П. С. Маркетинг в малом и среднем бизнесе — М.,1992.
8. Савельеєв Є. В. Дяченко В. П. и др. Маркетинг і стратегія конкуренції. Навчальний посібник для студентів економічних спеціальностей — К.: НМК ВО, 1993.
Дополнительная информацияГод написания: 2009
Заказ Заказать Купить «Впровадження нової продукції на підприємстві»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Обґрунтування проекту освоєння виробництва нової продукції
  • Сутність науково-технічної підготовки виробництва
  • Сутність науково-технічної підготовки виробництва
  • Інвестиційний менеджмент
  • АНАЛІЗ ДОЦІЛЬНОСТІ ОСВОЄННЯ ВИРОБНИЦТВА НОВОЇ ПРОДУКЦІЇ
  • Необхідність впровадження системи комплексного управління якості на підприємствах України
  • Створення зв’язку між книгами в МS Exell
  • Впровадження нової конкурентної переваги на малому підприємстві (3 розділ дипломної роботи)
  • Теоретичні основи формування механізму управління конкурентоспроможністю продукції
  • Інформаційна система як важливий елемент управління
  • Теоретичні основи маркетингової діяльності на підприємстві
Cгенерировано за 0.158104 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...