Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «Методичні підходи щодо формування комплексу маркетингових інструментів» (ID:49534)

| Размер: 97 кб. | Объем: 52 стр. | Стоимость: 70 грн. | Добавлена: 11.10.2010 | Код продавца: 5 |
СодержаниеЗміст

Вступ 7
Анoтація 10
Розділ 1. Методичні підходи щодо формування комплексу маркетингових інструментів 10
1.1. Роль маркетингу в управлінні організацією 10
1.2 Організаційні принципи і функції маркетингової діяльності 13
1.2. Перспективний товарний асортимент як складова частина маркетингового комплексу підприємства 18
Розділ 2. Аналітичний розділ 34
2.1. Огляд підприємства 34
2.2. Види і напрямки діяльності 35
2.2 Структура управління підприємством 37
2.3 Кількісний та якісний склад персоналу 39
2.4 Оцінка фінансово-господарської діяльності 39
2.5. Виробнича діяльність 44
Розділ 3. Розробка методів вдосконалення комплексу маркетингових інструментів підприємства 48
3.1. Планування маркетингової діяльності підприємства 48
3.2 Пропозиції щодо удосконалення комплексу маркетингових інструментів підприємства та їх економічне обґрунтування 49
Висновок 54
Список використаної літератури 55
Додаток 1 56
Додаток 2 57
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
ЛитератураСписок використаної літератури


1. Афанасьев М. П. Маркетинг: стратегия и практика фирмы - М.: Банки и биржи - 1995. - 215 стр.

2. Ансофф И. Стратегическое управление - М.: Прогрессстр

3. Горфинкель В. Я. Экономика предприятий, - М.:Прогресс, 1999. - 280 стр.

4. Градов А. П. Экономическая стратегия фирмы - М.: Экономика, 1998. - 387 стр.

5. Грузинов В. П. Экономика предприятий и предприни-мательство - М.: Прогресс, 1994. - 356 стр.

6. Дегтяренко В. И. Основы логистики и маркетинга - М.: Гардарика, - 1995. - 118 стр.

7. Майталь Ш. Экономика для менеджеров. Пер. с англ. - М.: Дело, 1999. - 426 стр.

8. Покропивний С. Ф. Економіка підприємства - К.: Наукова думка, 1999. - 520 стр.

9. Хоскинг А. Курс предпринимательства - М.: Экономика, 1993. - 247 стр.

10. Шмалин Г. Основы и проблемы экономики предприятий. Пер. с нем. - М.: Экономика, 1997. - 512 стр.

11. Закон України «Про підприємства в Україні» від 27.03.91 р. // Відомості Верховної Ради України. - 1991. - № 24.
Дополнительная информацияГод написания: 2009
Заказ Заказать Купить «Методичні підходи щодо формування комплексу маркетингових інструментів»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Аналіз та вдосконалення комплексу маркетингового інструмента підприємства
  • Розробка комунікаційної програми підприємства
  • Організація системи комунікації на фірмі
  • Організація та проведення маркетингових досліджень підприємством
  • Елементи та етапи процесу комунікацій
  • Проблемні питання оцінки вартості підприємства як цілісного майнового комплексу
  • Теоретичні основи формування маркетингових стратегій
  • Аналіз рентабельності суб’єкта господарювання
  • Показники оцінки рівня рентабельності та їх характеристика
  • Аналіз конкурентних стратегій підприємства (особливості в банківській сфері) (теоретична частина дипломної роботи
Cгенерировано за 0.136207 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...