Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «Управління формуванням асортиментом товарів в на основі маркетингу» (ID:49530)

| Размер: 234 кб. | Объем: 71 стр. | Стоимость: 120 грн. | Добавлена: 11.10.2010 | Код продавца: 5 |
СодержаниеЗміст
Вступ 3
Розділ І. Місце та роль маркетингу в підприємницькій діяльності торговельних підприємств 8
1.1 Значення і цілі маркетингу в діяльності торговельних підприємств 8
1.2. Сучасна концепція маркетингу та її застосування 18
Розділ 2. Аналіз і оцінка комерційної діяльності приватної виробничо-комерційної фірми "Імпульс" 26
2.1.Організація господарських зв’язків з постачальниками 26
2.2. Організація проведення асортиментної політики 34
2.3. Організація проведення і стимулювання збуту товарів 41
Розділ 3. Шляхи підвищення ефективності управління формуванням асортименту товарів на приватній виробничо-комерційній фірмі "Імпульс" 48
3.1. Аналіз динаміки обсягу та асортиментної структури роздрібного товарообороту 48
3.2. Основні напрямки підвищення ефективності управління формуванням асортименту товарів 63
Висновки та пропозиції 67
Список використаної літератури 71
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
ЛитератураСПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ


1. Конституція України –К.: Україна, 1996.
2. Про власність: Закон України // Урядовий кур’єр. -1991. -7 лютого.
3. Про підприємництво: Закон України // Урядовий кур’єр. -1991. -7 лютого.
4. Про підприємства в Україні: Закон України // Голос України. -1991.
-27 березня.
5. Про захист споживчого ринку в Україні: Закон України // Урядовий кур’єр. -1991. -16 квітня.
6. Про захист прав споживачів: Закон України // Урядовий кур’єр. -1994.
-27 січня.
7. Порядок заняття торговельною діяльністю і правила торговельного обслуговування населення: Постанова Кабінету Міністрів України// Урядовий кур’єр. -1995. -21 лютого.
8. Про рекламу: Закон України // Урядовий кур’єр. -1996. -26 липня.
9. Балабанов И.Т. Финансовый менеджмент. –М.: Финансы и статистика. 1994.
10. Бланк И.А. Торговый менеджмент. –К.: Украинско-Финский институт менеджмента и бизнеса, 1997.
11. Бадзел Р.Д., Кока Д.Ф., Браун Р.В. Информация и риск в маркетинге. –Финстатинформ. 1993.
12. Быкова Е.В., Стоянова Е.С. Финансовое искусство коммерции. –М.: Перспектива, 1995.
13. Балабанова Л.В. Оптовая торговля: маркетинг и комерция. –М.: Экономика, 1990.
14. Власова В.М. Основы предпринимательской деятельности. –М.: Финансы и статистика, 1994.
15. Герасимчук В.Г. Маркетинг. –К.: Вища школа, 1994.
16. Голубков Е.П. Маркетинг: выбор лучшего решения. –М.: Экономика, 1993.
17. Голошубова Н.С., Фесюк В.А. Навчальний посібник. Ч. 2. Організація роздрібного продажу товарів. –К.: КДТЕУ, 1994.
18. Гінгстон Пітер. Найкраща книга про збут і маркетинг. Пер. з англ. –Львів: Світло, 1996.
19. Дамари Р. Финансы и предпринимательство. Пер. с англ. –Ярославль: Елень, 1993.
20. Котлер Ф. Основы маркетинга. –М.: Прогресс, 1990.
21. Коммерческий портфель. Книга коммерческого менеджера. –М.: Соминтек, 1995.
22. Кретов И.И. Маркетинг на предприятии: Практическое пособие. –М.: АО "Финстатинформ", 1994.
23. Корольков І.І., Головко В.А. Навчально-наочний посібник. Організація товаропостачання, перевезення товарного господарства у торгівлі. –К.: КДТЕУ, 1994.
24. Ковалев А.И., Войленко В.В. Маркетинговый анализ. –М.:Центр экономики и маркетинга, 1996.
25. Маня И.Б. Система маркетинговый коммуникаций: Формирование спроса и стимулирования сбыта и продажи. –М.: ВАВТ МВЕС РФ, 1992.
26. Маккей Х. Как уцелеть среди акул. Пер. с англ. –М.: Экономика, 1992.
27. Маркетинг / Под ред. А.Н. Романова./ -М.: Банки и биржи, 1995.
28. Ноздрева Р.Б., Цигичко Л.И. Маркетинг: Как побеждать на рынке. –М.: Финансы и статистика, 1991.
29. Прауде В.Р., Білий О.Б. Маркетинг. –К.: Вища школа, 1994.
30. Панкратов Ф.Г. Коммерческая деятельность. –М.: Информационно-внедренческий центр "Маркетинг", 1996.
31. Пешкова Е.П. Маркетинговый анализ в деятельности фирмы. –М.: "Ось-89", 1997.
32. Роджерс Л. Маркетинг в малом бизнесе. Пер. с англ. /Под ред. Л.Г. Зайцева, М.И. Соколовой. –М.: Аудит, ЮНИТИ, 1996.
33. Современный маркетинг /Под ред. В.Е. Хруцкого./ -М.: Финансы и статистика, 1991.
34. Стюарт Г. Успешный менеджмент торговли. Минск: Амолфея, 1996.
35. Ушакова Н.М., Кукурудза Л.О. Управління прибутком торговельного підприємства. Конспект лекцій. –К.: КТЕІ, 1993.
36. Ушакова Н.М., Кукурудза Л.О., Головачук Т.И., Олейник С.И. Экономическая стратегия деятельности торгового предприятия в условиях рыночной экономики. –К.: КТЭИ, 1993.
37. Финансовый анализ деятельности фирмы. –М.: СП "Крокус Интернейшл", 1992.
38. Хруцкий В.Е., Корнеева И.В., Евтухова Е.Э. Современный маркетинг. –М.: Финансы и статистика, 1991.
39. Шандезон Э., Лансестр А. Методы продажи. –М.: АО издательская группа "Прогресс", "Универс", 1993.
40. Швальбе Х. Практика маркетинга для малых и средних предприятий: Пер. с нем. –М.: Республика, 1995.
Дополнительная информацияГод написания: 2009
Заказ Заказать Купить «Управління формуванням асортиментом товарів в на основі маркетингу»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Формування асортиментної політики на підприємстві
  • Формування асортиментної політики на підприємстві
  • Управління асортиментом та якістю товарів і послуг
  • Управління асортиментом товарів основні властивості товарів
  • Управління товарним асортиментом в Коростишівському заводі "Будіндустрія"
  • Управління асортиментом та якістю товарів та послуг
  • Поняття про потреби та їх класифікація, властивості і чинники формування потреб.
  • Поняття про потреби та їх класифікація, властивості і чинники формування потреб.
  • АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
  • Управління товарним асортиментом на ТОВ фірма "Криггер"
Cгенерировано за 0.156578 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...