Вступ 3
Розділ 1. Економічний зміст і функції прибутку як основного фінансового результату діяльностіпідприємства 5
Розділ 2. Формування і розподіл прибутку підприємства в сучаснихумовах (на прикладіВАТ "Трембіта") 13
2.1. Механізм формування прибутку підприємства 14
2.2. Порядок розподілу і використання прибутку підприємства 24
Розділ 3. Деякі шляхи вдосконалення системи формування і розподілу прибутку в сучаснихумовах 27
Висновки 31
Список використаної літератури 33
Додатки 35
ВСТУП 5
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ЕКОНОМІЧНОЇ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА 7
1.1 Стратегічні зміни як перспектива розвитку підприємства в сучаснихумовах господарювання 7
1.2 Сутність економічної стратегії та її роль для підприємства 14
1.3 Порядок формування економічної стратегії розвитку підприємства 20
РОЗДІЛ 2. АНАЛІТИЧНО-ІНФОРМАЦІЙНІ АСПЕКТИ ФУНКЦІОНУВАННЯ ТОВ «САТУРН» В РИНКОВИХ УМОВАХ ГОСПОДАРЮВАННЯ 29
2.1 Аналіз діяльності галузі металургії та металопрокату України, загальна характеристика ТОВ «Сатурн» 29
2.2 Аналіз зовнішнього середовища функціонування підприємства ТОВ «Сатурн» 33
2.3 Дослідження внутрішнього середовища функціонування ТОВ «Сатурн» 43
2.4 Аналіз фінансово-економічного стану ТОВ «Сатурн» 60
РОЗДІЛ 3. ПЕРСПЕКТИВИ ТА НАПРЯМКИ ФОРМУВАННЯ ЕКОНОМІЧНОЇ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ТОВ «САТУРН» 65
3.1 Проведення SWOT-аналізу та складання стратегічного балансу ТОВ «Сатурн» як вихідний етап формування економічної стратегії розвитку підприємства 65
3.2 Розробка економічної стратегії розвитку ТОВ «Сатурн» 70
3.3 Економічне обґрунтування запропонованих заходів 85
ВИСНОВКИ 90
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 93
ДОДАТКИ
Зміст
Розділ 3. Характеристика асортиментної стратегіїпідприємства в умовах ринкового позиціювання на прикладіВАТ "Електроприлад"
3.1. Техніко – економічні показники господарської діяльностіпідприємства
3.2. Аналіз існуючого товарного асортименту підприємства
Розділ 4. Напрямки вдосконалення асортиментної стратегіїпідприємства
4.1. Шляхи збільшення ефективності асортиментної стратегіїпідприємства в умовах ринку
4.2. Визначення ефективності обраної асортиментної стратегії з урахуванням визначених заходів
Вступ 3
1. Поняття та сутність стратегіїпідприємства 5
1.1 Визначення стратегії 5
1.2 Еволюція стратегії 6
2. Методи та інструменти формування стратегіїпідприємства 9
2.1 Методи встановлення стратегій 9
2.2 Характеристика різних підходів до розробки стратегіїдіяльностіпідприємства 16
3. Реалізація стратегіїдіяльностіпідприємства 27
3.1 Процес управління стратегією 27
3.2 Розробка та втілення динамічної стратегії 29
Висновки 34
Література 37
Вступ 3
1. Поняття та сутність стратегіїпідприємства 5
1.1 Визначення стратегії 5
1.2 Еволюція стратегії 6
2. Методи та інструменти формування стратегіїпідприємства 9
2.1 Методи встановлення стратегій 9
2.2 Характеристика різних підходів до розробки стратегіїдіяльностіпідприємства 16
3. Реалізація стратегіїдіяльностіпідприємства 27
3.1 Процес управління стратегією 27
3.2 Розробка та втілення динамічної стратегії 29
Висновки 34
Література 37
Вступ / Розділ 1. Сучасні методи управління виробництвом: 1.1. Теоретичне обгрунтування, удосконалення методів і засобів підвищення ефективної промисловості підприємства, 1.2. Організаційно-технічні методи забезпечення якості продукції у сучаснихумовах ринкової економіки / Розділ 2. Аналіз господарсько-виробничої діяльностіпідприємства (на прикладіВАТ “Перечинського ЛХК”): 2.1. Структура підприємства і методи підвищення ефективності його функціонування, 2.2. Основні аспекти діяльностіпідприємства у забезпеченні якісних показників і конкурентно спроможності продукції / Розділ 3. Економічні аспекти функціонуваня підприємства: 3.1. Економічна ефективність від впровадження сучасних методів контролю якості продукції, 3.2. Перспективи удосконалення діяльностіпідприємства в сучаснихумовах / Висновки / Список використаної літератури
Вступ 3
1. Теоретичні засади цінової політики 5
1.1. Цінова політика підприємства її сутність та цілі 5
1.2. Фактори впливу та умови ціноутворення 6
1.3 Види та функції цінової політики 9
1.4. Управління цінами та стратегії ціноутворення у процесі формування цінової політики підприємства 15
2. Аналіз цінової політики ЗАТ «назва» 19
2.1. Характеристика підприємства 19
2.2. Управління цінами та стратегії ціноутворення на ЗАТ «назва» 25
2.3. Вплив методів формування ціни на фінансові результати діяльностіпідприємства 30
3. Проблеми ціноутворення 40
3.1. Проблеми та оптимальні рішення в ціноутворенні сучаснихумовах 40
3.2. Державне регулювання цінової політики підприємства 47
Висновки 52
Список використаної літератури 56
Додатки 62-79
ВСТУП 3
1 МЕХАНІЗМ ЦІНОУТВОРЕННЯ ФІРМИ 5
1.1 Цілі підприємства на ринку та політика ціноутворення 5
1.2 Методи та основні фактори ціноутворення в умовах невизначеності 11
2 КОНКУРЕНТНА СТРАТЕГІЯ ФІРМИ ТА ЦІНОУТВОРЕННЯ 16
3 РОЗРОБКА КОНКУРЕНТНОЇ СТРАТЕГІЇ ФІРМИ НА ПРИКЛАДІ 25
3.1 Розробка та втілення динамічної стратегії 25
3.2 Розробка стратегії на прикладіпідприємства ТОВ «Укрметалсервіс» 30
ВИСНОВКИ 34
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 36
ВСТУП 3 1 МЕХАНІЗМ ЦІНОУТВОРЕННЯ ФІРМИ 5 1.1 Цілі підприємства на ринку та політика ціноутворення 5 1.2 Методи та основні фактори ціноутворення в умовах невизначеності 11 2 КОНКУРЕНТНА СТРАТЕГІЯ ФІРМИ ТА ЦІНОУТВОРЕННЯ 16 3 РОЗРОБКА КОНКУРЕНТНОЇ СТРАТЕГІЇ ФІРМИ НА ПРИКЛАДІ 25 3.1 Розробка та втілення динамічної стратегії 25 3.2 Розробка стратегії на прикладіпідприємства ТОВ «Укрметалсервіс» 30 ВИСНОВКИ 34 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 36
ВСТУП 3
Розділ І. Теоретичні аспекти потенціалу підприємства 5
1.1. Сутність потенціалу підприємства в ринковій економіці 5
1.2. Різновиди стратегій та їх вибір 11
1.3. Вибір типу базової стратегіїпідприємства в умовах ринку 18
Розділ ІІ. Аналіз стратегічного потенціалу ВАТ "Хлібодар" в сучаснихумовах 28
2.1. Критерії вибору стратегічного потенціалу 28
2.2. Показники оцінки стратегічного потенціалу підприємства 43
2.3. Аналіз основних складових потенціалу підприємства 48
2.4. Управління потенціалом підприємства в умовах конкуренції 50
Розділ ІІІ. Розробка конкурентної стратегіїпідприємства 62
3.1. Обгрунтування і розробка стратегічного потенціалу 62
3.2. Шляхи вдосконалення розробки стратегії потенціалу підприємства 63
ВИСНОВКИ 69
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 72
ДОДАТКИ 77
Додаток А 77
Додаток Б 80
Додаток В 83
Додаток Г 85
Cгенерировано за 0.154955 секунд
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт,
або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.