Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

Тема: «ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ МЕХАНІЗМУ МОТИВАЦІ» (ID:49487)

| Размер: 400 кб. | Объем: 100 стр. | Стоимость: 120 грн. | Добавлена: 11.10.2010 | Код продавца: 5 |
СодержаниеЗміст

ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ МЕХАНІЗМУ МОТИВАЦІЇ 5
1.1 Мотиваційний інструментарій менеджменту 5
1.2 Механізм здійснення мотивації працівників 11
1.3 Особливості функціонування малих підприємств в економічно розвинутих країнах 16
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ МЕХАНІЗМУ МОТИВАЦІЇ ПЕРСОНАЛУ 24
2.1 Загальна характеристика підприємства 24
2.2 Аналіз впливу зовнішнього середовища діяльності підприємства на функціонування механізму мотивації 40
2.3 Дослідження економічних та фінансових елементів механізму мотивації підприємства 45
РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА МЕХАНІЗМУ МОТИВАЦІЇ ПРАЦІ ПЕРСОНАЛУ ПІДПРИЄМСТВА 53
3.1 Облік факторів що впливають на формування механізму мотивації персоналу ТОВ «Таврія» 53
3.2 Рекомендації по визначенню основних мотиваційних інструментів впливу на роботу персоналу підприємства 61
3.3 Впровадження матеріальних та моральних інструментів механізму мотивації праці 67
3.4 Економічне обґрунтування використання розробленого інструментарію механізму мотивації праці 80
ВИСНОВКИ 84
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 87
ДОДАТКИ
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
ЛитератураСПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ

1. Конституція України від 28.06.1996 // Відомості Верховної Ради України. – 1996. - № 30. - Ст. 141.
2. Кодекс законів про працю України // Бюллетень законодавства і юридичної практики України. – 1997. - № 11 – 12. – 1040 с.
3. Закон України “Про господарські товариства” від 19 вересня 1991 року №1576-12 // Голос України. - 1991. – 19 вересня
4. Закон України “Про власність” від 7 лютого 1991 року №697-12 // Голос України . – 1991. – 7 лютого
5. Академия рынка: Маркетинг /Пер. с фр./ М.: Экономика, 1993.
6. Андрєєва Т.Є, Опікунова Н. В., Гур’янов А. Б. Контролінг. Консалтинг. – Харків: «Прапор», 2002. – 347 с.
7. Андрушків Б. М., Кузьмін О.Є. Основи менеджменту. – Львів: Світ, 1995, - 296 с.
8. Ансофф И.Стратегическое управление М.: Экономика, 1989.-519с.
9. Багиев Г.Л., Тарасевич В.М., Анн Х, Маркетинг: Учебник для вузов. Под общ.ред. Г. Л. Багиева.-М.: ОАО»Изд-во «Экономика», 1999. - 703с.
10. Батра Р., Майерс ДЖ., Аакер Д.А. Рекламный менеджмент: Пер.с анг..-5-е изд.М.; СПб.; К.: Изд. Дом « Вильямс», 1999.-784 с.
11. В. О. Василенко, Т. І. Ткаченко Виробничий (операційний) менеджмент: Навч. посібник. За редакцією В. О. Василенка. – Київ: ЦУЛ, 2003. – 621 с.
12. Василенко В.0. Теорія та практика розробки управлінських рішень. Навчальний посібник. – Київ: ЦУЛ, 2002. – 420 с.
13. Василенко В.О., Ткаченко T.I. Стратегічний менеджмент: На¬вчальний посібник. – Киів: ЦУЛ, 2003. – 396 с.
14. Вейлл П. Искусство менеджмента / Пер. с англ. – М., 2003. – 224 с.
15. Виханский О. С. Менеджмент/ О.С. Виханский, А. И. Наумова. – М.: Гадарики, 2001. – 283с.
16. Войчак А.В. Маркетинговый менеджмент. – К.: КДЕУ, 1996. – 254 с.
17. Гаркавенко С. С. Маркетинг. – К.: Лібра, 2003.- 200 с.
18. Герасимчук В. Г. Маркетинг: теорія і практика: Навч. посіб. –К.: Вища шк.., 2001.- 327 с.
19. Голубков Е.П. Маркетинг: выбор лучшего решения. М.: Экономика, 2001. – 299 с.
20. Гольдштейн Г.Я. Основы менеджмента: Конспект лекций. Таганрог: ТРТУ, 2002. 145с.
21. Гравин В. Дятлов В. Основы кадрового менеджмента - М 2003. - 608с.
22. Гридчина М.В. Фінансовій менеджмент . – Киев: МАУП. - 2002. - 158с.
23. Гэлловэй Лес. Операционный менеджмент. – СПб: Питер, 2001. – 320 с. (серия «Теория и практика менеджмента»),
24. Дихтель Е., Хершген Х. Практический маркетинг: Учебное пособие / Пер. с нем. А.М. Макарова; Под ред. И.С. Минко. –М.: Высш. шк., 1995. – 255 с.
25. Еваіс Дж.Р., Берман Б. Маркетинг: Скор. пер. з англ. – М.: Економіка, 1993. – 335 с.
26. Економіка підприємства /За ред. С.Ф.Покропивного.-К.:КНЕУ, 2000. - 528с.
27. Зигерд В., Ланг Л. «Руководство без конфликтов»: сокр. пер. с нем. -М.: Экономика,2000.-335с.
28. Каганец И. Психоинформационные технологии в менеджменте. //Бизнес, 2003, №29, с.28.
29. Киселев А.П. Теория и практика современного бизнеса. -К.: ЛИБРА», 1995. - 447 с.
30. Кнорринг В.И. Искусство управления М БЕК, 2001. - 288 с.
31. Кныш М. И. Конкурентные стратегии: Учебное пособие. – СПб. – 2002.- 284с.
32. Контроллинг как инструмент управления предприятием / Е. А. Ананькин, С. В. Данилочкин, Н. Г. Данилочкиг и др.; Под ред. Н.Г. Данилочкина. – М.: Аудит, ЮНИТИ, 1998. – 279 с.
33. Котлер Ф. Основі марктеинга. –М.: Прогресс, 1992. – 736 с.
34. Котлер Ф. Управление маркетингом : Пер. с англ. – М.: Прогресс, 1980.- 280 с.
35. Котлер Ф., Амстронг Г., Сондерс ДЖ.,В В. Основы маркетинга 2-е европ. Изд.. – М.: Изд.дом «Вильямс», 1999.-1056 с.
36. Кредисов А.И. Маркетинг. – К.: Украина, 2002 – 400 с.
37. Кредісов А. І., Панченко Є.Г., Кредісов В. А. Менеджмент для керівників. – К.: Т-во “Знання”, КОО, 2001
38. Маркова В. Д., Кузнецова С. А. Стратегический менеджмент: Курс лекций. – М.: ИНФРА – М.; Новосибирск: Сибирское соглашение, 1999. – 288с.
39. Мельник Л.П. Психологія управління МАУП Київ 2002. 174 с.
40. Немцов В. Д., Довгань Л. Є. Сініок Г. Ф. Менеджмент організацій. – Навч. Посібник. – К.: Тов. “УВПК” Екс об”, 2002
41. Осовська Г. В. Основи менеджменту: Курс лекцій. Житомир: Жіті, 2003, - 600 с.
42. Паркинсон С.Н. Рустамджи М.К. «Искуство управления» /пер. с англ. К. Савельева.-М.:Агенство «ФАИР»,2001. -272с.
43. Пасс К., Лоус В., Пендлтон Э., Чедвик Л. Большой толковый словарь бизнеса. Русско-английский, англо-русский. - М.: Вече АСТ, 1998. - 688 с
44. Пелішенко П. Н. Маркетинговий менеджмент: Навч. Посібник. – К.:ЦНЛ, 2003. – 200с.
45. Пилдис Д. Путь к покупателю: о том как преуспевающие компании делают товары, которые мы с удовольствие покупаем М.: Прогресс, 1991.- 98 с.
46. Портер М.Е.Международная конкуренция: Пер. с англ. Под ред. И с предисл. В .Д .Щетинина М.: Международные отношения, 1993.- 896 с.
47. Почепцов Г. Теория и практика коммуникаций М.: Центр, 1998.- 352с.
48. Румянцева З. П. Общее управление организацией. Теория и практика. – М., 2001
49. Фомичев С.К. Старостина А.А. Скрябина Н.И. Основы управления качеством МАУП Киев. - 2002. - 190 с.
50. Холл К.С. Линдсей Г. Теория личности М.: Ексмо-Пресс,-1999.- 590 с.
51. Чернявский А.Д. Антикризисное управление МАУП Киев 2000.204 с.
52. Шегда А. В. Менеджмент: Навчальний посібник. – К.: Т-во “Знання”, КОО, 2002. – 583с. – (Вища освіта ХХІ століття)
53. Шмален Г. Основы и проблемы экономики предприятия /
Под ред. проф. А.Г. Поршнева. - М.: Финансы и статистика,
1996. - 512 с.
54. Экономика предприятия: Учебное пособие / под общ. ред. д. э. н. проф. Л.Г. Мельника. – Сумы: ИТД «Университетская книга», 2002. – 632 с.
55. Басюк Т. П. Система моніторингу як складова інвестиційного контролінгу // Економіка. Фінанси. Право. – 2004.- №2. – 7-12
56. Кушачко Е. Штатский советник (о контроллинге) // Бизнес. – 2003 . - №26. – с. 118-123
57. Левченко З. Контроль за менеджментом // Цінні папери України. – 2004. - №17. – с. 13
58. Пилипчик В. Маркетинг на ринку засобів виробництва // Деньги и технологии. – 2004. - №6-7. – с. 27
59. Шевченко З. Контроль за менеджментом // Цінні папери України. – 2004 . - №17. – с. 13
Дополнительная информацияГод написания: 2009
Заказ Заказать Купить «ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ МЕХАНІЗМУ МОТИВАЦІ»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Формування податкового механізму
  • АНАЛІТИЧНА ОЦІНКА БАЗОВОГО ТОВАРНОГО АСОРТИМЕНТУ ТА ОБГРУНТУВАННЯ МЕХАНІЗМУ ЙОГО ФОРМУВАННЯ
  • АНАЛІТИЧНА ОЦІНКА БАЗОВОГО ТОВАРНОГО АСОРТИМЕНТУ ТА ОБГРУНТУВАННЯ МЕХАНІЗМУ ЙОГО ФОРМУВАННЯ
  • Ринковий механізм впровадження інновацій
  • Фінансовий механізм України його склад та напрямки вдосконалення
  • Криміналістична характеристика злочинів
  • РОЗРОБКА ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО ОНОВЛЕННЯ АСОРТИМЕНТУ ТОВАРІВ
  • Систематизація податкового права
  • Основи та елементи механізму оподаткування
  • ФОРМУВАННЯ АСОРТИМЕНТНОЇ ПОЛІТИКИ ТОРГІВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА
Cгенерировано за 0.159035 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів