ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. СОБІВАРТІСТЬ ПРОДУКЦІЇ ЯК ВАЖЛИВИЙ ПОКАЗНИК ФІНАНСОВО-ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 5
1.1. Необхідність оцінки собівартостіпродукції та її складу 5
1.2. Класифікація собівартості за калькуляційними статтями та елементами витрат 9
РОЗДІЛ 2. ОБЛІК ФОРМУВАННЯ ВИТРАТ ВИРОБНИЦТВА І КАЛЬКУЛЮВАННЯ СОБІВАРТОСТІ ПРОДУКЦІЇ ВАТ „РОСИ БУКОВИНИ” ЗА 2004-2005 РР. 14
2.1. Аналіз динаміки операційних витрат на 1 гривню вартості реалізації продукції та визначення впливу чинників на її зміну 14
2.2. Аналіз структури операційних витрат за економічними елементами підприємства 21
2.3. Аналіз собівартості за калькуляційними статтями витрат підприємства за 2004-2005 рр. 26
РОЗДІЛ 3. РЕЗЕРВИ ЗНИЖЕННЯ СОБІВАРТОСТІ ПРОДУКЦІЇ 29
3.1. Розрахунок собівартостіпродукції на 2006 рік 29
3.2. Шляхи зменшення собівартостіпродукції 31
ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 35
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 39
ДОДАТКИ ………………………………………………………………………… 41
Вступ 3
Розділ 1. Теоретичні аспекти аналізу й планування собівартостіпродукції 7
1.1. Показники собівартостіпродукції 7
1.2. Стратегічний аналізсобівартостіпродукції 11
1.3. Оперативний аналізсобівартостіпродукції 17
Розділ 2. Аналіз планування собівартостіпродукції на підприємстві ВАТ "Миколаївсільмаш" 21
2.1. Характеристика підприємства ВАТ "Миколаївсільмаш" 21
2.2. Оцінка обґрунтованості планового рівня собівартості товарної продукції 24
2.3. Аналіз загальної суми собівартості товарної продукції ВАТ "Миколаївсільмаш" 26
2.4. Аналіз собівартості одиниці продукції та динаміки зміни собівартості порівнянної продукції 29
2.5. Аналіз витрат на одну гривню товарної продукції та витрат за економічними показниками 37
2.6. Аналіз собівартостіпродукції за статтями калькуляції 44
2.7. Аналіз прямих матеріальних витрат, витрат на пряму заробітну плату та обслуговування виробництва 46
Розділ 3. Зведений підрахунок резервів зниження собівартостіпродукції на підприємстві ВАТ "Миколаївсільмаш" 65
Висновки 67
Список використаної літератури 70
Додатки 72
Вступ
Розділ 1. Економічна суть та методологія визначення собівартостіпродукціїпідприємства.
Розділ 2. Аналіз собівартостівиробництвапродукції ПП “Пекур”
2.1 Інформаційно-організаційна модель аналізу собівартостіпродукції.
2.2 техніко-економічна характеристика підприємства.
2.3 аналіз динаміки виконан¬ня плану за показни¬ками собівартостіпродукції
2.4 аналізсобівартості за калькуляційними статтями витрат
2.6 Факторний аналіз витрат на одну гривню товарної продукції
Розділ 3. Шляхи зниження собівартостіпродукції
Висновки та пропозиції
Список використаних джерел
Додатки
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. Теоретичні аспекти обліку собівартості будівельного виробництва
1.1. Собівартість будівельного виробництва як економічні категорія
1.2. Економіко-правовий аналіз нормативної бази з обліку собівартості будівельного виробництва
1.3. Критичний огляд літературних джерел з обліку собівартості будівельного виробництва
1.4. Організаційно-економічна характеристика базового підприємства АТЗТ “Укрнафтогаз”
РОЗДІЛ 2. Обліксобівартості будівельного виробництва
2.1. Управлінський облік собівартості будівельного виробництва
2.2. Фінансовий облік собівартості будівельного виробництва
2.3. Податковий облік собівартості будівельного виробництва
2.4. Документування господарських операцій з обліку собівартості будівельного виробництва
2.5. Шляхи вдосконалення обліку собівартості будівельного виробництва
РОЗДІЛ 3. Організація і методика економічного аналізу та аудиту собівартості будівельного виробництва
3.1. Організаційно-інформаційна модель аналізу собівартості будівельного виробництва
3.2. Загальний та факторний аналізсобівартості будівельного виробництва
3.3. Організація та методика аудиту собівартості будівельного виробництва
3.4. Шляхи вдосконалення організації та методики аналізу та аудиту собівартості будівельного виробництва
РОЗДІЛ 4. Організація і методика проведення обліку, аналізу та аудиту собівартості будівельного виробництва з застосуванням комп’ютерних технологій
4.1. Постановка і характеристика задачі
4.2. Технологія обробки вхідної інформації
4.3. Характеристика вихідної інформації
ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
ДОДАТКИ
Вступ 3
1. Місце і роль аналізу витрат та собівартостіпродукції в системі управління підприємством виробничої сфери ( галузі легкої промисловості). 4
2. Характеристика підприємстваЗАТ «Фастівське швейне підприємство «Козак» 6
3. Інструменти аналізу та управління витратами виробничого підприємства 10
4. Економічна сутність собівартостіпродукції. Кошторис виробництва 19
5. Аналіз собівартостіпродукції та витрат ЗАТ «Фастівське швейне підприємство «Козак» . 25
5.1. Аналіз собівартостіпродукції за елементами витрат 27
5.2. Аналіз собівартостіпродукції за статтями калькуляції 29
5.3. Аналіз затрат на 1 гривню товарної продукції (ТП) 30
5. 4. Аналіз прямих матеріальних витрат 32
5.5. Аналіз прямих трудових витрат 34
5.6. Аналіз витрат на обслуговування виробництва і управління 38
6. Визначення точки беззбитковості та резервів зниження витрат та собівартостіпродукції 40
Висновки та пропозиції. 45
Література. 47
Додатки. 50
ВСТУП 4 1.Теоретичні основи обліку витрат виробництва. 6 1.1. Сутність собівартості, її характеристика та класифікація витрат виробництва 6 1.2. Нормативно-правове забезпечення обліку витрат виробництва і калькулювання собівартостіпродукції. 9 2.Обліксобівартості продукціі за статтями калькуляціі на підприємстві. 13 2.1 Економічна характеристика підприємства. 13 2.2 Формування обліковоі політики на підприємстві. 14 2.3 Первинний облік витрат виробництва на підприємстві. 18 2.4 Синтетичний облік витрат виробництва . 23 Висновки 34 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 36 Додаток
Вступ 3
1. Теоретико методологічні основи зниження собівартостіпродукції 5
1.1 Сутність собівартостіпродукції 5
1.2 Калькуляція собівартості та кошторис витрат 9
1.3. Витрати виробництва та їх класифікація 16
2. Аналіз собівартостіпродукціїЗАТ «Чексіл» 26
2.1 Стан розвитку легкої промисловості в Україні 26
2.2. Фінансово-економічна характеристика підприємства 34
2.3 Особливості калькулювання собівартостіпродукції на ЗАТ “назва” 38
2.4 Аналіз факторів, які впливають на рівень витрат на одиницю товарної продукції 43
3. Зниження собівартостіпродукціїЗАТ «Чексіл» 53
Висновки 59
Список використаної літератури 62
Додатки 68-73
Вступ 3
1. Аналіз витрат на виробництво та собівартостіпродукції 6
1.1. Класифікація показників собівартості готової продукції 6
1.2. Аналіз загальної суми собівартості товарної продукції 9
2. Аналіз собівартості готових виробів на ВАТ «Назва» 17
2.1. Оцінка ефективності фінансово-господарської діяльності підприємства 17
2.2. Аналіз собівартостіпродукціїпідприємства 24
3. Напрями удосконалення управління собівартістю продукції на підприємствах хлібопекарської промисловості 29
3.1. Аналіз впливу собівартостіпродукції на асортиментну політику підприємств хлібопекарської промисловості 29
3.2. Удосконалення механізму управління витратами виробництва на підприємствах харчової промисловості 32
Висновок 36
Література 39
Додаток. Фінансова звітність ВАТ «Назва» за 2008 р. 42
ВСТУП 4
1. ХАРАКТЕРИСТИКА ПІДПРИЄМСТВА ОАО «НИЖНЬОДНІПРОВСЬКИЙ ТРУБОПРОКАТНИЙ ЗАВОД» 7
2. ЕКОНОМІЧНИЙ АНАЛІЗ СОБІВАРТОСТІ ПРОДУКЦІЇ НА ПІДПРИЄМСТВІ 11
2.1.Сутність і структура собівартостіпродукції. 11
2.2 Аналіз собівартостіпродукції за статтями витрат 28
2.3. Напрями зниження собівартості. 35
3. АНАЛІЗ СОБІВАРТОСТІ ПРОДУКЦІЇ ВАТ “НТЗ” 41
ВИСНОВКИ 53
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 56
1 Вступ. 3
2 Теоретичний розділ 6
1.1 Огляд нормативно-методичної літератури щодо планування собівартостіпродукції 6
1.2 Коротка характеристика підприємства, умов виробництва. 15
2. Розрахунково-аналітична частина: 21
2.1 Рівень і аналізсобівартостіпродукції; 21
2.2. Заходи щодо зниження собівартостіпродукції 23
2.3 Планування собівартостіпродукції 24
Висновки 26
Література 28
Cгенерировано за 0.140894 секунд
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт,
або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.