Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «Техніко-економічна характеристика ЗАТ “Любава”» (ID:49152)

| Размер: 262 кб. | Объем: 67 стр. | Стоимость: 120 грн. | Добавлена: 11.10.2010 | Код продавца: 5 |
СодержаниеЗМІСТ

Вступ 3
РОЗДІЛ І Дослідження факторів, що впливають на формування політики збуту підприємства в сучасних умовах 5
1.1 Культура управління збутом на підприємствах 5
1.2 Аналіз процесу планування та контроль збуту на підприємстві 9
1.3 Організація збуту товарів та послуг 12
1.4 Характеристика процесу наймання та відбору кадрів відділу збуту підприємства 16
1.5 Аудит збуту товарів та послуг 18
1.6 Ефективність рекламної політики і контроль її результатів 21
РОЗДІЛ ІІ Техніко-економічна характеристика ЗАТ “Любава” 27
2.1 Організаційно-економічна характеристика функціонування досліджуваного підприємства 27
2.2 Оцінка існуючої політики збуту товарів та послуг підприємства та її відповідність до ринкових потреб 37
2.3 Цільова політика збуту товарів та послуг ЗАТ “Любава” 38
2.4 Аналіз існуючих каналів збуту 40
2.5 Ефективність управління збутом в ЗАТ “Любава” 42
2.6 Аналіз ефективності рекламної діяльності і контроль її результатів 42
РОЗДІЛ ІІІ Шляхи підвищення ефективності збуту на підприємстві ЗАТ “Любава” 45
3.1 Створення нової структури збуту і дистрибуції товарів та послуг 45
3.2 Розробка рекламної кампанії на досліджуваному підприємстві 46
3.2.1. Цілі рекламної кампанії 46
3.2.2 Об`єкт реклами 48
3.2.3. Суб`єкти реклами 50
3.3. Бюджет рекламної кампанії ЗАТ “Любава” 50
3.4. Межі ринку проведення рекламної кампанії щодо підвищення ефективності управління збутом товарами та послугами 51
3.5. Кошторис витрат рекламної кампанії досліджуваного підприємства 55
3.6 Аналіз ефективності рекламної кампанії і контроль її результатів 58
Висновки та пропозиції 62
Cписок використаної літератури 66
Додатки 68
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
ЛитератураCписок використаної літератури

1. Ассель Генрі. Маркетинг: принципи і стратегія: Підручник для вузів. – М.: ИНФРА-м, 1999., 804 с.
2. Бове К.Л., Аренс В.Ф. Современная реклама. М.: ИД Довгань, 1995. – 678 с.
3. Болт Д. Практическое руководство по управлению сбытом. М., Экономика, 1991. - 271 с.
4. Гасаненко С.А. Как оценить эффективность рекламы //Маркетинг и реклама. – 1999. – № 7-8. с.23-28.
5. Голубков Е. П. Маркетингові дослідження: теорія, методологія і практика. – М.: Видавництво «Фінпресс», 1998., 416 с.
6. Данько Т.П. Управление маркетингом. Учебное пособие. - М.: ИНФРА-М, 1997. С. 280.
7. Зайцев Н.Л. Економіка промислового підприємства 3-е изд. перераб. – М.: ІНФРА. – М., 2000. – 358 с.
8. Матанцев А. Н. Зрівняння різних способів визначення ефективності реклами // Маркетинг і маркетингові дослідження в Росії. 1998. №3. 24-28 с.
9. Моїсєєва Н., М. Конишева. Маркетингова активність як чинник конкурентоспроможності фірми // Маркетинг. 1999. № 6. 22-34с.
10. Морозова М. Рекламная кампания // Бизнес. – 2000.- № 4.–с.19-20.
11. Розробка та обгрунтування виробничої і збутової стратегії підприємства: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / Г.В. Верещагіна / Харк. держ. екон. ун-т. — Х., 2000. — 20 с. — укp.
12. Росситер Дж. Р., Персі Л. Реклама і просування товарів. – СПб.: Видавництво «Пітер», 2000. 656 с.
13. Синтез системи маркетингово-орієнтованого управління виробничо-збутовою діяльністю підприємств промисловості: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / С.М. Войт / Дніпропетр. ун-т економіки та права. — Д., 2003. — 21 с.: рис. — укp.
14. Стюарт Г. Ефективне управління збутом: Як зробити ваш відділ збуту найкращим: Пнр. з англ.. – Дніпропетровськ: Баланс-Клуб, 2002. – 192 с.
15. Управління збутом промислової продукції в комплексі маркетингу: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / О.М. Проволоцька / Укр. акад. зовніш. торгівлі. — К., 2003. — 20 с.: рис. — укp.
16. Хруцкий В. Е., Корнєєва І. В. Современный маркетинг: настільна книга по дослідженню ринку: Навчальний посібник. – М.: Фінанси і статистика, 1999., 528 с.
Дополнительная информацияГод написания: 2009
Заказ Заказать Купить «Техніко-економічна характеристика ЗАТ “Любава”»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Дослідження ефективності рекламної компанії
  • Мета розвитку МЕС
  • Мета розвитку МЕС
  • Облік товарів і тари на підприємствах роздрібної торгівлі (на прикладі магазину ТОВ “Любава”)
  • Звіт з практики, Економіка підприємства
  • Характеристика техніко-економічних показників виробництва
  • Дослідження ефективності рекламної кампанії
  • КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА
  • Характеристика товариства, його фінансова та економічна діяльність, розвиток ЗАТ „Інтерпрнер Трейдінг” (практична частина диплому)
  • Типи виробництва та їх техніко-економічна характеристика
Cгенерировано за 0.152575 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...