Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «Дослідження ефективності рекламної кампанії» (ID:49100)

| Размер: 1304 кб. | Объем: 35 стр. | Стоимость: 70 грн. | Добавлена: 11.10.2010 | Код продавца: 5 |
СодержаниеЗміст

Зміст 2
Вступ 3
1. Дослідження ефективності рекламної кампанії 5
1.1 Місце реклами в маркетинговій концепції управління підприємством 5
1.2 Планування і розробка рекламної політики 8
2 Дослідження ринку рекламних послуг в Україні. 12
2.1. Аналіз та загальні тенденції розвитку українського ринку реклами 12
2.2 Аналіз українського ринку реклами за 2003 рік 15
3. Аналіз маркетингової ситуації ЗАТ “Любава” 17
3.1 Аналіз фінансово – господарської діяльності підприємства ЗАТ „Любава” 17
3.2 Визначення цільової аудиторії і розроблення концепції товару. 21
3.3. Вибір засобів розповсюдження реклами 23
3.4 Складання графіку рекламної кампанії та визначення бюджету 26
ВИСНОВКИ 31
Список використаної літератури 32
Додатки 34
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
ЛитератураСписок використаної літератури

1. Закон України “Про обмеження монополізму і недопущення недобросовісної конкуренції в підприємницькій діяльності” /Відомості Верховної Ради. – 1992. - № 21. – с.611-619.
2. Указ президента України “Про міри попередження недобросовісної реклами і її припинення” //Голос України. – 1994. - № 236. – с.5.
3. Азоев Г.Л., Мишкин В.М. Реклама товаров. М. 1995.
4. Александров С.А. Эффективная реклама. (100 советов по организации рекламы или как опередить конкурента). Чебоксары, 1996.
5. Аронов И.З., Теплицкий А.А. Реклама качества и качество рекламы// Стандарты и качество. – 1998. N 1. N 8.
6. Арацкая Н., Russians идут! //Реклама.- 2000.- №1 с.38
7. Бэрри Э.М. Карьера в рекламном агентстве: Пер. с англ. М,. 1997.
8. Галицкий И.Гусев С. Что нужно знать чтобы просчитать экономний рекламний бюджет // Бизнес. – 2000. – № 7. – с.38.
9. Гасаненко С.А. Как оценить эффективность рекламы //Маркетинг и реклама. – 1999. – № 7-8. с.23-28.
10. Гермес: Торговля и реклама/ Сост. Б.М.Матвеев, СПб, 1994.
11. Джугенхаймер У., Уайт Г. Основы рекламного дела. Учебник для тех, кто хочет узнать, что такое реклама и как ее делать. Пер. с англ. Самара, 1996.
12. Завьялов П. Реклама - активная составляющая маркетинга// Маркетинг. 1995. №1.
13. Законодавство про рекламу. – Київ: Союз рекламістів України, 1995. –32с.
14. Железцов А. Модель эффективной рекламы //Маркетинг. – 1999. -№6.-с. 21-24.
15. Иргизов Р.С. Оптимальное распределение рекламных затрат. //Маркетинг и реклама. – 1998. - № 9-10. С. 11-15.
16. Калугина С. Самарина С. Реклама в коммерческой деятельности //Маркетинг. – 1999. -№4.-с. 7-1.
17. Картер Г. Эффективная реклама. – м.: Прогресс, 1991. – 280 с.
18. Космерешкин В. Реклама как действенный фактор поддержки отечественных производителей // Реклама.- 2000.- №1. С.32
19. Краско Т.И. Реклама как социальная реальность. //Маркетинг и реклама. – 1999. - № 4. С. 7-9.
20. Мартынова У. Сопромат бюджета рекламной кампании //Реклама. – 1999. - № 1. с. 13-15.
21. Мирошниченко Е. Разработка рекламного бюджета. //Маркетинг и реклама. – 2000. - № 1. с. 18-21.
22. Морозова М. Рекламная кампания // Бизнес. – 2000.- № 4.–с.19-20.
23. Морозова М. Рекламируемый продукт // Бизнес. – 2000.- № 7.–с.16.
24. Морозова М. Цель рекламной кампании // Бизнес. – 2000.- № 11.–с.28.
25. Пикулева М. Как измерить эффективность рекламы ? //Реклама. – 1999. - № 4. с. 12-16.
26. Румянце М. Интернет-магазины: где рекламировать. // Реклама 2001. № 5-6.с.36
27. Старобинский Э.Е. Самоучитель по рекламе. – М.: Управление персоналом, 1996. – 224с.
28. Уэллс У., Бернет Дж., Мориарти С. Реклама: принципы и практика. – Санкт-Петербург: ЗАО “Издательство “Питер”, 1999. – 736с.
29. Фегеле З. Директ-маркетинг. 99 практических советов как найти потребителя. Пер. с нем., М., 1999.
30. Що належить до витрат на рекламу //Галицькі контракти. 1999. №26. – с.17.
Дополнительная информацияГод написания: 2009
Заказ Заказать Купить «Дослідження ефективності рекламної кампанії»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Малобюджетні рекламні компанії
  • УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА
  • Управління рекламою на підприємстві (+ доповідь+резенція+роздатковий матеріал)
  • Розробка та обгрунтування реклами для Салону краси «Оксана» (індустрія моди)
  • "Маркетингова політика комунікацій (на прикладі ЗАТ ""Київмлин"")"
  • Маркетингова політика комунікацій
  • Маркетингова політика комунікацій
  • Реклама як засіб формування попитові споживачів
  • Управління рекламно-інформаційною діяльністю на підприємсві готельного господарства (турфірмі)
  • Розробка рекламної стратегії підприємства (на мат. ТОВ “Крок ТТЦ” м. Києва)
  • Рекламна компанія ТОВ “Крок ТТЦ”
Cгенерировано за 0.115773 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...