|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua! |
|
-
Поняття суб’єкта соціальної дії
План
1. Поняття суб’єкта соціальної дії 3
2. Поняття “народ”, “маса”, “натовп” 5
3. Видатні особи в історії 7
Література 9
-
ДЕРЖАВА І ПРАВО - ВІДМІННОСТІ
ВСТУП 3
1. Постановка проблеми співвідношення понять "держава" і "право" 4
2. Тип співвідношення держави і права 6
3. Деяких методологічних аспектів співвідношення держави і права 8
4. Конкретне розуміння співвідношення держави і права 11
ВИСНОВОК 14
ВикористанА літературА 15
-
СПІВВІДНОШЕННЯ ПОНЯТЬ „НОРМА ПРАВА” ТА „ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ПРАВОВИЙ ПРИПИС”
ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ І СПІВВІДНОШЕННЯ ПОНЯТЬ „НОРМА ПРАВА” ТА „ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ПРАВОВИЙ ПРИПИС” 7
РОЗДІЛ ІІ ХАРАКТЕРИСТИКА СПЕЦИФІЧНИХ ОЗНАК НОРМ ПРАВА 16
2.1 НОРМАТИВНІСТЬ ЯК ОСНОВНА ВІДМІННА ОЗНАКА НОРМ ПРАВА 16
2.2 ФОРМАЛЬНА ВИЗНАЧЕНІСТЬ ТА ЯСНІСТЬ ПРАВОВОЇ НОРМИ 23
2.3 ЗАГАЛЬНООБОВ’ЯЗКОВИЙ ХАРАКТЕР НОРМИ ПРАВА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЗАХОДАМИ ДЕРЖАВНОГО ПРИМУСУ 27
РОЗДІЛ ІІІ НОРМАТИВНЕ ТА ІНДИВІДУАЛЬНЕ РЕГУЛЮВАННЯ: ПОРІВНЯЛЬНИЙ АНАЛІЗ 36
ВИСНОВОК 40
ЛІТЕРАТУРА 42
-
СПІВВІДНОШЕННЯ ПОНЯТЬ „НОРМА ПРАВА” ТА „ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ПРАВОВИЙ ПРИПИС”
ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ І СПІВВІДНОШЕННЯ ПОНЯТЬ „НОРМА ПРАВА” ТА „ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ПРАВОВИЙ ПРИПИС” 7
РОЗДІЛ ІІ ХАРАКТЕРИСТИКА СПЕЦИФІЧНИХ ОЗНАК НОРМ ПРАВА 16
2.1 НОРМАТИВНІСТЬ ЯК ОСНОВНА ВІДМІННА ОЗНАКА НОРМ ПРАВА 16
2.2 ФОРМАЛЬНА ВИЗНАЧЕНІСТЬ ТА ЯСНІСТЬ ПРАВОВОЇ НОРМИ 23
2.3 ЗАГАЛЬНООБОВ’ЯЗКОВИЙ ХАРАКТЕР НОРМИ ПРАВА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЗАХОДАМИ ДЕРЖАВНОГО ПРИМУСУ 27
РОЗДІЛ ІІІ НОРМАТИВНЕ ТА ІНДИВІДУАЛЬНЕ РЕГУЛЮВАННЯ: ПОРІВНЯЛЬНИЙ АНАЛІЗ 36
ВИСНОВОК 40
ЛІТЕРАТУРА 42
-
Конституційне право
1. Порівняння моделі конституцій США, Німеччини, Франції, України 3
2. Порівняльний аналіз конституційного статуса особи в Україні, Німеччини, Франції, Швейцарії, Італії 9
3. Порівняльний аналіз конституційних моделей законодавчої влади України, Польщі, Німеччини 12
3. Порівняльний аналіз судової влади України, Німеччини, США 19
5. Порівняльний аналіз моделей місцевого самоврядування в Україні, Німеччини, Франції, Англії 24
Список использованных источников 28
-
Короткі відповіді на питання психологія білети
1. Діяльність: поняття, сутність та основні характеристики 6
2. Співвідношення понять "діяльність" і "особистість" 7
3. Структура діяльності 8
4. Основні види діяльності та їх характеристика 9
5. Провідний вид діяльності 10
6. Співвідношення понять "діяльність" і "поведінка" 11
7. Поведінка: поняття, сутність і загальна характеристика 12
8. Особистість як суб’єкт діяльності та поведінки 12
9. Психологічні теорії діяльності та їх порівняльний аналіз 13
10. Основні характеристики діяльності 14
11. Діяльнісні принципи аналізу психіки у психології 14
12. Основні підходи до аналізу діяльності: генетичний, структурно-функціональний, динамічний 15
13. Основні складові діяльності 15
14. Основні проблемні блоки у діяльності: потреба – продукт діяльності, мотив – діяльність, мета – дія, умови досягнення – операція, операція – психофізіологічні механізми 16
15. Психологічний аналіз проблеми зсувів у структурі діяльності 17
16. Основні зсуви у структурі діяльності: мети на мотив та навпаки; дії на діяльність та навпаки 18
17. Проблема особистісного смислу у діяльності 19
18. Порівняльний аналіз понять "знання", "навичка" та "вміння" 20
19. Психологічний зміст понять "знання", "навичка" та "вміння" 20
20. Порівняльний аналіз понять „навичка” та „дія". 21
21. Порівняльний аналіз понять „операція” та „вміння” 22
22. Потребнісно-мотиваційна підсистема діяльності та поведінки особистості 22
23. Потреби: поняття, сутність та класифікація 23
24. Мотиви поведінки і діяльності особистості: поняття, сутність та види 24
25. Класифікація потреб та мотивів поведінки і діяльності особистості 24
26. Взаємозв’язок потреб і мотивів людської поведінки та діяльності 25
27. Мотиви та цілі діяльності 26
28. Цілі діяльності: поняття, суть та філософсько-психологічна характеристика 27
29. Спрямованість особистості 27
30. Взаємозв’язок мотиваційної та когнітивної сфер психіки особистості 28
31. Взаємозв’язок мотиваційної та емоційно-вольової сфер психіки особистості 28
32. Характеристика операціональної підсистеми діяльності особистості 29
33. Психомоторика в складі діяльності 30
34. Психологічний аналіз процесу формування навичок 30
35. Психологічний аналіз процесу формування вмінь 31
36. Формування сенсомоторних навичок особистості 31
37. Зумовленість дій головними ознаками праці 32
38. Характеристики інформаційної підсистеми діяльності 32
39. Інформаційна основа діяльності особистості 33
40. Психологічні аспекти обробки інформації та прийняття рішення 34
41. Особливості ухвалення рішень в екстремальних умовах 35
42. Характеристики регулятивної підсистеми особистості 35
43. Загальна характеристика регуляторних процесів 36
44. Слово у складі саморегуляції діяльності та поведінки 37
45. Психологічні проблеми надійності особистості 37
46. Психологічне забезпечення надійності професійної діяльності 38
47. Девіантна і деліквідна поведінка особистості 39
48. Психологічна характеристика девіантної поведінки 39
49. Психологічна характеристика деліквентної поведінки 40
50. Основні детермінанти відхилень у поведінки людини та її діагностика 40
51. Ненормативність на різних рівнях психічного розвитку 41
52. Природа та межі психічної ненормативності 42
53. Особливості групової діяльності 43
54. Групова діяльність: поняття, суть та основні характеристики 44
55. Порівняльний аналіз індивідуальної та групової діяльності 44
56. Психологія діяльності в менеджменті 45
57. Основні поняття психології менеджменту 46
58. Психологічні аспекти політичної діяльності 47
59. Психологія масових явищ 48
60. Психологія політичної діяльності 48
61. Психологічні прийоми та методи в політиці 49
62. Психологічні особливості діяльності в економіці 50
63. Особистість в економічній діяльності 50
64. Економічна свідомість і економічна поведінка 51
65. Діяльність особистості в освітніх системах 52
66. Характеристики діяльності в освітніх системах 53
67. Особливості діяльності в освітніх системах 54
68. Психологія педагогічної діяльності вчителя 55
69. Психологія педагогічного спілкування 56
70. Психологія навчальної діяльності учня 56
71. Психологічна характеристика екстремальних умов діяльності 57
72. Вплив екстремальних умов діяльності на її протікання та ефективність 58
73. Психологічні особливості діяльності в екстремальних умовах 59
74. Психологічні особливості професійної діяльності особистості в екстремальних умовах – надзвичайних ситуаціях 59
75. Психологічні особливості професійної діяльності особистості в екстремальних умовах – у бойових діях 60
76. Психологічні феномени впливу екстремальних умов діяльності на особистість 61
77. Вплив екстремальних умов на психіку особистості 62
78. Прояви індивідуальних властивостей особистості в професійній діяльності в екстремальних умовах 62
79. Формування психологічної готовності та стійкості фахівця до ефективної діяльності в екстремальних умовах 63
80. Обґрунтування положення: "особистість формується у діяльності та народжується із діяльності" 63
-
Короткі відповіді на питання "психологія"
1. Діяльність: поняття, сутність та основні характеристики 4
2. Співвідношення понять "діяльність" і "особистість" 5
3. Структура діяльності 6
4. Основні види діяльності та їх характеристика 7
5. Провідний вид діяльності 8
6. Співвідношення понять "діяльність" і "поведінка" 9
7. Поведінка: поняття, сутність і загальна характеристика 10
8. Особистість як суб’єкт діяльності та поведінки 11
9. Психологічні теорії діяльності та їх порівняльний аналіз 12
10. Основні характеристики діяльності 13
11. Діяльнісні принципи аналізу психіки у психології 14
12. Основні підходи до аналізу діяльності: генетичний, структурно-функціональний, динамічний 15
13. Основні складові діяльності 16
14. Основні проблемні блоки у діяльності: потреба – продукт діяльності, мотив – діяльність, мета – дія, умови досягнення – операція, операція – психофізіологічні механізми 17
15. Психологічний аналіз проблеми зсувів у структурі діяльності 18
16. Основні зсуви у структурі діяльності: мети на мотив та навпаки; дії на діяльність та навпаки 19
17. Проблема особистісного смислу у діяльності 20
18. Порівняльний аналіз понять "знання", "навичка" та "вміння" 21
19. Психологічний зміст понять "знання", "навичка" та "вміння" 22
20. Порівняльний аналіз понять „навичка” та „дія". 23
21. Порівняльний аналіз понять „операція” та „вміння” 24
22. Потребнісно-мотиваційна підсистема діяльності та поведінки особистості 25
23. Потреби: поняття, сутність та класифікація 26
24. Мотиви поведінки і діяльності особистості: поняття, сутність та види 27
25. Класифікація потреб та мотивів поведінки і діяльності особистості 28
26. Взаємозв’язок потреб і мотивів людської поведінки та діяльності 29
27. Мотиви та цілі діяльності 30
28. Цілі діяльності: поняття, суть та філософсько-психологічна характеристика 31
29. Спрямованість особистості 32
30. Взаємозв’язок мотиваційної та когнітивної сфер психіки особистості 33
31. Взаємозв’язок мотиваційної та емоційно-вольової сфер психіки
особистості 34
32. Характеристика операціональної підсистеми діяльності особистості 35
33. Психомоторика в складі діяльності 36
34. Психологічний аналіз процесу формування навичок 37
35. Психологічний аналіз процесу формування вмінь 38
36. Формування сенсомоторних навичок особистості 39
37. Зумовленість дій головними ознаками праці 40
38. Характеристики інформаційної підсистеми діяльності 41
39. Інформаційна основа діяльності особистості 42
40. Психологічні аспекти обробки інформації та прийняття рішення 43
41. Особливості ухвалення рішень в екстремальних умовах 44
42. Характеристики регулятивної підсистеми особистості 45
43. Загальна характеристика регуляторних процесів 46
44. Слово у складі саморегуляції діяльності та поведінки 47
45. Психологічні проблеми надійності особистості 48
46. Психологічне забезпечення надійності професійної діяльності 49
47. Девіантна і деліквідна поведінка особистості 50
48. Психологічна характеристика девіантної поведінки 51
49. Психологічна характеристика деліквентної поведінки 52
50. Основні детермінанти відхилень у поведінки людини та її діагностика 53
51. Ненормативність на різних рівнях психічного розвитку 54
52. Природа та межі психічної ненормативності 55
53. Особливості групової діяльності 56
54. Групова діяльність: поняття, суть та основні характеристики 57
55. Порівняльний аналіз індивідуальної та групової діяльності 58
56. Психологія діяльності в менеджменті 59
57. Основні поняття психології менеджменту 60
58. Психологічні аспекти політичної діяльності 61
59. Психологія масових явищ 62
60. Психологія політичної діяльності 63
61. Психологічні прийоми та методи в політиці 64
62. Психологічні особливості діяльності в економіці 65
63. Особистість в економічній діяльності 66
64. Економічна свідомість і економічна поведінка 67
65. Діяльність особистості в освітніх системах 68
66. Характеристики діяльності в освітніх системах 69
67. Особливості діяльності в освітніх системах 70
68. Психологія педагогічної діяльності вчителя 71
69. Психологія педагогічного спілкування 72
70. Психологія навчальної діяльності учня 73
71. Психологічна характеристика екстремальних умов діяльності 74
72. Вплив екстремальних умов діяльності на її протікання та ефективність 75
73. Психологічні особливості діяльності в екстремальних умовах 76
74. Психологічні особливості професійної діяльності особистості в екстремальних умовах – надзвичайних ситуаціях 77
75. Психологічні особливості професійної діяльності особистості в екстремальних умовах – у бойових діях 78
76. Психологічні феномени впливу екстремальних умов діяльності на особистість 79
77. Вплив екстремальних умов на психіку особистості 80
78. Прояви індивідуальних властивостей особистості в професійній діяльності в екстремальних умовах 81
79. Формування психологічної готовності та стійкості фахівця до ефективної діяльності в екстремальних умовах 82
80. Обґрунтування положення: "особистість формується у діяльності та народжується із діяльності" 83
-
Суть та значення розірвання договору
Зміст
Вступ 3
1. Суть та значення розірвання договору 7
2.Підстави, порядок та наслідки розірвання договору 12
3. Припинення та розірвання цивільних договорів: співвідношення понять 16
3.1.Поняття та види підстав припинення цивільно-правового договору 16
3.2. Класифікація підстав припинення цивільно-правового договору 18
3.3. Співвідношення понять припинення та розірвання цивільного договору 21
4.Проблемні питання розірвання договорів 30
Висновки. 34
Список літератури 35
-
Грошовий обіг і грошова маса
Вступ
1. Закон грошового обігу
2. Грошова маса
3. Грошова маса в Україні
Висновки
Використана лікористана
-
Співвідношення понять "культура" і "цивілізація"
Зміст
1. Співвідношення понять "культура" і "цивілізація"……………3
2. Використана література…………………………………………..6
Cгенерировано за 0.021378 секунд
|