|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua! |
|
-
Зародження економічної теорії та її еволюція
План
Вступ.......................................................................................................................3
Розділ І. Зародження економічної теорії та її еволюція....................................5
Розділ ІІ. Формування сучасного економічного мислення...............................14
2.1. Роль методів економічної теорії у формуванні
економічного мислення...........................................................................14
2.2. Економічні інтереси як рушійна сила економічного
розвитку людини......................................................................................17
2.3. Розвиток сутнісних сил людини як вирішальний фактор
соціально-економічного прогресу..........................................................25
2.4. Особливості формування економічної культури............................29
Розділ ІІІ. Перехідна економічна система України, проблеми
та перспективи розвитку.......................................................................................34
Висновки та пропозиції.........................................................................................39
Список використаної літератури..........................................................................42
-
ПОНЯТТЯ ЕКОНОМІЧНОГО МИСЛЕННЯ
ЗМІСТ
ВСТУП....................................................................................................................3
1. ПОНЯТТЯ ЕКОНОМІЧНОГО МИСЛЕННЯ..................................................5
2. МІСЦЕ І РОЛЬ ЕКОНОМІЧНОГО МИСЛЕННЯ В СТРУКТУРІ
СУСПІЛЬНОЇ СВІДОМОСТІ..............................................................................11
3. ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ЕКОНОМІЧНОГО МИСЛЕННЯ В
ПЕРЕХІДНІЙ ЕКОНОМІЦІ УКРАЇНИ.............................................................22
ВИСНОВКИ..........................................................................................................27
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ......................................................29
-
Характеристика економічних теорій ХХ століття
Вступ 3
1. Економічна теорія А. Маршалла. 4
2. Теорія економічного розвитку Й.А. Шумпетера 7
3. Економічне вчення Дж.М. Кейнса. 14
4. Економічні концепції монетаристів 19
5. Теорії та економічна політика неолібералізму 23
6. Сучасний неоінституціоналізм. Теорія Дж. Гелбрейта. 27
Висновок 31
Список використаної літератури 33
-
Співробітництво України і СНД.
Зміст
Розділ 1. Необхідність транскордонного економічного співробітництва.
1.1. Передумови виникнення міжнародних економічних відносин
1.2. Обмеження, що впливають на перспективи транскордонного економічного співробітництва. Платіжний баланс
1.3. Міжнародний ринок позичкових капіталів як необхідна передумова транскордонного економічного співробітництва.
1.4. Генеральна угода з тарифів і торгівлі.
Розділ 2. Характеристика сучасного стану транскордонного економічного співробітництва України з країнами СНД
-
Значення економічної теорії у формуванні економічного сучасного мислення у співробітництві ОВС
Значення економічної теорії у формуванні економічного сучасного мислення у співробітництві ОВС
-
Мислення і засоби його активізації
Зміст
Вступ 3
Розділ 1. Теоретичні основи, вивчення проблеми мислення 6
1.1. Поняття мислення 6
1.2. Процеси мислення 8
1.3. Види та форми мислення 9
1.4. Розв`язання логічних задач 14
1.5. Творче мислення та особистість 18
1.6. Розлади мислення 20
Розділ 2. Емпіричне дослідження явища мислення 34
2.1. Методики дослідження мислення 35
2.2. Організація проведення дослідження та результати 40
2.3. Рекомендації щодо покращання аналітичності мислення 43
Висновки 45
Список використаних джерел 47
Додатки 49
-
Класична політична економія
1. Економічна теорія Адама Сміта
2. Економічна теорія Д. Рікардо
3. Економічні ідеї Т. Мальтуса
4. Теорія факторів виробництва Жана-Батіста Сея
Література
-
Класична політична економія
1. Економічна теорія Адама Сміта
2. Економічна теорія Д. Рікардо
3. Економічні ідеї Т. Мальтуса
4. Теорія факторів виробництва Жана-Батіста Сея
Література
-
МЕТОДИ Й АНАЛІЗ ДІАГНОСТИКИ МИСЛЕННЯ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ
ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ОСОБЛИВОСТІ МИСЛЕННЯ ЯК ПСИХОЛОГІЧНОЇ КАТЕГОРІЇ 5
1.1. Види й процес мислення. Теорії мислення 5
1.2. Інтелект і мислення в сучасній психології 9
РОЗДІЛ 2. ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ МИСЛЕННЯ У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ 15
2.1. Формування образного мислення, творчої уяви, розвитку інтелекту та логічного мислення молодшого школяра 15
2.2. Виховання творчого мислення дітей молодшого шкільного віку 17
РОЗДІЛ 3. МЕТОДИ Й АНАЛІЗ ДІАГНОСТИКИ МИСЛЕННЯ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ 23
3.1. Методики для оцінки образно-логічного мислення молодших школярів 23
3.2. Методики для оцінки розвитку наочно-дійового мислення дітей молодшого шкільного віку 28
3.3. Аналіз результатів оцінювання розвитку мислення молодших школярів 33
ВИСНОВКИ 40
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 43
ДОДАТКИ 45
-
ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ МИСЛЕННЯ У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ
ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ОСОБЛИВОСТІ МИСЛЕННЯ ЯК ПСИХОЛОГІЧНОЇ КАТЕГОРІЇ 6
1.1. Види й процес мислення. Теорії мислення 6
1.2. Особливості розумових процесів 13
1.3. Інтелект і мислення в сучасній психології 16
РОЗДІЛ 2. ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ МИСЛЕННЯ У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ 25
2.1. Основні аспекти шкільної зрілості 25
2.2. Формування образного мислення, творчої уяви, розвитку інтелекту та логічного мислення молодшого школяра 32
2.3. Виховання творчого мислення дітей молодшого шкільного віку 34
РОЗДІЛ 3. МЕТОДИ Й АНАЛІЗ ДІАГНОСТИКИ МИСЛЕННЯ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ 40
3.1. Методики для оцінки образно-логічного мислення молодших школярів 40
3.2. Методики для оцінки розвитку наочно-дійового мислення дітей молодшого шкільного віку 45
3.3. Аналіз результатів оцінювання розвитку мислення молодших школярів 50
ВИСНОВКИ 57
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 60
ДОДАТКИ 62
Cгенерировано за 0.012818 секунд
|