ВСТУП 3 1 ТЕОРЕТИЧНО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ РЕНТАБЕЛЬНОСТІ ТА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПРОДУКЦІЇ 5 1.1 Економічнасутність рентабельності продукції, методика її оцінки 5 1.2 Поняття конкурентоспроможності продукції. Вибір бази порівняння та засоби оцінкиконкурентоспроможності 13 2 ОЦІНКА РЕНТАБЕЛЬНОСТІ ТА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПРОДУКЦІЇ НА ПІДПРИЄМСТВІ ЗАТ “КСК “ЧЕКСІЛ” 17 2.1 Фінансово-економічна характеристика підприємства 17 2.2 Факторний аналіз рентабельності підприємства 17 2.3 Оцінка конкурентних позицій підприємства 17 3 ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ РЕНТАБЕЛЬНОСТІ ТА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПРОДУКЦІЇ НА ПІДПРИЄМСТВІ ЗАТ “КСК “ЧЕКСІЛ” 17 ВИСНОВКИ 17 ПЕРЕЛІК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 17 ДОДАТКИ 17
Вступ 3 Розділ 1.Сутність конкурентоспроможності та основні підходи до її управління 5 1.1.Поняття конкурентоспроможності 5 1.2.Механізм управління конкурентоспроможність та основні методи оцінкиконкурентоспроможності 10 Розділ 2.Оцінка конкурентоспроможностіпідприємства 18 2.1.Техніко-економічна характеристика підприємства 18 2.2.Аналіз конкурентоспроможностіпідприємства 20 Розділ 3. Шляхи підвищення ефективності управління конкурентоспроможністю 29 Висновки 34 Cписок використаної літератури 35
Вступ 3
Розділ 1.Сутність конкурентоспроможності та основні підходи до її управління 5
1.1.Поняття конкурентоспроможності 5
1.2.Механізм управління конкурентоспроможність та основні методи оцінкиконкурентоспроможності 10
Розділ 2.Оцінка конкурентоспроможностіпідприємства 18
2.1.Техніко-економічна характеристика підприємства 18
2.2.Аналіз конкурентоспроможностіпідприємства 20
Розділ 3. Шляхи підвищення ефективності управління конкурентоспроможністю 29
Висновки 34
Cписок використаної літератури 35
Вступ 3
Розділ 1. Конкуренція: її види та фактори. 6
Розділ 2. Показники оцінкиконкурентоспроможності на підприємстві. 19
Розділ 3. Методичний інструментарій оцінкиконкурентоспроможностіпідприємства. 30
Розділ 4. Шляхи підвищення конкурентоспроможностіпідприємства. 36
Висновок. 42
Список використаної літератури
ВСТУП……………………………………………………………………………….. 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ КОНКУРЕНЦІЇ ТА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА…………………………... 5
1.1. Економічнасутність конкуренції…………………………………… 5
1.2. Особливості конкренції і конкурентоспроможності в ринкових
умовах…………………………………………………………………….... 12
1.3. Законодавчо-нормативне положення конкуренції та конкурентоспроможності…………………………………………………. 20
РОЗДІЛ 2. СТАН КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ
ЗАТ "ХЕРСОНСЬКА КОНДИТЕРСЬКА ФАБРИКА"………………………….... 30
2.1. Загальна характеристика підприємства................................................ 30
2.2. Основні техніко-економічні показники……………………………… 32
2.3. Проблеми маркетингу та менеджменту в конкурентоспроможності підприємства………………………………………………………………... 55
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ МЕНЕДЖМЕНТУ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ЗАТ "ХЕРСОНСЬКА КОНДИТЕРСЬКА ФАБРИКА"................................................................................................................... 63
3.1. Організаційно-виробничі дії по удосконаленню конкурентоспроможностіпідприємства.................................................................... 63
3.2. Заходи щодо удосконалення конкурентоспроможності ЗАТ "Херсонська кондитерська фабрика"……………..............................……………... 71
ВИСНОВКИ.................................................................................................................. 83
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ..................................................................... 86
Вступ ……………………………………………………………………..3
1. Теоретичні основи цінової конкурентоспроможності продукції. 5
1.1. Поняття конкуренції та конкурентоспроможності ……………..5
1.2. Методичні підходи до оцінкиконкурентоспроможності продукції…………………………………………………………………….......10
1.3. Методи цінової конкуренції ………………………....................13
1.4. Огляд літератури …………………………………………………18
2. Аналіз і оцінка цінової конкурентоспроможності продукції ВАТ „Житомирхліб” ……………………………………………………………….....22
2.1. Еколого-економічна характеристика ВАТ „Житомирхліб” …...22
2.2. Оцінка ринкового середовища підприємства …………………29
2.3. Аналіз та оцінка цінової конкурентоспроможності продукції підприємства …………………………………………………………………….32
3. Шляхи підвищення цінової конкурентоспроможності продукції ВАТ „Житомирхліб” ……………………………………………………………38
3.1. Зниження собівартості виробництва продукції ……………..…38
3.2. Побудова ефективної цінової політики підприємства ……….41
Виноски і пропозиції ………………………………………………...45
Список використаної літератури …………………………………….47
ВСТУП……………………………………………………………………………….. 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ КОНКУРЕНЦІЇ ТА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА…………………………... 5
1.1. Економічнасутність конкуренції…………………………………… 5
1.2. Особливості конкренції і конкурентоспроможності в ринкових
умовах…………………………………………………………………….... 12
1.3. Законодавчо-нормативне положення конкуренції та конкурентоспроможності…………………………………………………. 20
РОЗДІЛ 2. СТАН КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ
АТЗТ "ХЕРСОНСЬКА КОНДИТЕРСЬКА ФАБРИКА"………………………...... 30
2.1. Загальна характеристика підприємства................................................ 30
2.2. Основні техніко-економічні показники……………………………… 32
2.3. Проблеми маркетингу та менеджменту в конкурентоспроможності підприємства………………………………………………………………... 55
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ МЕНЕДЖМЕНТУ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ АТЗТ "ХЕРСОНСЬКА КОНДИТЕРСЬКА ФАБРИКА"................................................................................................................... 63
3.1. Організаційно-виробничі дії по удосконаленню конкурентоспроможностіпідприємства.................................................................... 63
3.2. Заходи щодо удосконалення конкурентоспроможності АТЗТ "Херсонська кондитерська фабрика"……………..............................……………... 71
ВИСНОВКИ.................................................................................................................. 83
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ..................................................................... 86
Вступ 3
1. Теоретичні основи організації праці та конкурентоспроможностіпідприємства 4
1.1. Організація праці, як складова конкурентоспроможностіпідприємства 4
1.2. Конкурентоспроможність підприємства: сутність, критерії показники 6
2. Дослідження рівня конкурентоспроможності ТОВ “ ” 8
2.1. Коротка характеристика об’єкту дослідження 8
2.2 Оцінка технічних, організаційно-економічних та фінансових показників конкурентоспроможностіпідприємства 9
3. Шляхи підвищення конкурентоспроможностіпідприємства 15
Висновки 16
Список використаної літератури 18
ВСТУП...........................................................................................................3
РОЗІДЛ 1. Теоретичні аспекти конкурентоспроможностіпідприємства............................................................................................................5
1.1 Економічний зміст поняття „конкурентоспроможність” та стан розгляду в економічній літературі .....................................................................5
1.2 Методичні підходи до оцінкиконкурентоспроможностіпідприємства ....................................................................................................10
1.3 Управління конкурентоспроможністю підприємства ................. 15
1.4 Правові засади функціонування підприємства ..............................22
РОЗДІЛ 2 Оцінка рівня конкурентоспроможності ВАТ „Житомирхліб”......................................................................................................25
2.1 Організаційно-правова характеристика ВАТ „Житомирхліб”.....25
2.2 Стратегічний аналіз діяльності підприємства.................................28
2.3 Діагностика конкурентоспроможностіпідприємства ...................37
РОЗДІЛ 3 Формування конкурентоспроможності ВАТ „Житомирхліб”......................................................................................................47
3.1 Обґрунтування стратегії і тактики забезпечення цільового рівня конкурентоспроможностіпідприємства ...........................................................47
3.2 Шляхи зниження собівартості виробництва продукції на підприємстві ..........................................................................................................52
3.3 Побудова ефективної цінової політики підприємства .................57
3.4 Напрями зміцнення фінансового стану підприємства ....................67
ВИСНОВКИ.................................................................................................77
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ..........................................81
ДОДАТКИ ...................................................................................................86
Вступ 3
1. Конкурентоспроможність організації та її визначення 4
2. Діагностика конкурентоспроможностіпідприємства 7
3. Методики визначення та оцінкиконкурентоспроможності організації 9
4. Оцінка конкурентоспроможностіпідприємства «Селена» 15
Показники 17
Висновки 18
Список використаної літератури 20
Cгенерировано за 0.134491 секунд
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт,
або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.