Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «АНАЛІЗ ЕКОНОМІЧНОЇ ЕФЕКТИВНОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ ТЗОВ „НОВОВОЛИНСЬК-МОЛОКОЗАВОД”» (ID:48458)

| Размер: 708 кб. | Объем: 103 стр. | Стоимость: 120 грн. | Добавлена: 11.10.2010 | Код продавца: 5 |
СодержаниеЗМІСТ


ВСТУП...............................................................................................................3
РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ЕКОНОМІЧНОЇ ЕФЕКТИВ-
НОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ.............................................................................
1.1 Теоретичні основи економічної ефективності діяльності підприємств
з переробки молока........................................................................................5
1.2 Методика дослідження економічної ефективності виробництва продукції..........................................................................................................10
1.3 Роль виробничих резервів у підвищенні економічної ефективності продукції......................................................................................................15
РОЗДІЛ 2 АНАЛІЗ ЕКОНОМІЧНОЇ ЕФЕКТИВНОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ ТЗОВ „НОВОВОЛИНСЬК-МОЛОКОЗАВОД”.............................................
2.1 Загальна характеристика господарської діяльності підприємства.....21
2.2 Оцінка фінансового стану підприємства...............................................32
2.3 Аналіз економічної ефективності виробництва продукції, фінансові
результати...........................................................................................................40
РОЗДІЛ 3 ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ЕКОНОМІЧНОЇ ЕФЕКТИВНОСТІ
ВИРОБНИЦТВА ПРОДУКЦІЇ ТЗОВ „НОВОВОЛИНСЬК-МОЛОКОЗАВОД”
В УМОВАХ КОНКУРЕНТНОГО СЕРЕДОВИЩА......................................
3.1 Удосконалення системи управління економічною ефективністю підприємства...............................................................................................................45
3.2 Підвищення ефективності господарської діяльності на основі інтенсифікації маркетингових зусиль........................................................................55
3.3 Механізм реалізації комплексу заходів по використанню резервів зростання економічної ефективності............................................................61
ВИСНОВКИ......................................................................................................74
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ................................................77
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
ЛитератураСписок використаної літератури

1. Кардаш В.Л. Маркетингова товарна політика: Навч. посіб.- К.:
КНЕУ, 1997. – 156с.
2. Карпінський Б.А. Маркетинг науково-технічної продукції.
Системний підхід. – Львів, 1994. – 54с.
3. Ковальов А.Л., Маркетинговий аналіз. – М.: Центр економіки і
маркетинга, 1996. - 254с.
4. Кондрашев Г.Л. Потребности – спрос - реклама. –
М.: Знание, 1989. - 132с.
5. Ковальов Ю.А. Эффективные технологии маркетига. – М.: Машиностроение, 1994. – 132с.
6. Котлер Ф. Управление маркетингом: Пер. с англ. М.: Прогресс, 1980. - 280 с.
7. Котлер Ф. Основы маркетинга: Пер. с англ. (Общ. ред. и вступ,
ст. Е.М.Пеньковой. – М.: Прогресс, 1990. – 796с.
8. Кунц Г., Управление: системный и ситуационный анализ
управленческих функций. – М.: Прогресс, 1991. – 253с.
9. Котлер Ф., Основы маркетинга . – 2-е Европ. изд. – М.; СПб.Изд.
дом «Вильяме», 1999 – 1056 с.
10. Конопницкий В.А. Маркетинг. Рынок. Финансы.
терминологический словарь-справочник. – М.: ИМЭКС, 1992.- 184с.
11. Кинг У. Стратигическое планирование и хозяйственная политика: Пер. с англ. - М.: Прогресс, 1982. – 399с.
12. Кредисов А.И. Маркетинг. - К.: Украина, 1995. – 400с.
13. Парсяк В.Л. Маркетинговые исследования. – К:
Наук, думка 1995. – 128 с.
14. Пешкова Е.П. Маркетинговый анализ в деятельности фирмы:
Практические рекомендации. Методологические основы. Порядок проведения. – М.: Ось – 89, 1996. – 80с.
15. Пилдис Д. Путь к покупателю: о том, как преуспевающие компании делают товары, которые мы с удовольствием покупаем. – М.:
Прогресс, 1991.- 98с.
16. Портер М. Международная конкуренція: Пер. с англ.. Подред. Щетинина В.Д. – М.: Международные отношения, 2000. - 896 с.
17. Почепитов Г. Теорія и практика к4оммуникаций. – М.: Центр, 19998.- 352 с.
18. Ромат Е. Реклама в системе маркетинга: Учеб. пособие. – Харьков: Харьковская академия технологи и организации питання, 1995. – 224 с.
19. Седленек В.А. Колков М.Ф. Шерешева М.Ю. Агресивный маркетинг. - Самара: Самарський дом печати, 1992. - 132 с.
20. Современный м маркетинг / Под ред. В.Е. Хрумкого. - М.: Финансы и статистика, 2001. - 256 с.
21. Петров А.Л. Методология выработки стратеги развития предприятия / Санк-Петербург, ун-т Економики и финансов. СПб.: Изд.-во Санк-Петербург, ун-та экономики и финансов, 1992. – 127с.
22. Спицын И.О.Б, Спицын Ч.О . Мркеинг в банке.-Тернополь.:АО”Тарнекс”: Центр Международного сотрудничества „Пис-пайп”, 1993. – 656 с.
23. Старостина А.Л. Зозулев А.В. Сегментація рынка: Учебно –
методические материалы по сегментации рынка по курсам „Маркетинг”,
„Прмышленный маркетинг” и дипломного проектирования для стьудентов факультета менеджмента и маркетинга специальности „Маркетинг” всех форм обучения. – К.: НТУУ „КПИ”, 1999. – 60 с.
24. Старостина А.Л., Зозулев А.В. Теории потребительских
мотиваций: Методологические рекомендации и материалы для изучения дисциплины для студентов факультета менеджмента и
маркетинга специальности „Маркетинг” всех форм обучения. – К.: НТУУ „КПИ”, 1999. – 110 с.
25. Уолтмен В. Фактор обновления: как сохраняют
конкурентноспособность лучшие компании6 Пер. с англ.. – М.: Прогресс 1998. – 198 с.
26. Федосеев В.В. Экономико - математические методы и
модели в маркетинге. – Москва : 1996 – 247 с.
27. Швальбе Х. Практика маркетинга для малых и средних
предприятий: Пер. с нем. - М.: Республика, 1995. - 320с.
28. Юданов А.Ю. Конкуренция: теория и практика: Учеб.-пркт.
пособие. – 2-е изд., испр. и доп. – М.: Ассоциация авторов и издателей „Тандем”: Изд-во „Гном-пресс”, 1998 - 384 с.
29. Аванс Д.Р.,Берман Б. Маркетинг: Сокр. пер. с англ.. - М.
Экономика, 1990. – 239 с.
30. Дебела Д. Магия маркетинга . Советы експерта по малому
бизнесу: Пер. с англ.. - К.: София , 1997 - 288 с.
31. Декан А. Реклама: Пер. с фр. - М.: Прогресс, 1993. – 179 с.
32. Декан А. Тоаден Л. Стимулирование сбыта и реклама
наместе продажи: Пер. с франц. – М.: Прогресс: Универс, 1994 -176 с.
33. Доганов Д. Словарь рекламных терминов. – София: ДР.
П.Берон, 1993. – 178 с.
34. Егоров А.Ю. Комплексный аналіз в системе маркетинговой деятельности. – Москва, 1994. – 154 с.
35. Завьялов П.С., Демидов В. Е. Формула успеха - маркетинг. – 2-е изд., пере раб. и доп. – М.: Внешнеторгреклама, 1991.- 416с.
36. Єлізаров В.М.Дослідження ефективності методів формування попиту Розбудова держави: Духовність. екологія, бізнес. – Київ, 1996. - 45с.
37. Азов Г.П. Конкуренция: анализ, стратегия и практика. – М.:
Прогрес, 1997. – 248с.

38. Академия рынка: маркетинг Ф.Букерель, А.Дайан и др.- М.
Экономика, 1993. - 210с.
39. Алексунин В.А. Прогнозирование покупательского спроса
методом экспортных оценок. - М., 1998. - 87 с.
40. Ансофф И. Стратегическое управление. - М., Экономика,
1989, - 519 с.
41. Афанасьєв Н.П. Маркетинг: стратегия и практика фирмы. –
Москва, 1995. - 112с.
42. Багиев Г.Л., Тарасович В.М., Анн Х. Маркетинг: Учебник для вузов / Под. общ. ред. Г.Л. Багиева. – М.: ОАО „Изд-во Экономика”,
1999. – 703с.
43. Багиев Г.Л., Аренков И.А. Основы маркетингових исслевоаний: Учеб. пособие / Госкомитет РФ по высшему образованию,
СПб. университет экономики и финансов. – СПб., 1996. – 93с.
44. Батра Р., Майерс Дж., Аакер ДА. Рекламный менеджмент:
Пер. с англ.. - 5-е изд. – Москва; СПб.; К.: Изд. дом „Вильяме”, 1999.-
784с.
45. Бечвая Е.А., Розен В.П. Прогнозирование спроса: методы и
модели / Под общ. ред. А.А. Старостиной. - Киев: ООП „Комун-экономика”, 1996. – 196с.
46. Брыскин В.В. Математические модели маркетинга. - Новосибирск: Наука, 1992. – 134с.
47. Веркман К. Товарне знаки: создание, психология, восприятие:
Пер. с англ.. – М.: Прогресс, 1985. – 124с.
48. Войчак А.В. Маркетинговый менеджмент. – Киев: КДЕУ,
1996. – 254с.
49. Гаркавенко С.С. Маркетинг. – Киев: Либра, 1996. – 200с.
50. Лавров С.Н., Злобин Основы маркетинга промышленных
объектов. – Москва: Внешторгиздат, 1994. – 173с.
51. Ламбен Жан-Жак. Стратегический маркетинг. Европейская
перспектива: Пер. с фр. - СПб; Москва: Наука, 1996. - 589с.
52. Маджаро С. Международный маркетинг. – Москва: Международные отношения, 2002. - 243с.
53. Макаров В. Стратегия и тактика организиции маркетинга на

промышленном предприятии : Учебпособие.- СПб.1993.-98 с.

54. Найму шин А.Д. Основы организиции рекламы.-Москва.: Внешторгиздат, 1992. - 296с.
Дополнительная информацияГод написания: 2009
Заказ Заказать Купить «АНАЛІЗ ЕКОНОМІЧНОЇ ЕФЕКТИВНОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ ТЗОВ „НОВОВОЛИНСЬК-МОЛОКОЗАВОД”»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Оцінювання економічної ефективності нововведень
  • Зниження собівартості продукції та його вплив на підвищення ефективності виробництва
  • Управління ліквідністю підприємства
  • Аналіз і оцінка ефективності використання основних засобів підприємства ВАТ «Дніпродзержинський молокозавод».
  • Товариство з обмеженою відповідальністю
  • Товариство з обмеженою відповідальністю
  • Товариство з обмеженою відповідальністю
  • Формування оборотних коштів на підприємстві
  • Товариство з обмеженою відповідальністю
  • Аудит дотримання трудового законодавства та розрахунків з оплати праці
Cгенерировано за 0.140717 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...