Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «Поняття і соціально-економічне значення культури торгівлі» (ID:48105)

| Размер: 1293 кб. | Объем: 45 стр. | Стоимость: 70 грн. | Добавлена: 11.10.2010 | Код продавца: 5 |
СодержаниеЗміст

Вступ…………………………………………..…….…………………3

Розділ І. Поняття і соціально-економічне значення
культури торгівлі……………………….……..…………………….5
1.1. Суть і соціально-економічне значення
культури торгівлі…………….………………………………..5
1.2. Поняття та складники культури торгівлі
1.3. Та культури обслуговування……..…………….……..7
Розділ ІІ. Критерії і показники рівня культури
торговельного обслуговування………….………………..….….12
2.1. Загальна характеристика діяльності
Торгового Дому “Міро”…………..…………………….…12
2.2. Стан культури обслуговування………………….…..13
2.3. Аналіз показників Торгового Дому “Міро”….……15
Розділ ІІІ. Шляхи підвищення культури
торговельного обслуговування……………………………..…..34
3.1. Зустріч з покупцем……………………………….…...34
3.2. Правильний показа та запропонування товару.….35
Висновки…………………………………………………………...38
Додаток ………………………….…………………………….…..40
Список використаної літератури……………….…………..….46
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
ЛитератураСписок використаної літератури.

1. Бергер Н. «О культуре продавца». – «Экономика» Москва. – 1967г.
2. Бергер Н. «Психология торговли» «Высшая школа» 1975г.
3. Дуберштейн И.А. «Професиональная этика и психология в торговле» Высшая школа. –Москва 1980г.
4. Крашемінська Л.Д. “Етика ділових відносин у торгівлі”. – К.: Вища шк., 1995р.
5. Крашенинникова Е.А. «О культуре продавца» . – М.: Экономика., 1989г.
6. Лисенкова Л.Ф. «Психология труда и профессиональная этика в кооперативной торговле». –М.: «Экономика» 1980г.
7. Пушкарев В.Я. «О культуре торговли» . – М.: «Экономика» 1988г.
8. Податки та бух облік: Бліц – бібліотека.: Торгівля: основні вимоги обліку. – Х.: Фактор. 1998. – 54с.
9. Поноратов Ф.Г. «Комерческая деятельность». Учебник. – М.: информационный центр «Иаркетинг», 1996. – 328с.
10. Синецкий Б.И. «Основы комерческой деятельности»: Учебник. – М.: Юрист, 1998. – 659с.
11. Строгов Н.И. «Культура обслуживание покупателей» . – М.: «Москва», 1962г.
Дополнительная информацияГод написания: 2009
Заказ Заказать Купить «Поняття і соціально-економічне значення культури торгівлі»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Соціально-економічне значення культури в торгівлі в умовах ринкових відносин
  • Задачі розвитку комерційної роботи
  • Культура торгівлі
  • СОЦІОЛОГІЯ КУЛЬТУРИ.
  • МОДЕЛІ ВПЛИВУ НА ОРГАНІЗАЦІЮ КУЛЬТУРИ
  • Бизнес-план
  • Торгівля
  • Акції. Їх зміст і соціально-економічне значення. Види акцій. Облігації
  • Бизнес план
  • Оптова торгівля, її поняття і роль в умовах ринкової економіки
Cгенерировано за 0.190898 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...