Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «Розробка інноваційно політики на підприємстві» (ID:4793)

| Размер: 173 кб. | Объем: 71 стр. | Стоимость: 175 грн. | Добавлена: 14.06.2006 | Код продавца: 2 |
СодержаниеВипускна курсова робота (диплом бакалавра)

Зміст
Вступ 4
Розділ І. Техніко-економічш показники і методи оцінки якості продуктивних інновацій 8
1.1. Об'єктивні особливості до властивості продукції (послуг). 8
1.1.1.Структура властивостей продукції. 8
1.1.2. Аналіз чотирьох суттєвих моментів у визначенні якості. 9
1.1.3. Наукове обґрунтування системного управління якості продукції. 12
1.1.4. Економічний зміст визначення рівня якості продукції. 14
1.1.5. Вдосконалення підвищення якості життя громадян України. 16
1.2. Внутрішнє середовище підприємства. 17
1.2.1. Внутрішнє та зовнішнє середовище підприємства, як об'єкти управління якістю товарів і послуг. 23
1.2.2. Аналіз елементів внутрішнього середовища. 25
1.2.3. Застосування головних елементів системи управління якістю. 27
1.2.4. Маркетингова політика і цілі фірми стосовно якості. 29
1.2.5. Варіанти конкурентної стратегії підприємства. 31
1.2.6. Замкнутий цикл управління якістю. 34
1.2.7. Модель системи менеджменту якості, в основу якої покладено процеси. 34
1.3.1.Маркетингове забезпечення. 35
1.3.2. Якість управління матеріально-технічними ресурсами 36
1.3.3. Підготовка виробництва і процесу виготовлення продукції. 37
1.3.4. Призначення Міжнародних стандартів серії 14000І 39
1.4. Державне регулювання, як фактор зовнішнього середовища. 40
1.4.1. Основні завдання планування продукту. 40
1.4.2. Головні критерії визначення нового товару. 41
1.4.3. Параметричні ряди та асортиментний набір товарів. 42
1.4.4. Міжнародний досвід інформаційного забезпечення створення нової наукомісткої та високотехнологічної продукції. 42
1.4.5. Проектування та випробування нового товару. 43
Розділ II. Розширення функцій маркетингу в плануванні інноваційного процесу 2.1. Основні принципи та етапи творчої діяльності. 45
2.2. Загальна класифікація методів науково-технічного пошуку. 45
2.3. Система автоматизованого проектування. 50
Розділ III. Оцінювання комерційних перспектив інноваційного продукту (чи послуги) 52
3.1. Визначити основні складові діяльності служби маркетингу підприємства з визначенням перспектив ринкового успіху нових товарів. 52
3.2. Критерії оцінювання інноваційного продукту: 53
Розділ IV. Функціонально-економічне (вартісне) обґрунтування інноваційного продукту 56
4.1. Показати вдосконалення якості та споживчих потреб будь-якого товару на всіх стадіях ЖЦТ з використанням ФВО. 56
4.2. Дослідження товару з метою розвитку його корисних функцій для досягнення оптимального співвідношення між значенням функції для споживача та витратами на її забезпечення. 56
4.3. Основні принципи та етапи функціонально-вартісного аналізу. 58
4.4. Зміст робіт на основних етапах ФВА. 59
4.5. Коригувальна форма ФВА та її використання в маркетинговій діяльності. 60
4.6 Інверсна форма ФВА. 60
4.7 Творча форма ФВА. 60
Висновки 62
Література 65
Додаток 1. Баланс та Звіт про фінансові результати ДМА “Бориспіль” 67
Додаток 2. Екологічна політика ДМА “Бориспіль” 71

Мета роботи полягає в теоретичному обґрунтуванні та узагальненні методичних підходів і практичних рекомендацій щодо підвищення ефективності управління інноваційною діяльністю промислового підприємства. Відповідно до поставленої мети, основними завданнями роботи є:
- узагальнення техніко-економічних показників і методів оцінки якості продуктивних інновацій;
- вивчення напрмків розширення функцій маркетингу в плануванні інноваційного процесу;
- оцінка комерційних перспектив інноваційних продуктів;
- узагальнення підходів до функціонально-економічного (вартісного) обґрунтування інноваційного продукту.
Предметом дослідження є теоретичні та методичні підходи, принципи й методи управління інноваційною діяльністю на підприємстві. Об’єктом дослідження є інноваційний процес у ДМА “Бориспіль”.
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
Заказ Заказать Купить «Розробка інноваційно політики на підприємстві»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Інноватика (варіант 8)
  • Ціноутворення та види цін в умовах ринку (на прикладі підприємства)
  • Контрольна робота з іновацій
  • Дослідження ефективності рекламної компанії
  • Інноватика
  • Контрольна робота інноваційний менеджмент
  • Інноватика
  • АМОРТИЗАЦІЙНА ПОЛІТИКА НА ПІДПРИЄМСТВІ ТА ЇЇ ЕФЕКТИВНІСТЬ
  • АМОРТИЗАЦІЙНА ПОЛІТИКА НА ПІДПРИЄМСТВІ ТА ЇЇ ЕФЕКТИВНІСТЬ
  • Організація праці менеджерів в організації
  • Організація праці менеджерів в організації
Cгенерировано за 0.117684 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...